۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

برای آگاهی نوجوانان در مورد تغییر و تحولات جسمانی، روانی و اجتماعی دوران بلوغ و برای آماده سازی آنان در زمینه ازدواج مناسب بسته آموزشی طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین مریم مجتهدزاده رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در نشست خبری طرح مطلع مهر گفت: هدف پنج ساله این برنامه تدوین بسته و اجرای آن در 50 هزار مدرسه راهنمایی و دبیرستان سراسر کشور است.وی افزود: بسته آموزشی که در سال 91 طراحی شده است در سال 92 در 5000 مدرسه و در هر یک از سالهای 93 تا 95 در 15 هزار مدرسه ارائه می‌شود.
مجتهدزاده می گوید: طرح دانش آموزی طلیعه در سال 91 برای 10 هزار دانش‌آموز به اجرا درآمده است و علاوه بر آن طرح طلوع مخصوص دانشجویان را اجرایی می‌کنیم.
مجتهدزاده یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را تدوین و اجرای بسته آموزشی جذاب در رسانه‌های مورد توجه جوانان اعلام کرد و گفت : این برنامه به منظور ارتقای آگاهی و مهارت جوانان در زمینه اهمیت ازدواج بهنگام، پایدار و ساده بر مبنای سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تاکید بر مهارت‌های ارتباطی بین زوجین، تعادل بین نقش‌های روانی – اجتماعی و مسئولیت‌های خانوادگی و ... تهیه شده است و در این جهت قرار است پنج سریال، 10 فیلم، 200 برنامه تبلیغی کوتاه، یک سایت تبلیغی و کاربردی تهیه شود.
رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به یکی از برنامه‌های کوتاه مدت مرکز به عنوان «طوبی» اشاره و عنوان کرد: برنامه میان مدت ما عملیاتی شدن ماده 230 قانون اساسی بود که بر مبنای آن 14 سند تنظیم شد و علاوه بر آن در زمینه تحکیم خانواده نیز برنامه‌هایی در سه زمینه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت در نظر گرفته شده است.
 رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بلند مدت ما برنامه‌های اقتصادی برای زنان است، گفت: یکی از برنامه‌های مرکز مربوط به وضعیت معیشت زنان و چگونگی تامین بیمه‌های اجتماعی زنان است.
45301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام PL ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    10 1
    دهه شصتی ها هم که کلا نسل سوخته
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 2
    ای بابا، آخه این چه کاریه چشم و گوش بچه ها رو باز میکنین؟ فارسی 1 کم بود ؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    5 5
    چه فایده ! ازدواج با کدوم کار ؟ با سکه 1میلیون و 400هزارتومنی ؟ با این گرونی طلا ؟ با این گرونی ها ؟ با این همه خرج های بالای ازدواج ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    5 1
    شما لطفا شرایطش رو برا ما ردیف کن، ما خودمون میدونیم چطوری ازدواج کنیم.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    14 0
    ساختن فيلم و سريال آموزش ازدواج هيچ دردي رو دوا نمي كنه بجاي اين كارها بهتر ه مشكلات اقتصادي و بيكاري رو حل كنيد وقتي طلا گرمي 141000 تومن و سكه 1420000 تومن بشه هيچ كس نمي تونه حتي حلقه ازدواج بخره وقتي زمينه رو فراهم نكنيد و اين فيلمها رو نشون بديد نوجوان و جوان بيشتر به بيراهه مي روند.