اگرچه قرارداد جدید سرمربی تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال امضا نشده اما تقریبا ماندن او قطعی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در دل انتقادهای شدید منتقدان تیم ملی پس از کسب بهترین نتایج تاریخ ایران در جام های جهانی، سرمربی پرتغالی با مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال برای ماندن اقلا تا پایان جام ملتهای آسیا به توافق رسیده است.
او که خودش یکی از آنهایی است که گفته تیم ملی باید هدفش قهرمانی در جام ملتهای آسیا در امارات باشد، این بار از مهدی تاج قول گرفته تا اولویت با تیم ملی باشد.
سرمربی مشغول نوشتن برنامه تیمش برای جام ملتهاست اما برنامه او برای اقلا سی روز آماده سازی تیم برای جام ملتهای آسیا احتمالا از همان استپ اول با چالش آغاز می شود. از روز پنجم شهریور اولین بازه ده روزه تمرینات تیم های ملی که اولین اردوی آماده سازی جام ملتها هم خواهد بود، تیم های استقلال و پرسپولیس دقیقا درگیر بازی های حساس شان با تیم های السد و الدوهیل خواهند شد.
این یعنی احتمالا شروع دوباره دعواهای کی روش با برانکو و این بار احتمالا شفر!
درحالی که تاج و سلطانی فر گفته اند از نظر آنها دعوای کی روش و برانکو پایان یافته است، اگر تدبیری در این زمینه نشود، باز دعواها از سر گرفته خواهند شد!

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    4 2
    وقتی تیم ملی شاکله اصلی اش از لزیونرهاس چه باک ....تازه ممکنه زیاد تر هم بشن ابراهیمی بیرانوند امیری هم برن خارج اونوقت ایا ما میتونیم 3 زودتر روز قبل هر بازی رسمی مثلا حاج صفی رو از یونان بگیریم عمرا
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    7 4
    ماندن کیروش به نفع فوتبال ماست
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    6 4
    بازيكنان ملي پوش روبايد بدن . مگر واقعا توجيح نشدن . ياخودشون روميزنن به اونراه . يا اصلا كلا تعطيلن . باز تيم دولتي نبود شايد .
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    28 18
    اول تیم ملی بعد باشگها ...
    • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      4 6
      نادون این رو بدون که بدون باشگاه های قوی و یک لیگ منظم داشتن یک تیم ملی خوب هم امر محالی ست.....
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      7 5
      تو کل دنیا حق رو دادن به باشگاه ها و تلاش بیخود میکنیم. دلیل بی مزه شدن مسابقات جام جهانی هم همینه. ۴ سال فوتبال با کیفیت و زرق و برق زیاد مردم رو در بر میگیره. معلومه که مسابقات ملی که کم کم انگار داره زورکی میشه اینقدر بی مزه و یخ باشه. ما با بازی کشورمون کیف کردیم ولی آیا واقعا مردم کشور بی طرف هم از بازی که ما با اسپانیا مراکش و پرتغال کردیم کیف میکنن؟ ما از بازی روسیه جلوی اسپانیا کیف کردیم؟ با این سیستم فوتبال ملی کم کم میره کنار. مسی مثل بچه ای بود که به زور تو تعطیلات آوردنش کلاس زبان.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    7 5
    خوب هميشه بخاطر تدارك خوب نديدن ضربه خورديم يك بار با برنامه كي روش پيش بريم