رییس کل دادگستری استان کرمان می گویدحضور دختران با ظاهر زننده و نامناسب در خیابان نشانگر خلاء محبت و کمبود عاطفه آنان است که آنها را برای رفع این کمبود به کف خیابان کشانده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان می گوید که عامل بسیاری از بدحجابی ها و بی‌عفافی‌ها، بی‌تقوایی و بی اعتقادی است، اما می‌توان این مساله را از بعد عاطفی نیز ریشه‌یابی کرد. وحضور دختران با ظاهر زننده و نامناسب در خیابان نشانگر خلاء محبت و کمبود عاطفه در فضای خانوادگی آنان است که آنها را برای رفع این کمبود به کف خیابان کشانده است.
‌حجت‌الاسلام علی توکلی می گوید  یک مقوله و شاخصه که در همه انسان‌ها وجود دارد حیاست ودر خانواده‌ای که فضای تربیت دینی حاکم است، حیا مشخص تر و هر جا که حیا بیشتر باشد ترس از خدا و مراقبت مانع از لغزش و خطا خواهد شد. وزن در روابط اجتماعی خود هرچه با تقوا تر و با حیاتر باشد، خانواده اش مستحکم تر است  است.
با این صحبت ها شاید جای مطرح کردن این مسئله باشد که آیا حجاب ریشه در باورهای مذهبی افراد دارد و نمی توان آن را مقوله ای دانست که بر اساس تصمیم گیری های دولتی در جامعه اعمال شود و باید فرهنگ سازی شود .یا این که باید به آن به عنوان یک جرم اجتماعی هم  برخورد کرد .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • !!!!!!!!!!! IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    10 30
    كاملا با اين حرف موافقم با اين كه خودم يه دخترم!!!!!!!!!!
  • شیایان CN ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    29 5
    رییس کل دادگستری کرمان به عرضت برسونم حضور دختران با ظاهر زننده و نامناسب در خیابان نشانگر خلاء محبت و کمبود عاطفه آنان نیست _ یعنی اون دختری که چادر میپوشه و موهاش پیدا نیست نشونه اینکه از نظر عاطفه و محبت کمبود ندارد؟؟؟ گشتی در خیابان بزنید خانم هایی هستند که چادر به سر دارند و.... سال 2012 است طرز فکرتون رو عوض کنید!