ایسنا نوشت: در پی لغو پروازهای مسیر ترکیه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، برخی مسافران پروازهای چارتر شرکت‌های مسافرتی ایرانی به سبب عدم سرویس‌دهی خدمات پشتیبانی در فرودگاه استانبول ترکیه با مشکل مواجه شدند.

در این ارتباط، با وجود پیگیری‌های انجام شده از طرف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مقام مسئولی از طرف این شرکت‌های چارتر برای حل مشکل مسافران در محل فرودگاه‌ها حاضر به پاسخگویی یا حل و فصل مشکلات مسافران حاضر نبود.

عدم پاسخگویی این شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه مسبوق به سابقه است و بویژه در شب کودتای ١٥ جولای ٢٠١٥ در این کشور نیز مسافران ایرانی به سبب کوتاهی و تعلل برخی از این شرکت‌ها در فرودگاه‌های ترکیه سرگردان ماندند.

مسئولان امور کنسولی و ایرانیان سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری استانبول از شب گذشته برای رفع مشکلات هموطنان در تلاشند و متعاقبا گزارش جامعی از تخلفات و عدم مسئولیت‌پذیری شرکت‌های مسافرتی و خطوط هوایی چارتر را برای مراجع ذیربط ارسال خواهند کرد.

همچنین، مسافران ایرانی حاضر در صحن فرودگاه آتاتورک نسبت به عدم سرویس‌دهی مناسب و تعلل شرکت‌های توریستی و ایرلاین‌های طرف قرارداد برای تعیین تکلیف، اعتراض کردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    ماشاللاه شر ایرلاینهای ایرانی در جای دیگر دنیا هم از سر مسافران ایرانی کم نمی شود
  • محسن A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    همچین گفتید مشکلات فرودگاه به ترکیه رسیده که فکر کردم اشکال از اونهاست در حالیکه هرجا مشکلی پیش میاد پای ایرانی درمیان هست