نرم‌افزار «نسیم رحمت» که حاوی شرح «دعای ابوحمزه»، «حکمت روزه» و «شب‌ قدر» به نقل از آیت‌الله جوادی آملی است در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توزیع می‌شود.

فارس گزارش داد: مرکز بین‌المللی نشر «اسراء» به مناسبت ماه مبارک رمضان، نرم‌افزار «نسیم رحمت» را منتشر و در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توزیع می‌کند.

این نرم‌افزار دربردارنده شرح «دعای ابوحمزه»، «حکمت روزه»، «شب قدر» و «اعمال دیگر ماه مبارک رمضان» به نقل از آیت‌الله جوادی آملی است. نشر «اسراء» مشابه نرم‌افزار «نسیم رحمت» را در گذشته منتشر کرده بود اما این نرم‌افزار با قابلیت‌ و طراحی بهتر و بیشتر تهیه و در نمایشگاه قرآن کریم امسال به مخاطبان ارائه می‌شود.

نرم‌افزار «نسیم رحمت» دارای 2 لوح فشرده است که یکی از آنها تحت سیستم عامل بوده و دیگری به نوعی طراحی شده است که علاقه‌مندان، مطالب را می‌توانند در گوشی موبایل خود نصب کنند.


ساکنان تهران برای تهیه این نرم افزار می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =