در روز سه شنبه 22 خرداد، سخنان نوبخت درباره برجام مهم ترین خبر بود. نامه‌ای خطاب به محمد خاتمی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، سخنان نوبخت با عنوان اگر برجام نبود روزانه صدها میلیارد تومان ضرر می‌کردیم مهم ترین خبر بود. کنایه‎های جدید ذوالنور به روحانی خبر پربازدید این سرویس بود. نامه‌ای خطاب به محمد خاتمی هم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و داخلی در بازار پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار خودرو کلیک کردند. کدام کشورها لوازم خانگی ایرانی مصرف می‌کنند؟ هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، واکنش حمید فرخ‌نژاد به دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه پیشنهاد عجیبی که به بازیگر زن داده شد هم مورد استقبال قرار گرفت. بازداشت بازیگر سرشناس به دلیل رانندگی در حالت مستی بازدید زیادی داشت. 

در سرویس جامعه، تصویری از مهار هواپیمای ۷۳۷ کاسپین در طوفان شدید تهران در صدر اخبار قرار گرفت. ۶ علامت هشداردهنده که می‌گوید قلبتان بیمار است دیگر خبر پربازدید بود. خبری با تیتر ایرانی‌ها رها شده در جام جهانی روسیه هم توجه بسیاری را جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، دیدار اول ترامپ و اون تمام شد دیدنی شد. اوباما دست به کار شد دیگر خبر پربازدید بود. ترامپ از سکتۀ قلبی مشاورش خبر داد هم نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، مرسی عادل برای جواهری که بعد از 40 سال برگرداندی خواندنی شد. همچنین تغییر رویه فیفا به احترام مسلمانان توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. رونمایی از ترکیب ایده‌آل پرسپولیس در لیگ هجدهم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    0 0
    تکرار میکنه خاتمی؟؟؟؟؟؟؟؟