رییس جمهور در پیامی جان باختن 26 دانش آموز دختر شهرستان بروجن استان چهار محال و بختیاری را در پی سانحه تصادف اتوبوس کاروان راهیان نور، تسلیت گفت.

در  این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف کاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری که منجر به پرواز ملکوتی جمعی از عزیزترین دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن گردید، بر قلوب آحاد ملت ایران جراحتی عمیق بر جای نهاد.

بی‌تردید این نهال‌های نورسیده که در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت جان شیرین خود را از دست دادند، اجری بزرگ در نزد حضرت حق دارند.

اینجانب صمیمانه مصیبت وارده را که حقیقتاً کلام در شرح آلام آن قاصر است تسلیت عرض نموده و برای خانواده‌های معزز این گل‌های باغ مرضیه اطهر(س) و جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی کشور عرض رحمان و همجواری با شهیدان والامقام را از خداوند منان مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از بروجن IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    49 2
    شهرستان بروجن از استان چهار محال . نه کهکیلویه تصحیح کنید لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کی میخاد جواب بده ؟؟؟؟؟؟
    • یک هم استانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
      1 0
      ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این دانش اموزان،،بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری است نه کهکیلویه و بویر احمد،این هم از دلایل محرومیت این استانهاست، حالا بگردین دنبال مسئول پاسخگو.....؟؟!!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    46 3
    یک هم استانی ضمن تسلیت به خانواده های این عزیزان و هم استانیهای داغدار. هنوز ملت ما فرق بین کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری را نمیدونند ، شایداز محرومیت این استانهاست ؟!حالا پیدا کن مسول پاسخگو. را.....!؟؟
  • raykagorgani IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    3 1
    تسلیت به خانواده های این عزیزان و داغدار. انا لله و انا اليه راجعون پیام تسلیت با نهایت تاثر و اندوه درگذشت دانش آموز دختر را به خانواده مرحوم تسلیت گفته و مارا در غم خود شریک بدانند. از طرف تمام مردم شهر گرگان و پيام رستمانی
  • پيام رستمانی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    1 1
    پیام تسلیت ان الله و ان الیه راجعون با نهایت تاثر و اندوه جان باختن 26 دانش آموز دختر شهرستان چهارمحال و بختیاری را به خانواده‌هاي مرحوم تسلیت گفته و مارا در غم خود شریک بدانند. از طرف تمام مردم شهر گرگان و پيام رستمانی
  • بختیاری IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    10 0
    عیب اتوبوس یست یا عیب راننده،به خدا من چهارمحالی هستم تو اون جاده روزی 2تصادف میشه.به قران ما جاده نمیخوایم راحتمون کنین.ما امکاناتتون رو نمیخوایم.100ساله نفت منطقه بختیاری رو بردین و بدبختی واسمون جا گذاشتین.ولمون کنین دیگه بذارین تو چادرهامون راحت زندگی کنیم.
  • بدون نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    6 2
    26 نفر مرده اند. اونوقت حالا شما ميگين چرا اسم استانمونو جابجا نوشتين؟ جون اون 26 نفر مهم نبود؟!!!!!!!
    • atefeh IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
      1 0
      راست میگی عزیزم واقعا اونا فکر کردن شوخیه
  • atefeh IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    3 0
    سلام من واقعا متاسفم به تمام خانواده های این عزیزان تسلیت میگم خداکنه هر کی رفته سلامت برگرده