۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد

آیین تودیع و تکریم فرماندار بیجار با حضور بهمن مرادنیا استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی کردستان در سینمای آزادی این شهر برگزار و علی اکبر ورمقانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، در جلسه شورای اداری بیجار که با حضور استاندار کردستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزارشد، علی اکبر ورمقانی به عنوان فرماندار بیجار معرفی و از زحمات بیژن زندیه قدردانی شد.

ورمقانی در این مراسم با تاکید براینکه در هرمسئولیتی باید کارآمد بود گفت: از مسولان وزارت کشور و مدیران ارشد استان سپاسگذارم که باردیگر توفیق خدمتگزاری به مردم این سامان را در اختیار من قراردادند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به کرات راه پیشبرد و خروج ار مشکلات را حرکت و کار جهادی می دانند.
فرماندار بیجار اظهارداشت: با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های اجرایی ماست.

ورمقانی با تاکید بر روحیه همدلی و همراهی گفت: برای کار آمده ام و به تمامی گروه ها واحزاب ودسته های مختلف بها خواهیم داد واز نقد منصفانه وصادقانه نیز استقبال خواهیم کرد.

ورمقانی اظهار داشت:با اعتبارات قطره چکانی هیچ پیشرفتی در شهرستان رخ نخواهد داد وبایدبرای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کرد.

وی افزود: از امروز من نیز یک گروسی هستم وهرانچه که در توان دارم را در طبق اخلاص گذاشته وبرای توسعه، پیشبرد، عمران وآبادانی این دیار تلاش خواهم کرد.
وی در ادامه گفت: خواهان همکاری همه جانبه مدیران شهرستان برای رفع موانع ومشکلات می باشم.

ورمقانی با اشاره به اینکه اعتقادی به مشاور ندارم گفت:بنده در دوران فرمانداری مشاوری نخواهم داشت وجمعیت هشتاد ونه هزار نفری دیارگروس مشاوران من خواهند بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی وهمفکری همه جانبه هرچه بیشتر گامی در راستای پیشرفت وتوسعه برداریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =