امیر مهدی ژوله از برداشت نادرست کارشناس مذهبی تلویزیون از مسابقه «خنداننده شو» «خندوانه» انتقاد کرد و تاکید کرد که نتیجه این اظهارنظرهای مشابه را در فصل بعد «خندوانه» خواهید دید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله که این روزها به خاطرات خود از سانسورهای تلویزیون می پردازد و کمپینی هم در این رابطه راه اندازی کرده است، فیلمی از انتقاد یکی از کارشناسان مذهبی تلویزیون را منتشر کرد و نوشت: «يك باور غلط درباره سانسور در تلويزيون اين است كه سانسورهاي اعمال شده روي آثار نتيجه كج سليقه گي و بدفهمي ناظر پخش يا ناظر كيفي يا مديران مياني يا حتي نظرات رياست سازمان است.نه! واقعا نه!

عمده نظارت ها و مراقبت ها براي حفظ اين اثار از گزند افراد و ارگان ها و نظرات جور واجور بيرون از سازمان اتفاق مي افتد. از شوراي نظارت برصدا و سيما بگيريد تا نمايندگان مجلس و دولت و فلان نهاد و فلان مركز تا نظير اين كارشناسان عزيز و حتي مردم.

آنها مراقبت ميكنند كه مثلا خندوانه از چنين گزندهايي دور باشد يا مثلا سريال فاخري مثل سرزمين كهن به چنين روزي كه افتاده نيفتد. يك نمونه اي كه از نزديك ديدم مراقبتهايي بود كه از مجموعه شبهاي برره شد تا قابل پخش باشد و در همان قسمتهاي اوليه به محاق توقيف نرود.

سريالي كه با همين ملاحظات موفق شد نود و دو قسمت پخش شود. ميزان حساسيت ها روي اين سريال آنقدر زياد بود كه هنوز كه هنوز است اسم برره را از تلويزيون نميشنويد، هرگز بازپخش نشده، در هيچ يك از نظرسنجي هاي تلويزيون حضور ندارد و چندين بار تلاش گروه سازنده براي ساخت سري دوم اين مجموعه ناكام مانده ست.

در پست بعدي چند فرازي از اعمال فشارهايي كه به تلويزيون و بالطبع ان به گروه سازنده برره ميشد رو براتون تعريف ميكنم.

ببينيد چطور يك كارشناس در يك برنامه غير مربوط تمام تلاشهاي يك سازمان يك شبكه و يك برنامه را با برداشت غلط و ناصواب زير سوال ميبرد. نتيجه اين اظهار نظر و اظهار نظرهاي مشابه رو در فصل بعد خندوانه و سري بعدي خنداننده شو خواهيد ديد.خداي ناكرده.»

واکنش امیرمهدی ژوله به انتقاد یک کارشناس مذهبی

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی EU ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    اون کارشناس تو خود صداوسیما داشت برنامه صداوسیما رو از نظر مذهبی و از دیدگاه خودش نقد می‌کرد. کاری که شماها جراتش رو ندارید. اگر نقدی به دیدگاهش دارید جواب بدید.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
      62 9
      نقد به دیدگاه ایشون نظر مردمه که با رای بالا از برنامه حمایت شده پس نیازی نبود ایشون کاسه داغ تر از آش بشن. طبق اصول فقهی و حقوقی اصل بر صحت هست چرا ایشون که عالم به این اصول هستن این اصل رو نادیده گرفتن و شبهه شرعی وارد کردن جای بحث داره
    • علی EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
      16 56
      آقا یا خانم بی‌نام 15:34:05 اولاً میزان محبوبیت خندوانه دقیقاً مشخص نیست. ثانیاً رای بالا مشروعیت نمیاره نمونه‌اش رو تو همین برنامه دیدیم. سوم این که ایشون بعد از دیدن عکسهای پشت صحنه این نظر رو دادند. چرا فکر می‌کنیم هرکس مثل ما فکر نمی‌کنه داره اشتباه می‌کنه؟
  • علی EU ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    13 60
    آقای ژوله معلومه شما تلویزیون نمی‌بینی. این برنامه مال 3 هفته پیش هست تازه خبرش بهت رسیده؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    44 2
    بهرحال بینندگان با مقام یا بی‌مقام برنامه‌ها را می‌بینند و اظهار نظر می‌کنند. نمی‌شود هم بگوییم کسی حرف نزند. نکنه اما در این جاست که چرا مسئولین صدا و سیما تنها به نظریات برخی و تعدادی از بینندگان واکنش نشان می‌دهند و درصدد جلب رضایت‌شان هستند؟؟؟؟
  • شيخ حميد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    25 58
    به شترمرغ گفتن بار ببر گفت من مرغم ، گفتن تخم بزار گفت من شترم ، شده وصف حال آقاي ژوله كه تنها افتخار دوران نويسندگيش همكاري با گروه مهران مديري بوده و حالا به جرگه نابازيگران اومده جاي تأتريها و درس خونده هاي سينما رو گرفته و در مورد هر چيزي هم اظهار نظر ميكنند ايشون . ايشون و امثال ايشون همگي دارند جا پاي تتلو ميزارند تو پست گذاشتن در هر موردي . خدا عاقبتشونو به خير كنه
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    16 41
    در مورد کارشناس مذهبی عبارت حمله ی تند رو بکار میبره و در مورد ژوله عبارت واکنش.
    • بهارک A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      3 3
      رسانه بی طرف رسانه بی غرض رسانه منصف
  • علی EU ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    9 6
    اگر فکر می‌کنید خندوانه به فکر مردم هست و برای سرگرم کردن مردم ساخته می‌شه، به نظرم اشتباه می‌کنید. رامبد هر دفعه موضوعی رو برای گرفتن تراکنش همون ستاره مربع برای اسپانسرش پیش می‌کشه. یه دفعه بحران آب، یک بار حمایت از تولید ملی و... این دفعه هم مسابقه. جالبه که این سری نه مساله بحران آب رو مطرح کرد نه تولید ملی رو. چرا؟ چون براش صرفه نداره
    • بهارک A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      8 3
      بعدشم هررررر کاری که کرده پولشو گرفته زیادی هم گرفته جالبه که دوست هم نداره درباره دستمزدش حرف بزنه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    6 11
    اگه اقای کارشناس مدعی شرعی نبودن هستن باید بگم نه من نه اقای کارشناس نه هیچ بشر دیگه ای دستگاه اندازه گیری شرعی بودن کارهای بنده های خدا نیستیم. بعد اینکه اقای کارشناس مذهبی براساس دروسی که خوندن با اصل برائت به خوبی اشنا هستن که میگه هیچ کس گناه و خطایی نکرده مگر اینکه ثابت بشه. چطور ایشون با اطلاع از این اصل بدون مدرکی در انتن زنده تلویزیون اتهام انجام کارهای غیر شرعی رو به مربی و شاگردی میزنند که فقط شات ها و عکس هایی ازشون رو دیدن که اصلا عملی غیر شرعی رو نشون نمیده. مگر اینکه بگیم اگه زن و مردی کنار هم باشن غیر شرعیه که بعید میدونم دوستان همچین نظری داشته باشن. به نظرم پست اقای ژوله به این دلیل بوده که چرا اقای کارشناس بی هیچ مدرکی به بندگان خدا اتهام انجام کارهای غیر شرعی میزنن؟
  • فرید A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    1 5
    چقدر جالب