در روز دوشنبه 19 شهریور، اخباری درباره کنایه ضرغامی به آملی لاریجانی، اوج گیری دوباره طلا و ارز، خودکفایی الناز شاکردوست و شفای دو بیمار در حرم امام رضا بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، عکسی از حجاب پرستاران در حضور بهشتی و طالقانی در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین روی کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی کلیک کردند. در ادامه، حملات موشکی سپاه مشروع و قانونی بود را دیدند.

در سرویس اقتصاد، خبری با عنوان طلا و ارز دوباره اوج گرفت توجه کاربران را جلب کرد. همچنین کاربران روی عرضه پراید ۱۳۵ میلیون تومانی در سوریه کلیک کردند. در ادامه، چرا مردم کالاها را در خانه‌هایشان انبار می‌کنند؟ هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، عکس‌های نمایشی جنجالی که دیروز با دستور قضایی توقیف شد پربازدیدترین خبر بود و همچنین  خودکفایی کاملِ الناز شاکردوست در روزهای سخت اقتصادی توجه کاربران زیادی را برانگیخت. مریم کاظمی و سعید اسدی بازداشت شدند نیز مورد اقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، سلطان سکه؛ از زیر زمین سبزه‌میدان تا قاچاق عمده ارز توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، سخنان صریح امام‌جمعه بابل به‌خاطر فساد گسترده اخلاقی در شورای شهر مورد توجه قرار گرفت. دو بیمار لاعلاج در حرم امام رضا شفا یافتند هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، پنتاگون در تنگه هرمز به ایران پیام داد خبر پربازدیدی شد. ترامپ باز هم یک تصمیم غافلگیرکننده گرفت هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. ورود جنگنده‌های آمریکایی به خلیج‌فارس نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، مرگ پدر بازیکن استقلال در کنار زمین فوتبال پربازدیدترین بود. نظر نهایی برانکو در مورد بازگشت رامین رضاییان نیز توجه کاربران را جلب کرد. تصویری از جاسوس برانکو در تمرین نساجی! دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =