۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
۱۲ کتاب دفاع مقدس در سنندج رونمایی شد

همزمان با برگزاری مجمع یاد یاران و با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و همچنین مشاور عالی فرمانده کل سپاه و فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم از 12 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، همزمان با برگزاری با مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از 12 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در پردیس سینما بهمن سنندج رونمایی شد.

تدوین و رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از سلسه برنامه‌های فرهنگی و ارزشمند سپاه بیت‌المقدس است که به صورت ویژه طی سال‌های اخیر دنبال می‌شود.

همزمان با کنگره پیشمرگان کرد مسلمان از 30 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد و امروز نیز همزمان با این برنامه 12 کتاب رونمایی شد.

در راستای برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان تدوین 40 عنوان کتاب هدف‌گذاری شده است که امروز شاهد رونمایی از 12 عنوان از این کتاب‌ها در سطح استان بودیم.

کتاب محمد مسیح به نویسندگی نصرالله محمدزاده، کتاب نصرالدین کردستانی به نوشته محمدعلی شیرزادی، کتاب‌های قدر یک لشکر و شبهه مسیح به نویسندگی سردار علی‌اکبر علیزاده، کتاب آخرین رویای سلطان به نویسندگی قره‌نی،کتاب فهمیده کردستانی به نویسندگی شیلان اویهنگی، کتاب روله‌کانم به نویسندگی مریم لطف‌الهی و کتاب فانوس معابر نوشته شیرین مرادی سردبیر خبرگزاری فارس کردستان و چند عنوان کتاب به نویسندگی علی کلوندی رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از جمعی از خانواده شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدای استان قدردانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    0 0
    همشون جزو کتابهای پرفروش سال میشن