میزان نوشت: مهدی امینی‌خواه گفت: من این شب‌ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب‌های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم.

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فرارسیدن شب های قدر گفت: اوج بندگی و خلوص انسان را می توان در شب های قدر دید. وقتی که هر آدمی بدون ریا و با هر انچه دارد در مقابل خداوند خود تعظیم کرده و به عبادت می پردازد. شب‌های قدر شب نزول قرآن کریم، شب‌های برکت و لطف پربار خداوند و رستگاری است.

وی با اشاره به حضور خود در شب زنده داری های شب قدر افزود: من این شب ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم. امیدوارم خداوند من را مورد عنایت خود قرار داده و از مردم سرزمینم التماس دعا دارم.

بازیگر سریال "آبی مثل دریا" با اشاره به تلاش همیشگی خود برای حضور در مراسم شب قدر اضافه کرد: همواره و طی این سالها سعی کرده‌ام تا در مراسم احیا شب قدر حاضر شده و از این فیض بهره‌مند شوم. هر زمان که برایم مقدور بوده در محل‌های خاصی به عبادت و بندگی پرداخته و دست خود را به سوی خدا دراز می‌کنم و امیدوارم خداوند گوشه چشمی به من داشته باشد.

وی در همین راستا افزود: افتخار بزرگی است که تا به حال فرصت داشته‌ام تا به لطف خدا در هشت اثر مناسبتی ماه رمضان حضور داشته باشم و این سعادتی بزرگ و لطفی نامتناهی از سوی پروردگار بوده است.

امینی خواه با تئاتر بر علاقه خود در حضور در آثار مناسبتی ماه رمضان خاطرنشان کرد: البته همین حضور در سریال‌های مناسبتی خاطرات زیادی را به همراه داشت. معمولاً ضبط این آثار در شب‌های قدر هم انجام شده و ما طی این شب‌های عزیز در پشت صحنه مراسم را برگزار می‌کردیم که خود این مساله همواره خاطره‌ای زیبا در یاد من به جا گذاشته است.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =