مهر نوشت:

هواپیمای یکی از پروازهای کرمان - تهران به دلیل عدم ارائه سوخت از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در فرودگاه کرمان از پذیرش مسافر خودداری می کند.
به دنبال خبر مهر مبنی بر توقف سوخت رسانی به ایرلاین های بدهکار، پرواز کرمان - تهران در ساعت 15:40 هم در حال حاضر به دلیل نداشتن سوخت از پذیرش مسافر خودداری می کند و تعداد زیادی از مسافران در فرودگاه کرمان با سردرگمی مواجه هستند.

یکی از مسافران این پرواز اعلام کرد: از 2 ساعت پیش هواپیما در فرودگاه کرمان به زمین نشسته است اما سوخت به این هواپیما نمی دهند.

وی افزود: مسئولان فرودگاه اعلام می کنند که باید ایرلاین مربوطه پول را بصورت نقدی بپردازد به همین جهت اداره کل سوخت گیری هواپیمایی کشوری به هواپیما سوخت نمی دهد، بنابراین مسافران این پرواز هم پذیرش نمی شوند.

به گفته این مسافر، هواپیمای مربوطه که متعلق به یکی از ایرلاین های مطرح کشور است هم اکنون در باند فرودگاه در انتظار سوخت است اما سوخت رسانی به آن انجام نمی شود.

گفتنی است، که سال گذشته شرکت پالایش و پخش فرودگاه های کشور اعلام کرده بود که ایرلاین ها باید به صورت نقدی پول سوخت را بپردازند که این موضوع با مذاکره میان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اجرایی نشد.

اما به نظر می رسد که در حال حاضر شرکت پخش، سعی دارد تا با اجرایی کردن این طرح پول سوخت هواپیما را به صورت نقدی در فرودگاه از ایرلاین ها دریافت کند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    مردم چه گناهی کردن ؟ اگر بدهکاری داشته چرا بلیط فروخته ؟
  • رضا شیراز IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    تا درس عبرتی باشد برای ایرلاینهای بدهکار به شرکت نفت!
  • سوختواری IN ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    سوخت؟؟؟ سوخت نداریم....! هواپیما هامون هم خــــــیییییییلی عالیه.... یکه....یک! (البته برای سال 1970!)
  • بدون نام EU ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    خب بابا پول سوخت که نمیدن , خدمات که حرفشو نزن , تاخیر که تا دلت بخواد , جواب درست و حسایبی هم که ... باز هم دست شرکت نفت درد نکنه یکی باید جلوی اینها بایسته بخدا
  • بدون نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    قضیه رو کش ندید.