در روز جمعه ۱۶ شهریور، عکسی از اسکورت پوتین در فرودگاه، واکنش سیف به شایعه بازداشتش، درگذشت برت رینولدز و افشای سند محرمانه اسراییل، پربازدیدترین اخبار بودند.

در سرویس سیاست، عکسی از اسکورت پوتین در فرودگاه در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین سخنان قالیباف با تیتر به من می گویند تو الان باید در لندن باشی را دیدند. در ادامه، مخاطبان بر روی دیدار اردوغان با رهبرمعظم انقلاب کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، خبری با عنوان بانک مرکزی در یک ماه گذشته چقدر ارز حاصل از صادرات فروخته است؟ توجه کاربران را جلب کرد. همچنین کاربران روی واکنش سیف به شایعه بازداشت بودنش کلیک کردند. در ادامه، وجود ۲.۵ میلیون واحد مسکونی خالی در سراسر کشور هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، برت رینولدز درگذشت، آرنولد تسلیت گفت پربازدیدترین خبر بود و همچنین انتقاد تند پرویز پرستویی از محکوم نشدن مفسدان اقتصادی توجه کاربران زیادی را برانگیخت. ستاره‌های قدیمی تلویزیون رقیب هم شدند نیز مورد اقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، جنجال شراب‌خواری زن انگلیسی در هواپیمای امارات توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، روایت شکارچی معروف آمریکایی از حیات وحش ایران مورد توجه قرار گرفت. علائم استرس در مردان چیست؟ هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، افشای سند محرمانه اسرائیل خبر پربازدیدی شد. جدایی بوریس جانسون از همسرش به دلیل خیانت هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. توئیت ظریف پس از نشست سه‌جانبه تهران نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، واکنش مربی رئالی به حضور مهاجم ایرانی در تیمش پربازدیدترین بود. امیر به حرف‌های عابدزاده واکنش نشان داد نیز توجه کاربران را جلب کرد. اتفاقی که حداقل نزدیکان تیم‌ملی از آن بی‌خبرند دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =