آخرین مهلت ارسال آثار برای بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سی‌امین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، 15 دی آخرین مهلت شرکت در بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی جشنواره است و علاقمندان برای حضور در این بخش می‌توانند آثارشان را تا تاریخ 15 دی به نشانی تهران، بهار شمالی، کوچه مهندسی، پلاک 9 طبقه اول ارسال کنند.
 
بخش مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران در قالب بخش‌های مسابقه عکس فیلم، مسابقه پوستر فیلم، مسابقه گرافیکی محیطی فیلم و مسابقه تیزر و آنونس فیلم به اجرا درمی‌آید.
 
این بخش به منظور اعتلای هنر صنعت سینمای ایران، مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است. آثار قابل ارائه در این بخش مربوط به فیلم‌هایی خواهد بود که در فاصله زمانی بیست و نهمین تا سی‌امین جشنوار بین‌المللی فیلم فجر به نمایش عمومی درآمده‌اند.
 
شرایط شرکت در چهار زمینه مسابقه بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی به این شرح است:
 
مسابقه عکس فیلم:
آنالوگ: آثاری که به صورت آنالوگ تهیه شده‌اند ملزم به اسکن تصاویر در فرمت TIF  و حداقل 300DPI  در اندازه 45×30  سانتی‌متر و ارائه نسخه چاپی مرغوب در قطع 30×20 سانتی متر از هر تصویر هستند.
 
دیجیتال: آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند لازم است با کیفیت 6 مگاپیکسل و با حداقل 300DPI  در فرمت JPG یا  TIF  همراه با نسخه چاپی مرغوب در قطع 30×20 سانتی متر از هر اثر ارسال شوند. عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً شش قطعه عکس شامل چهار قطعه عکس صحنه و دو قطعه عکس پشت صحنه از هر فیلم هستند. 
 
 مسابقه پوستر فیلم: 
اندازه پوستر باید حداقل 45×60 و حداکثر 70×100 سانتی متر باشد، ارایه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فیلم الزامی است، ارایه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت 300DPI در قطع 70×100 سانتی متر به همراه پرینت A3 نیز الزامی است.
 
مسابقه گرافیک محیطی فیلم:
ارایه فایل بردهای تبلیغاتی و سر در سینما در فرمت TIF  و با کیفیت 300 DPI همراه با پرینت A3 الزامی است، حداکثر طول اثر در فایل ارائه شده یکصد سانتی‌متر است. 
 
مسابقه تیزر و آنونس فیلم: 
آنونس‌ها باید در قطع 35 میلیمتری همراه با نسخه ویدئویی ( DVCAM) ارائه شوند. تیزرها باید به صورت نسخه ویدئویی ( DVCAM)  ارائه شوند، زمان آنونس و تیزر آزاد است.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1390 برگزار می‌شود.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =