رضا گل محمدی در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان البرز، پیشرفت رشته های گروهی را بارزترین نشانه رشد و توسعه ورزش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال، با تاکید بر اهمیت توسعه ی رشته های ورزشی گروهی اظهار کرد: یکی از نشانه های پیشرفت و توسعه ی ورزش در منطقه و یا یک کشور، ترویج رشد کمی و کیفی رشته های گروهی است که هندبال نیز یکی از مهم ترین این رشته هاست.
وی با قدردانی از زحمات حسین داریا رئیس اسبق هیئت هندبال البرز گفت: علیرغم تلاش های فراوان صورت گرفته در گذشته، هندبال البرز نتوانسته انطور که شایسته ی این استان است جایگاه واقعی خود را در کشور بدست بیاورد.
گل محمدی با بیان این که آموزش و پرورش یکی از بزرگترین خاستگاه های رشته ی هندبال است افزود: هندبال رشته ای است که می توان برای همگانی کردن و ترویج آن از مدارس، پارک ها و ... استفاده کرد و استعدادهای این رشته ی ورزشی را شناسایی و پرورش داد.
وی با اشاره به نقش کلیدی اعضای مجمع در پیشبرد اهداف هیئت خاطر نشان کرد: روند و فضای دموکراتیک حاکم بر مجامع ورزشی یکی از مهم ترین نقاط قوت ورزش است و اعضای مجمع باید به این نکته توجه داشته باشند که بعد از رای دادن و انتخاب رئیس، کار اصلی اعضا شروع می شود و می بایست به طور مداوم پیگیر مطالبات و ناظر بر عملکرد هیئت باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: امیدوارم با تلاش، همدلی و کمک تمامی اعضای مجمع، اداره کل و فدراسیون، هندبال استان البرز به جایگاه واقعی خود و آنچه که شایسته ی این رشته در سطح کشور است، دست یابد.
وی در پایان با اشاره به قول رئیس فدراسیون مبنی بر کمک و حمایت همه جا از هنبال استان البرز، تصریح کرد: پس از بازشگت رئیس فدراسیون از مسابقات قطر، جلسه ای با حضور ایشانف مسئولان اداره کل، مسئولان اسبق و جدید هیئت هندبال استان البرز برای بررسی وضعیت این رشته و ارئه ی نظرات همه ی اعضا در جهت رشد و توسعه و حل مشکلات هیئت برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =