نشست نواب روسای هیئت های ورزشی البرز در ادامه ی برنامه های سفر یکروزه ی معان وزیر ورزش و جوانان به این استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این نشست با حضور دکتر خادم معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه ی امور ورزش اداره کل، مریم ایلکا مسئول گروه ورزش بانوان اداره کل و نواب روسای هیئت های ورزشی استان البرز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در ابتدای جلسه مریم ایلکا مسئول گروه ورزش بانوان اداره کل گزارشی از وضعیت و فعالیت های بانوان و نایب رئیسان هیئت های ورزشی ارائه داد.
در ادامه دکتر خادم با تاکید بر نگاه ویژه ی وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر رشد و و روند صعودی ورزش بانوان سرعت قابل قبولی به خود گرفته و بانوان ورزشکار توانسته اند افتخارات زیادی را برای ورزش کشور بدست آورند.
وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر گودرزی نیز اهمیت ویژه ای برای ورزش بانوان قائلند و همواره از آن حمایت کرده اند.
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود: نواب روسای هیئت های ورزشی یکی از مهم ترین نقش ها را در رشد و توسعه و شکوفایی استعدادهای ورزشی دختران دارند و می بایست این مسئولیت سنگین را با دقت هر چه تمام تر و به نحو احسن انجام دهند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته، افتخار آفرینی های بانوان ورزشکار ادامه یافته و سرعت بیشتری به خود گیرد.
شایان ذکر است، در این جلسه نواب روسای هیئت های ورزشی نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در رابطه با ورزش بانوان و مشکلات موجود بیان کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =