مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز پنجشنبه 21 شهریور 1392

فرمانده انتظامی بناب گفت: در شهرستان بناب آذربایجان‌شرقی جوان 20 ساله‌ای در اثر یک شوخی به قتل رسید.
به گزارش فارس، علی سلطانی‌وش در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال گزارش مأموران کلانتری 11 مبنی بر وقوع درگیری، مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و جوانی را که به حالت خون‌آلود و مجروح در پیاده‌رو افتاده بود، مشاهده کردند.
مصدوم بلافاصله به اورژانس بیمارستان انتقال و به محض رسیدن به اورژانس به‌دلیل شدت جراحات وارده با چاقو فوت کرد.
در تحقیقات معلوم شد متوفی و ضارب با همدیگر شوخی می‌کردند که این شوخی منجر به اختلاف شده و با هم درگیر شده‌اند.
متهم بلافاصله از محل حادثه فرار کرده و همان شب در خانه یکی از اقوام خود مخفی شده بود که تحقیق و تعقیب برای دستگیری نامبرده ادامه یافت.
قاتل 24 ساله پس از 48 ساعت با ارشاد و راهنمایی‌های صورت‌گرفته و اقدامات روانشناسی پلیس به صورت تلفنی و با تنگ‌کردن عرصه فرار برای او، خود را به پلیس آگاهی معرفی کرده و به مراجع قضایی تحویل شد.

 

توهم شیشه ای ،ظهر خونین در سازمان تأمین اجتماعی به راه انداخت
مرد شیشه ای که قصد داشت همسرش را که کارمند تأمین اجتماعی بود به قتل برساند، با اقدام به موقع رییس کلانتری 118 ستارخان دستگیر و از یک جنایت خونین در پایتخت جلوگیری شد.
حوالی ساعت 13 و 40 دقیقه دیروز چهارشنبه 20 شهریورماه مأموران کلانتری 118 ستارخان از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ در جریان وقوع یک فقره درگیری در ساختمان مرکزی سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و به منظور بررسی موضوع به سرعت به محل اعزام شدند.
پس از اینکه مأموران در محل حضور یافتند مشاهده کردند مرد جوانی حدوداً 46 ساله که خود را پس از دستگیری کارمند سازمان تأمین اجتماعی شعبه کرج معرفی کرد ضمن در دست داشتن چاقو و ظرفی که ادعا می‌کرد داخلش اسید است وارد اتاق همسرش که از کارمندان سازمان تأمین اجتماعی مرکزی و در طبقه پنجم این ساختمان مشغول به کار بود،می‌شود.
سپس درب اتاق را با وسایل داخل اتاق نظیر چند عدد میز و صندلی بسته و همسرش را محبوس می‌کند و با صدای بلند شروع به فحاشی کرده و با ضرب و شتم همسرش را تهدید به قتل می‌کند.
به دنبال این موضوع سریعاً این حادثه از طریق مأمورین به مرکز پیام کلانتری منعکس و به دلیل حساسیت موضوع رییس کلانتری 118 ستارخان شخصاً دقایقی بعد در محل حضور پیدا کرده و در حالی که زن زیر باد کتک مدام فریاد می‌کشید، متهم را با شگردهای پلیسی و مشاوره روانشناسی دعوت به آرامش می‌کند، ولی باز هم متهم دست بردار نبوده و اعلام می کرد که می خواهد همسرش را بکشد.
سرهنگ امیرحسین رضایی، رییس کلانتری 118 ستارخان در تشریح نحوه دستگیری متهم به سایت پلیس گفت: هرچه تلاش کردم تا این مرد که محمد نام داشت و بر اثر مصرف بیش از حد شیشه از حالت عادی خارج شده بود را از کشتن همسرش پروین منصرف کنم، بی‌فایده بود.
در نهایت مجبور شدم به پشت اتاق که مشرف به حیاط سازمان بود رفته و ضمن شکستن شیشه وارد اتاق شوم در همین حین این مرد روانی با دیدن من، چاقو را به سمتم پرتاب کرد ولی خوشبختانه به دلیل آمادگی که داشتم جا خالی داده و آسیبی ندیدم و در ادامه در یک درگیری تن به تن و کوتاه موفق شدم متهم را دستگیر و زن را از مرگ حتمی نجات دهم.
این زن و شوهر به دلیل جراحات وارده بلافاصله از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

سرقت طلاجات نوعروس در شب عروسی
زنی جوان که در یک مجلس عروسی در شهرستان نیشابور خراسان رضوی اقدام به سرقت طلاجات نوعروس کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدحسن حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح خبر فوق گفت: در پی شکایت نوعروسی مبنی بر سرقت جواهراتش در شب عروسی، دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
در این رابطه تیمی از مأموران دایره سرقت پلیس آگاهی با بررسی شواهد به جا مانده در صحنه و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته تالار عروسی در نهایت به فردی به نام مهدیه که به بهانه جمع آوری غذا از سر میز، طلاجات را از داخل کیف سرقت کرده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.
متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد ولی در برابر شواهد و ادله کافی از سوی پلیس لب به سخن گشوده و به سرقت جواهرات عروس در مجلس عروسی اعتراف کرد.
طلاجات مسروقه که ارزش تقریبی آن 300 میلیون ریال بود از مخفیگاه متهم کشف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

 

اعتراف سارق خودرو به 40 فقره سرقت
سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری یک سارق خودرو توسط مأموران کلانتری 131شهرری به پایگاه خبری پلیس خبر داد و افزود: این متهم در بازجویی های انجام شده به 40 فقره سرقت خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کرد.
او در تشریح جزییات این خبر گفت: ظهر دیروز چهارشنبه بیستم شهریور ماه سال جاری مأموران تجسس این یگان در حین گشتزنی در بزرگراه کریمی ‌بودند که به یک پراید که کناری متوقف شده بود و به محض مشاهده مأموران متواری شد، مشکوک شدند.
مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به راننده دستور توقف دادند اما او بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می داد که مأموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند خودرو سرقتی است و ساعاتی قبل به سرقت رفته است.
با فرار او عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی یک مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را که پیاده قصد فرار داشت، دستگیر کنند. در بازرسی از خودرو متهم که مهدی نام داشت یک قبضه چاقو و تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.
مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند، در بازجوییهای ابتدایی از نامبرده او ضمن اعتراف به سرقت به 40 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی شد.

 

تأخیر سه ساعته در پرواز تهران- بجنورد
پرواز 712 هواپیمایی آسمان به مقصد بجنورد امروز پنجشنبه 21 شهریور با سه ساعت تأخیر از فرودگاه مهرآباد انجام شد.
یکی از مسافران این پرواز در تماس با ایسنا اظهار کرد: از آن جایی که قرار بود این پرواز 10:10 صبح انجام شود از 9 صبح در فرودگاه حاضر شدیم اما بعد متوجه شدیم این پرواز در ساعت مقرر انجام نخواهد شد.
متأسفانه در این مدت هیچ کسی پاسخگو نبوده و حتی از اطلاعات پرواز هم که پرسیدیم پاسخ دقیقی در این زمینه ندادند.
این مسافر پرواز تهران - بجنورد خاطرنشان کرد: تعدادی از مسافران به همراه خود بیمار داشتند که در این زمینه هم هیچ‌گونه خدمات پزشکی و جای استراحتی در اختیار آنها قرار نمی‌گرفت و این مسافران مجبور بودند بیماران خود را روی نیمکت‌های سالن فرودگاه بخوابانند.
این پرواز ساعت 12:55 انجام شد.

 

علت تأخیر در پرواز تهران به بوشهر/ ساعت فعالیت کادر پروازی تابع استانداردها است
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران در ارتباط با تأخیر در پرواز دیروز چهارشنبه تهران به بوشهر گفت: ساعت فعالیت کادر پروازی تابع استانداردها است.
پرواز سه‌شنبه‌شب هواپیمایی تهران بوشهر که با پنج و نیم ساعت تأخیر، بامداد چهارشنبه انجام شد که مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران در ارتباط با علت این تأخیر توضیحاتی را ارائه کرد.
شاهرخ نوش‌آبادی به مهر گفت: زمان فعالیت کادر پرواز و به‌ویژه خلبان‌ها تابع یک سری مقررات و استانداردها است و شرکت هواپیمایی هما نیز فعالیت خود را بر اساس این استانداردها انجام می‌دهد تا ایمنی بیشتر بر پرواز حاکم باشد.
پرواز تهران به بوشهر به علت نقص فنی هواپیما پس از بازگشت از ارومیه به تهران، نیازمند بررسی بود و طی پروسه بررسی و چک کردن هواپیما توسط کادر فنی، خدمه پرواز اوردیوتی شدند( اوردیوتی به معنای تکمیل ساعت مأموریت کادر پروازی است).
شرکت هواپیمایی هما نیز بر اساس استانداردهای پروازی موجود، موظف به تعویض خدمه پروازی شد و لذا به منظور این تعویض و جایگزینی خلبان و کمک خلبان و سایر خدمه پروازی اقدامات لازم را انجام دادیم.
جایگزینی افراد از نقاط مختلف تهران به فرودگاه نیازمند صرف زمانی بیش از سه و نیم تا چهار ساعت است و تأخیر پیش‌آمده در این پرواز به دلیل اوردیوتی شدن کادر پروازی بود و این پرواز با پنج و نیم ساعت تأخیر انجام شد.
نوش‌آبادی ضمن عذرخواهی از مسافران بابت تأخیر پیش‌آمده در پرواز تهران به بوشهر ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف هواپیمایی هما، انجام پروازهای ایمن برای مسافران است و تأخیرهای اینچنینی در پروازها به علت ایجاد ایمنی بیشتر در پرواز است.

 

مرگ 2 پیمانکار سازمان آب تربت حیدریه حین شستشوی خطوط فاضلاب
علی خدادوست، مسئول اورژانس 115 تربت حیدریه به فارس گفت: 2 پیمانکار سازمان آب تربت حیدریه حین شستشوی خطوط فاضلاب جان باختند.
صبح امروز  پنجشنبه در پی اعلام گازگرفتگی 2 پیمانکار سازمان آب تربت حیدریه بلافاصله اورژانس 115 در محل حضور یافت و مأموران اورژانس پس از حضور در محل متوجه شدند 2 پیمانکار که در حال شستشوی منهوله فاضلاب شهرک ولیعصر(عج)، بلوار انقلاب شهرستان بودند بر اثر مسمومیت گاز متان جان خود را از دست دادند.
وی علت فوت 2 پیمانکار را که برادر بودند بی احتیاطی و استفاده نکردن از اکسیژن اعلام کرد.

 

مرگ مرد میانسال در دستشویی خانه‌اش
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مردی میانسال در دستشویی خانه‌اش خبر داد و به ایسنا گفت: وقوع حادثه محبوس شدن در سرویس بهداشتی در ساعت 10:29 صبح امروز پنجشنبه از طریق عوامل اورژانس به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 73 را به محل حادثه واقع در سهروردی جنوبی، خیابان ابرار شرقی اعزام کرد.
پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشخص شد که مردی حدوداً 40 ساله به توالت مراجعه کرده و خانواده‌اش امکان باز کردن در را نداشتند و مجبور به تماس با اورژانس شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس پس از حضور در محل برای باز کردن درب توالت با آتش‌نشانی تماس گرفتند، گفت: آتش‌نشانان با رعایت موارد فنی، در توالت را باز کرده و با جسم نیمه‌جان فردی حدوداً 40 ساله روبرو شدند که وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
به گفته ملکی، تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این مرد 40 ساله را اعلام کردند.
وی با بیان اینکه علت قطعی مرگ این مرد پس از بررسی‌های تخصصی اعلام خواهد شد، گفت: شواهد حاکی از این بود که چند ساعتی از مرگ این مرد گذشته بوده است.
آتش‌نشانان در ساعت 11:09 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

 

مرگ کارگر جوان در حاشیه بزرگراه آزادگان
تخریب دیواره‌های یک گودال لوله‌گذاری در بزرگراه آزادگان بر سر یک کارگر جوان مرگ وی را رقم زد.
حوالی ساعت 10:30 صبح امروز پنجشنبه عوامل امدادی و انتظامی از وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در مسیر بزرگراه آزادگان، ابتدای جاده احمد‌آباد مستوفی باخبر شدند. در ادامه عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند که آتش‌نشانان با مراجعه به محل که یک گودال کارگذاری لوله به عمق تقریبی 3.5 متر بود، عملیات جست‌وجو و نجات کارگری که به طور کامل در زیر خاک محبوس شده بود را آغاز کردند.
پس از گذشت دقایقی، آتش‌نشانان این کارگر 22 ساله ایرانی را از زیر خاک خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان با بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تأیید و اعلام کردند.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تأیید این خبر به ایسنا گفت: در جریان این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه 59 و گروه نجات هفت در محل حاضر بودند.
وی با بیان اینکه سستی خاک و بی‌احتیاطی کارگران هنگام کار، علت وقوع این حادثه بوده است، گفت: آتش‌نشانان در ساعت 11:37 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

 

گمشدن هفت نفر در جنگلهای ارسباران
در پی گمشدن هفت نفر در جنگلهای ارسباران، مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیدا کردن موقعیت دقیق آنها، با مخابرات هماهنگ شدیم تا خط تلفن آنها را ردیابی کند.
حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی به ایسنا، گفت: عوامل اور‍ژانس 115 پایگاه آستامال در پی تماس یک نفر با اورژانس سیه‌رود از توابع شهرستان جلفا، مبنی بر گمشدن گروه هفت نفره خود در جنگل‌های ارسباران، به روستای آستامال مابین ورزقان و خاروانا اعزام شدند.
بخاطر صعب‌العبور بودن منطقه، آمبولانس اور‍ژانس نتوانست گشت‌زنی را ادامه دهد و عوامل اورژانس و گروه‌های امداد و نجات با پای پیاده به گشت‌زنی خود در منطقه ادامه می‌دهند.
مدیر کل بحران استان نیز با تأیید این خبر، گفت: چهارشنبه شب (20 شهریور) در پی تماس یک نفر با مرکز 115، آستامال واقع در شهرستان ورزقان و اعلام گمشدن گروه هفت نفره خود در جنگلهای ارسباران، گروه‌های امداد و نجات و تکنسین‌های اور‍ژانس به محل اعزام شدند.
خلیل ساعی با بیان اینکه این فرد در تماس خود با اورژانس 115، یادآور شده بود که وضعیت عمومی گروهشان چندان مساعد نیست، گفت: گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس در حال گشت‌زنی هستند.
ساعی با اشاره به اینکه برای پیدا کردن موقعیت دقیق آنها، کارگروه مدیریت بحران با مخابرات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است، گفت: متأسفانه ردیابی دقیقی از موقعیت آنها صورت نگرفته است.
این هفت نفر در یک جمع دوستانه، از دیروز به قصد گردش در مقبره سید جبرئیل آستامال وارد جنگل‌های ارسباران شده‌اند و تاکنون اطلاعی از آخرین وضعیت آنها در دست نیست.
ارسباران یا قره‌داغ، ناحیه‌ای کوهستانی با مساحت ۷۸ هزار و ۵۶۰ هکتار، در شمال استان آذربایجان‌شرقی و جنوب رودخانه ارس با وسعت بیش از ۷۰ هزار هکتار واقع شده‌ است.
این ناحیه از شمال به رود ارس و از مشرق به مشگین‌شهر و مغان و از جنوب به سراب و اوجان و از مغرب به مرند و تبریز محدود است و شهرستان کلیبر را در بر می‌گیرد. ارسباران از سال ۱۹۷۶ توسط UNESCO منطقه ذخیره‌گاه زیست‌کرهه اعلام شده است.

 

مرد هزار چهره فضای مجازی دستگیر شد
رییس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت در فضای مجازی، کاربران زیادی را اغفال و مورد اذیت و آزار قرار داده بود.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در ابتدا با ارائه شکایتی از طرف یک خانواده شیرازی در رابطه با هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه آنها در صفحه شبکه اجتماعی، پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فارس قرار گرفت.
با بررسی و رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان فارس مشخص شد، فردی از طریق ایجاد ایمیل و با استفاده از آن اقدام به بارگذاری صفحه مذکور در شبکه اجتماعی کرده است.
با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، آدرس متهم شناسایی و دستور قضایی جهت دستگیری وی احصاء و ضمن دستگیری متهم، تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی موجود در منزل وی جهت بررسی به پلیس فتا انتقال داده شد.
با استخراج اطلاعات از تجهیزات متهم مشخص شد، وی در فضای مجازی با روش هایی، اقدام به فریب دختران و زنان زیادی در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو کرده و با استفاده از تصاویر و عکس های دریافتی از کاربران، از آنها سوءاستفاده می کرده است.
اقدام این فرد سود جو و فرصت طلب در برخی موارد سبب از هم پاشیدگی خانواده ها شده است.
در بازجویی های انجام شده از متهم دستگیر شده که فردی متأهل و دارای فرزند بود، جرایم ارتکابی در فضای مجازی کشف و مشخص شد وی با اغفال و وسوسه کاربران، از آنها فیلم و تصویر گرفته و سپس این اطلاعات را جهت سوء استفاده از آنها به کار گرفته است.
این فرد شیاد که مردی میانسال است با دیدن ادله اعتراف و بیان کرد؛ به هیچ وجه تصور نمی کرده است که مورد شناسایی قرار گیرد.

 

کلاهبرداری 8 میلیاردی وکیل قلابی از 25 نفر در اصفهان
فرد دیپلمه ای که با احداث دو دفتر وکالت بالغ بر هشت میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری یک وکیل قلابی از مردم در شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.
در بررسی ها و تحقیقات دقیق پلیسی مشخص شد این شخص هیچگونه سوابقی در مراجع قانونی ندارد و با جعل اسناد و مدارک اقدام به احداث دفتر وکالت در دو نقطه شهر کرده و مبالغ هنگفتی را در ابتدا و قبل از رسیدگی به پرونده دریافت می کرده است.
در این رابطه پرونده تشکیل و طی هماهنگی مقام قضایی متهم در دفتر خود دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.
متهم جمال 35 ساله دارای مدرک دیپلم بوده که با جعل مدارک و اسناد خود را به عنوان وکیل پایه یک جا زده و توانسته با این شیوه از 25 نفر مبلغ هشت میلیارد ریال کلاهبرداری کند.
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از تمامی کسانی که به دفتر این شخص در خیابان حکیم نظامی و همچنین بوستان سعدی شهر اصفهان مراجعه کرده و مبالغی را به وی جهت رسیدگی به پرونده خود پرداخت کرده اند خواست تا با حضور در پلیس آگاهی استان نسبت به شکایت از متهم و تکمیل پرونده وی اقدام کنند.

 

سه متجاوز به عنف در شهر دهدشت به دار مجازات آویخته شدند
سه متجاوز به عنف در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش مهر، این افراد صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولین این شهر در ملأ عام اعدام شدند.
این سه نفر در سال 1390در منطقه برج علی شیر اقدام به عمل تجاوز به عنف کرده بودند و صبح امروز حکم اعدام آنها اجرا شد.

 

2 کشته در سانحه رانندگی محور زنجان - بیجار
سانحه رانندگی در محور زنجان - بیجار 2کشته برجای گذاشت.
سرهنگ رشتیانی، رییس پلیس راه استان زنجان به واحد مرکزی خبر گفت: دراین حادثه که چهارشنبه شب در محور زنجان - بیجار رخ داد پراید با لندرور تصادف کرد.
در این تصادف 2 سرنشین پراید در دم فوت کردند و سه سرنشین لندرور هم بر اثر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.
انحراف به چپ راننده پراید علت این حادثه بوده است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    79 5
    اين متجاوزين رو بايد پدرشون رو دربيارند.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      5 41
      چرا پدرش را در بیارند
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    34 0
    طلا که چیز ارزش داریه شب عروسی آقا داماد کت وشلوارش بعد از مراسم در شهر ما دزدیده شد
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    33 7
    واقعا تو ایران مردنا خنده دارشده .جوان 45 ساله تو دستشوئی گیر می کنه و می میره .آخه یعنی چی .واقعا باید تو گینس ثبت بشه
    • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      6 1
      اون يكي هم موقع شستن لوله فاضلاب!!
    • مهران IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      10 0
      شیمیایی شده دیگه.نکته رو نگرفتی!
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      11 0
      تو چاه دستشوئی که نیفتاد تا شیمیائئ بشه درب دستشوئی باز نشده . خیلی ها تو دستشوئی میرن می شینن یدفعه به خودشون می آن می بینن یکی دو ساعته نشستن و دارن فکر وخیال می کنه .پس اونا همه باید بمیرن .این اقا حتما سکته ای چیزی زده مرده
  • فاطمه A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    3 0
    هی وای من!!!