فارس نوشت:

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با تاکید بر اینکه ما در اجرای انتخابات باید قانونمند و امانتدار باشیم گفت: نظام با عبور از لایه‌های پیچیده فتنه 88 تجربه مهمی پیدا کرده است.
حسنعلی نوری در همایش توجیهی - آموزشی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تجربه موفقی بود و از آنجا که انتخابات شوراها نیز با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری هم‌زمان شده، اجرای عملی قوانین جدید کار دشواری است و نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارد.
وی افزود: توجه به مکانیزه کردن انتخابات از ضرورت‌های این دوره است و در تلاشیم با نظم و هماهنگی در وزارت کشور بر اساس جدود زمان‌بندی شده همه امور را پیش ببریم و نظم و انضباط و تقید را در این دوره مانند سایر دوره‌ها عملی کنیم.
نوری با بیان اینکه باید برای مردم تحریم و محاصره، حمله نظامی و جنگ تحمیلی و فتنه 88 را یادآوری کنیم، افزود: ملت ایران باید بداند که آمریکا اگر احساس کند در صحنه حضور نداریم، به سرعت اهداف خود را عملی می‌کند.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش توجیهی عنوان کرد: قانونمند و امانتدار باشیم و مشارکت گسترده و عدالت‌محوری را محور شعارهای خود قرار دهیم.
همایش منطقه‌ای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت دو روز با حضور مجریان انتخابات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به میزبانی یزد در سالن منتظرقائم دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =