به گزارش مهر، فرمانده انتظامی اصفهان گفت: والدین کودک ۵ ساله فلاورجانی معتاد هستند و کودک خود را بدون زور بلکه در ازای طلب فروشنده موادمخدر به فرد معتاد دادند که دختر بر اثر کودک آزاری جان باخت، قاتل کودک ۵ ساله فلاورجانی پیش از این ۴ بار دستگیر شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی پیش بینی، کلانتری‌های سیار است که در کانون های جمعیتی جرم مستقر می‌شوند تا بهتر بر فعالیت‌های پنهان محلی تمرکز داشته باشند.

گزارشی از فوت ناشی از مصرف مشروب در اصفهان نداشتیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از فوت با مصرف مشروبات الکی در اصفهان نیز داشتیم، افزود: هیچ نوع گزارشی به نیروی انتظامی و بیمارستان‌های اصفهان در ارتباط با مصرف مشروبات الکی و مرگ و صدمات ناشی از آن نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با برخورد دلالان ارز در خیابان حکیم ابراز داشت: این محل از دیرباز محل خرید و فروش ارز بوده است، گاهی التهاباتی در این راستا ایجاد می‌شود که ما کنترل می کنیم برخوردهای لازم و دستگیری در ارتباط با افراد التهاب آفرین داشتیم.

وی با بیان اینکه باید رفتارشناسی مردم انجام شود که چرا در این شرایط خانواده ها متوجه سودجویی دلالان نیستند، ابراز داشت: به طور کلی قیمت ارز در سطح کشور یکسان و تحت مدیریت پایتخت است و در این ارتباط ما اختیار عمل نداریم.

طرح ویژه پلیس راهور برای مشکلات ترافیکی خیابان حکیم اصفهان

معصوم بیگی تصریح کرد: در زمینه مشکلات ترافیکی این خیابان در زمان خرید و فروش ارز نیز پلیس راهور طرح ویژه‌ای را دنبال می کند.

وی در پاسخ به این شبهه که چرا پلیس در ارتباط با مرگ کودک ۵ ساله فلاورجانی بر اثر کودک آزاری، اقدام سریع‌تری نداشته است تا از قتل کودک جلوگیری شود، ابراز داشت: در این ارتباط باید در ابتدا به این نکته اشاره کنم که روح هر انسانی با شنیدن این واقعه آزرده می شود و در باور انسان نمی‌ گنجد که انسانی تا این اندازه رذل و پست باشد.

قاتل کودک ۵ ساله فلاورجانی پیش از این ۴ بار دستگیر شده است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از زمان اطلاع از این حادثه تلخ خواب از چشم ما ربوده شد، تصریح کرد: قاتل این کودک پیش از این حداقل چها بار توسط نیروی انتظامی به جرم‌های شرارت، ضرب و جرح، سرقت و خرید مواد مخدر دستگیر شده است اما ربودن این کودک به نیروی انتظامی اطلاع داده نشده بود.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر همواره به عنوان ابر آسیب مطرح می‌شود که این حادثه از خروجی‌های آن است، گفت: پدر و مادر کودک ۵ ساله فلاورجانی نیز معتاد هستند و مواد مخدر را از فرد دیگری تهیه می‌کردند که خود وی نیز معتاد بوده است.

والدین، کودک خود را در ازای طلب مواد مخدر به قاتل سپردند

معصوم بیگی تصریح کرد: این افراد، کودک خود را بدون زور و ربایش بلکه در ازای طلب فروشنده موادمخدر به فرد معتاد دادند و هیچ مطلبی به پلیس یا افراد دیگر در این ارتباط بیان نکردند تا اینکه کودک بر اثر کودک آزاری جان خود را از دست داد و پس از انتقال به بیمارستان پلیس در جریان موضوع قرار گرفت.

وی ادامه داد: والدین دلیل عدم اعلام به پلیس ترس از در معرض خطر قرار گفتن جان دختربچه عنوان کردند و این در حالی است که با توجه به شواهد این موضوع درست نیست.

چهار تیم تخصصی پلیس در تعقیب قاتل کودک فلاورجانی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پس از اطلاع از موضوع چهار تیم مجهز تخصصی پلیس در صحنه مستقر شدند و ما سایه به سایه متهم را تعقیب کردیم که قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شده و در اختیار مجموعه قضایی قرار گرفت.

سردار معصوم بیگی

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =