آمریکا به دنبال جهان تک قطبی است/هراس آمریکا از پیچ تغییر معادلات جهانی

جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با یادآوری پیش بینی امام راحل در مورد وقوع پیچ تاریخی در معادلات جهانی، گفت: امریکا از چنین رخدادی در هراس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عظیم ابراهیم پور روز جمعه در آیین یادواره شهدای گمنام شهرستان سنقر و کلیایی و 175 شهید غواص، افزود: هدف امریکا از مذاکرات هسته ای، مساله غنی سازی اورانیوم یا تحریم ها نیست بلکه از این هراس دارد که آن پیچ تاریخی رنگ واقعیت بخود بگیرد لذا تلاش می کند که تا حد امکان این پیچ تاریخی را به تاخیر بیندازد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات تک قطبی بودن جهان را با محوریت آمریکا برهم زد و موجب حرکت دنیا به سمت آرمان خواهی شد.

ابراهیم پور گفت: پس از جنگ جهانی دوم کشورهای آمریکا و شوروی به عنوان ابرقدرت باقی ماندند و آمریکا با برنامه ریزی توانست شوروی را از درون متلاشی کند و به دنبال جهان تک قطبی باشد و پس از پس پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد حوادثی مانند هشت سال دفاع مقدس، جنگهای 33 و 22 روزه لبنان و غزه و حوادث دیگر سعی در شکست انقلاب داشت اما انقلاب همچنان پابرجا ایستاده است.

جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، حماسه هایی را خلق کردند که از نظر معادلات جهانی غیرممکن بود، اظهار کرد: لازم است تفکری در جوانان ایجاد شود که پای جنگ اقتصادی بایستند و با اقتصاد مقاومتی و مصرف کالاهای داخلی با استکبار جهانی مقابله کنند.

وی همچنین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام کارهای بزرگ در مقابل اجرای این فریضه مانند قطره ای در مقابل دریاست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =