ایسنا نوشت:

وزير نيرو در پاسخ به اين سوال كه با توجه به آغاز فصل گرما چه توصيه‌اي به مردم در زمينه مصرف انرژي داريد كه با مشكل قطعي آب و برق مردم در تابستان روبرو نشوند، گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، ما طبق روال توصيه‌هايي را به مردم عزيزمان براي رعايت مصرف و بهينه مصرف كردن داريم تا خدمات به خوبي در سراسر كشور ارائه شود.
 نامجو در حاشيه جلسه هيات دولت اظهار كرد: با توجه به اقداماتي كه از ديرباز انجام شده و هر ساله بر تعداد نيروگاه‌ها و طرح‌هاي آبرساني اضافه مي‌شود، نگراني از نظر آب و برق نداريم و اگر مصرف به صورت درست انجام شود مشكل خاصي در اين زمينه نخواهيم داشت.
وزير نيرو همچنين در مورد آخرين وضعيت سدها در كشور نيز گفت: برنامه‌ريزي شده است كه بيش از 70 سد به ثمر برسد و ما در اين زمينه پيگيري‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم كه منابع مالي به موقع دست پيمانكاران برسد.
وي با اشاره به افتتاح سدها در كشور گفت: تعدادي از سدها آماده شده و تعداد ديگري نيز آماده افتتاح است كه طبق برنامه‌ريزي افتتاح خواهند شد.
نامجو در پاسخ به اين سوال كه برق نيروگاه بوشهر چه موقع وارد مدار خواهد شد، گفت: برق نيروگاه بوشهر مدتي پيش وارد مدار شد و از آن استفاده شد ولي به خاطر تست‌هاي نهايي كه بايد انجام مي‌گرفت بار ديگر از مدار خارج شد و ما منتظر اعلام و تصميم سازمان انرژي اتمي هستيم تا برق اين نيروگاه را وارد مدار كنيم.
وزير نيرو با بيان اينكه وزارت نيرو در اين زمينه داراي آمادگي است و مشكل خاصي وجود ندارد، تصريح كرد: همانطور كه گفتم ما منتظر تصميم سازمان انرژي اتمي هستيم كه هر موقع آنها اعلام كنند ما آمادگي لازم را براي انجام اين امر داريم.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =