۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳

جدید ترین ویرایش ۹ جلدی شاهنامه فردوسی چاپ مسکو منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سروش، جدیدترین ویرایش مجموعه 9 جلدی شاهنامه فردوسی نسخه مسکو را منتشر و عرضه کرد. متن مشهور به شاهنامه مسکو از معتبرترین متن های تصحیح شده شاهنامه است که تصحیح اول آن در 9 جلد در فاصله سال های 1341 تا 1350 در مسکو چاپ شد.

دومین متن مصحح شاهنامه در سال های 70 جلد یک و 71 جلد دو در مسکو به چاپ رسید و مجموعه حاضر به عنوان ویرایش سوم و کامل شاهنامه مسکو منتشر می شود.

این اثر حاصل کوشش مستمر و تجارب بیش از یک دهه تلاشگران و رهپویان دونحلۀ شاخص شاهنامه شناسی یعنی بنیاد شاهنامۀ فردوسی و دانشگاه خاورشناسی مسکو با ویراستاری استاد مهدی قریب است که از سوی مصححان روسی پروفسور مهدی نوری عثمانوف و زنده یاد رستم علی اف به سروش پیشنهاد و آماده نشر شد. این اثر 9 جلدی با کیفیت چاپ، کاغذ، جلد و بسته بندی مناسب عرضه شده است. براساس سند راهبردی "افق رسانه" پاسداری از خط، زبان فارسی میراث کهن اسلامی ایرانی و تاریخ کهن ایران زمین از جمله مأموریت های انتشارات سروش است و اهتمام به ویرایش شاهنامه نسخه مسکو گامی مهم در این جهت است.

این اثر ارزشمند در قالب مجموعه 9جلدی در شمارگان یک هزار دوره و با قیمت 275000 ریال به علاقمندان و مشتاقان زبان فارسی و پژوهشگران عرضه شده است

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeed IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    9 0
    این قیمت برای هر جلده دیگه؟ چون اگه برای همش باشه صد در صد یه صفرش کمه
  • علی US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    1 0
    این قیمت اشتباه نیست ؟