انتصاب مدیرعامل تیم لیگ برتری طلایی پوشان خرم اباد

طی حکمی از سوی مالک باشگاه طلایی پوشان خرم اباد. مدیرعامل این تیم جهت حضور در لیگ برتر نوجوانان ایران که مهرماه برگزار می گردد منصوب و مشغول بکار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید احمد موسوی با حکم مالک تیم نوجوانان طلایی پوشان خرم آباد بسمت مدیرعامل این تیم منصوب و مشغول بکار گردید.


موسوی سوابقی همچون: مدیر روابط عمومی باشگاه کوثر لرستان در لیگ یک کشور، مدیر اجرایی و روابط عمومی  باشگاه دارتاک خرم آباد در لیگ دسته دوم کشور، قائم مقام باشگاه پردیس خرم آباد در لیگ سه کشور، مشاور ورزشی و مطبوعاتی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون نیز رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان می باشد. که امید است با استفاده از تجربیات گذشته کارنامه ای موفق برای نوچوانان استان رقم زند.

طلایی پوشان خرم اباد

حضور در لیگ برتر نوجوانان برای اولین بار

تیم فوتبال نوجوانان طلایی پوشان در چند ماه گذشته با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول کشور موفق به راهیابی به لیگ برتر نوجوانان ایران شد. لازم به ذکر است طلایی پوشان برای اولین بار بعنوان نماینده استان در مسابقات لیگ برتر پایه کشور حضور پیداد خواهد کرد و طبق قرعه کشی که در فدراسیون فوتبال کشور برگزار گردید طلایی پوشان با تیمهای سپاهان و ذوب آهن اصفهان ، پیکان و مقاومت تهران، نماینده استان مرکزی و شهرداری سقز هم گروه شد و قرار است مرحله اول بازیها در مهرماه آغاز شود همچنین در دیدار اول طلایی پوشان در خرم آباد میزبان مقاومت تهران می باشند.

ضرورت حمایت مسولان از این تیم پایه که می تواند تضمین پشتوانه سازی اینده فوتبال لرستان باشد امری ضروری است که انتظار میرود جناب استاندار و مسولان اداره کل ورزش هماهنگی های لازم را در این زمینه از مجموعه مدیریتی این تیم داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =