رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دنیای غرب از گسترش دین اسلام در بین افکار جوانان کشور خود هراس دارد و به همین دلیل تاکنون بیش از 17 گروه تروریستی را در راستای اسلام‌هراسی تجهیز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شیخ غلامرضا صفایی صبح امروز در جمع کارکنان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه، اظهار کرد: دنیای غرب درصدد گسترش پروژه اسلام‌هراسی در بین مسلمانان است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از نفوذ کلام حق در بین مردم واهمه داشته و سعی می‌کند با نیرنگ‌های فراوانی دین اسلام را وحشتناک جلوه دهد.

وی مهم‌ترین عامل تشکیل گروهک‌های تروریستی مانند داعش از سوی دنیای غرب را اسلام‌هراسی عنوان کرد و افزود: این گروه‌ها به‌طور مستقیم از سوی آمریکا و رژیم صهیونیست حمایت می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دنیای استکبار قصد دارد با حمایت‌های مالی، اقتصاد و رسانه‌ای خود از این گروهک‌ها و با نشان دادن خباثت‌های گروه‌ تکفیری داعش در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

به گفته صفایی، دین اسلام به‌هیچ عنوان رفتارهای وحشیانه را تایید نکرده و با آنها نیز کاملا مخالف است و هیچ‌گاه با اندیشه‌های گروه‌های تروریستی موافق نخواهد بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان داشت: دنیای غرب از گسترش دین اسلام در بین افکار جوانان کشور خود هراس دارد و به همین دلیل تاکنون بیش از 17 گروه تروریستی را در راستای اسلام‌هراسی تجهیز کرده است.

وی به گوشه‌هایی از تاریخ صدر اسلام و نحوه رفتار پیامبر اکرم(ص) در زمان بدو ورود به شهر مکه اشاره کرد و افزود: رسول خدا(ص) در آن زمان با مشرکانی که همواره به مسلمانان ظلم می‌کردند با عطوفت برخورد می‌کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =