تغییر در برنامه «ورزش و مردم»/ «بهرام شفیع» همچنان باقی‌ است

اسماعیل حیدرپور هم از برنامه ورزش و مردم جدا شد. او که مجری کارشناس این برنامه در یک دهه گذشته بود تصمیم گرفته بعد از سال‌ها همکاری، از این برنامه جدا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که به گفته مدیران شبکه اول سیما ، قرارداد ساخت برنامه ورزش و مردم با این رویه و اجرای بهرام شفیع تنها تا انتهای سال جاری بسته شده و او بعد از نزدیک به 4 دهه باید از این برنامه برود ، او همچنان برنامه را به تنهایی اجرا می کند و البته تصمیم گرفته با دعوت از خبرنگاران ورزشی ، نگاهی جدید در سری جدید کارش داشته باشد.

اسماعیل حیدرپور که سابقه مدیریت گهر درود و تنها صعود این تیم به لیگ برتر و مدیریت باشگاه اکسین البرز و رساندن این تیم به لیگ یک را در کارنامه دارد ، در همه این سال ها مجری کارشناس برنامه ورزش و مردم بوده و در فصل جدید هم در چنین جایگاهی قرار بود با این برنامه همراهی کند اما به نظر می رسد او تصمیم دارد برنامه جدیدی را به طور مستقل داشته باشد.

او در این باره می گوید:«خب من اول باید تشکر کنم از استاد شفیع ، در 17 یا 18 سال گذشته در کنار ایشان درس های زیادی گرفتم و تجربه ارزشمندی بدست آوردم. خاطرات خوبی در کنار ایشان برایم ساخته شد اما فکر می کنم شرایط به گونه ای نیست که بخواهیم به همکاری مشترک مان ادامه دهیم. ورزش و مردم متعلق به آقای شفیع است و مردم این برنامه را با ایشان دوست دارند و امیدوارم ایشان و برنامه شان پایدار باشند.»

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =