روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

روز گذشته محله‌هایی همچون: دوراهی قپان، میدان قزوین، خیابان دامپزشکی، سینای غربی، سه راه آذری، مولوی، مسعودیه، رسالت، بلوارمعلم، نواب، تهران نو، شهرری، افسریه، وحدت اسلامی، خیابان مدنی، سولقان، خانی آباد نو و خاوران در بازار مسکن به عنوان محله‌هایی که قیمت هر متر مربع واحدهایی با کاربری مسکونی کمتر از 2 میلیون تومان پیشنهاد می‌شود، به خریداران مسکن در قالب فایل‌های آگهی معرفی شدند.
متراژ این دسته از واحدهای مسکونی بین 37 متر مربع تا 100 متر مربع است و از سوی دیگر بنای آنها به دلیل چند سال ساخت یا نوساز بودن بسیار متنوع است.
البته تعداد محدودی از واحدهای مسکونی که ارزش هر متر مربع آنها کمتر از 2 میلیون تومان است از سند قولنامه‌ای برخوردار هستند و همچنین واحدهایی که از کوچک‌ترین متراژها بهره‌مند هستند از امتیاز وام خرید برخوردارند. شواهد نشان می‌دهد که این واحدها ممکن است امکانات معمولی (پارکینگ، آسانسور و انباری ) را شامل حال خریداران کنند و از طرف دیگر برخی از واحدها در طبقه زیر همکف واقع شده‌اند.
برای مثال: یک واحد مسکونی با متراژ 80 متر مربع با کلیه امکانات؛ اما با سند قولنامه‌ای متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
از سوی دیگر در خیابان وحدت اسلامی تعدادی واحد مسکونی 65 و 70 متری نوساز با قیمت متری یک میلیون و 900 هزار تومان آماده تحویل به خریدار است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    50 2
    البته طبق استانداردهای جهانی هر فرد باید بتواند یک سوم حقوق خود را پس انداز کند و پس از 8 سال بتواند یک خانه خریداری داند. به عبارت دیگر قیمت منطقی برای یک خانه برابر حقوق 32 ماه هر فرد است. اگر حقوق یک کارمند را یک میلیون تومان هم در نظر بگیرد قیمت یک خانه ی مناسب 32 میلیون تومان می شود!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    33 2
    سولقان متري دو ميليون؟؟؟؟؟؟؟؟ اين يعني شمرون متري بيست ميليون
  • محمودی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    29 2
    من ساکن همین محلات هستم متری زیر دو میلیون یا چند ساله ست یا توی کوچه 4 متری بن بست مگر پیدا کنید ! مثلا همین خ دامپزشکی که فرمودید شما یک ملک نوساز بر خیابون اگر زیر متری 2.400 پیدا کردید نقدا خریدارم !
  • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    17 2
    بنده ساکن خیابان قزوین هستم. سال 85 آپارتمان نوساز را خریدم متری 550 هزار تومان. چه اتفاقی در این کشور افتاده که در طی شش سال ارزش آپارتمان چهاربرابر شده است؟
  • ff IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    1 4
    بیایید کن متری 900هزار تومن براتون بخرم