ایرنا نوشت:

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، تا پایان اسفند ماه آموزش های لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را فرا می گیرند.
حسنعلی نوری افزود: پس از پایان کار آموزشی - توجیهی فرمانداران و بخشداران کشور در اسفند ماه امسال، مراحل بعدی برگزاری انتخابات سال 1392 براساس جدول زمانبندی تعیین شده دنبال خواهد شد.
نوری گفت: در همایش های توجیهی - آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، افراد با عناوین و سرفصل های اصول و سیاست ها در برگزاری انتخابات، حفاظت و برقراری امنیت در آن به منظور تبیین قوانین و مقررات در دو انتخابات پیش رو آشنا می شوند.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، گفت: تاکنون همایش آموزشی- توجیهی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان های قزوین، البرز، زنجان، گیلان، یزد، اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار شده است.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 17اردیبهشت ماه سال 1392 آغاز می شود.
همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که 24 خرداد ماه 1392 برگزار می شود، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، شهرستان تویسرکان در استان همدان و شهرستان تنکابن در استان مازندران برپا می شود.
انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری نیز 24 خرداد ماه سال 1392،در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =