کلنگ زنی فاز دوم پروژه تعریض راه محور ورکلا-گهرباران به طول ۴ کیلومترجاده گهرباران

پروژه تعریض جاده ورکلا به گهرباران به طول ۴ کیلومترو روکش آسفالت ۶ کیلومتر از فاز نخست این پروژه ازسری پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر کلنگ‌زنی شد.

به خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ؛ مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعریض راه محور ورکلا به گهرباران صبح امروز با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود، سیاوش رضوانی مدیر بندرامیرآباد و جمعی از مسؤولان محلی شهرستان های میاندورود و ساری در یک هوای سرد و بارانی برگزار گردید.

این محور در ادامه راه به سه راهی نیروگاه نکاو پس از آن به بندر امیرآباد بهشهر متصل می‌شود و در واقع ادامه مسیر تعریضی در جاده گهرباران به طول چهار کیلومتر است و در دل خود نیز، روکش ۶ کیلومتر از مسیر تعریضی قبلی در مسیر پنبه‌چوله را دارد.

تعریض این پروژه از برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی و در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی سازمان بنادر است که در دیگر پروژه بندری در این منطقه یعنی جاده رستمکلا به کمربندی بهشهر نیز توسط سازمان بنادر انجام شده بود.

جاده گهرباران به‌دلیل استقرار صنایع و تأسیسات نفتی، نیروگاهی، بندری و اراضی کشاورزی مستعد، یکی از پرترددترین و خطرناک‌ترین جاده‌های شرق مازندران است.

 

 

 

 

 


بهینه سازی راهها نیاز مهم مازندران است


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس،بهینه سازی راهها را از نیازهای مهم مردم مناطق مختلف استان برشمرد.


محمد دامادی ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی جاده ورکلا به گهرباران و بندرامیرآباد با اعلام اینکه جاده گهرباران از طریق سازمان بنادر کشور تعریض خواهد شد؛ گفت: با تعریض این جاده بخش اعظمی از مشکلات مربوط به این محور حل و فصل می شود.


دامادی افزود: بهینه سازی راهها از نیازهای مهم مردم مناطق مختلف است و این جاده به دلیل قرار گرفتن در مسیر کارخانجات و صنایع و تردد خودروهای سبک و سنگین و همچنین وجود روستاها در حاشیه، نیازمند توجه ویژه برای تعریض بود که اکنون با کمک سازمان بنادر این مهم عملیاتی شده و کلنگ زنی شده است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =