به گزارش مهر،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج گفت: نیمی از ظرفیت های ورزش کرج بدون استفاده مانده است و در این بخش باید کارجدی تری انجام شود.

هوشنگ افشاری اظهار کرد: با تشکیل استان البرز ناخواسته شهرستان کرج تحت الشعاع ارتقاء اداری استان البرز قرار گرفت و به نوعی زیر سایه استان جدید و نوپای البرز رفت.
وی افزود: خوشبختانه در حوزه ورزش و در یک سال اخیر با نگاه و تدبیر مدیریت ورزش استان در حال احیاء جایگاه از دست رفته ورزش کلانشهر کرج هستیم و گام های موثری در این بخش برداشته شده است.
افشاری با بیان اینکه فعال شدن ورزش کلانشهر کرج کمک به سبک سازی حجم کارها در بعد استانی است گفت: بخش اعظمی از ظرفیت های ورزش استان البرز در کرج واقع شده است و باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا ورزش کرج بتواند در تقابل با دیگر شهرستان ها عرض اندام کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج رونق فعالیت های اداره ورزش و جوانان این شهرستان را یک اتفاق خوب برای ورزش استان برشمرد و گفت: چند سالی زمان برد تا مدیریت ورزش البرز به ضرورت احیاء ورزش شهرستان کرج اقدام کنند با این حال این اتفاق فرخنده رخ داد و امروز ساختار اداری ورزش کرج به سمت پویایی و تحرک کافی گام برمی دارد.
وی سامان بخشی باشگاه های خصوصی و فعال سازی هیئت های ورزشی کرج را از دستاوردهای حاصل شده در یک سال اخیر برشمرد و گفت: در حوزه باشگاه ها از نابسامانی گذشته فاصله گرفته ایم و در بخش هیئت های ورزشی نیز بیش از ۲۰ رشته ورزشی در کلانشهر کرج با معرفی مسئول فعالیت مستقل خود را آغاز کرده اند.
افشاری جایگاه ورزش کرج در کشور را غیر قابل انکار دانست و گفت: کلانشهر کرج یک شهر ورزشی به معنای واقعی کلمه است و خاستگاه ظهور و بروز استعدادهای بیشماری در ورزش کشور بوده بنابراین بایستی به اندازه توانمندی هایش دیده شود.
وی در پایان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به فعالان رشته های مختلف ورزشی گفت: ورزش و فعالیت های مرتبط با آن به خصوص در بعد همگانی اش باید مورد توجه اقشار مختلف مردم و تصمیم سازان کشور باشد و برنامه ریزی ها به سمتی برود که شاهد حضور حداکثری مردم در فعالیت های بدنی و تقویت ورزش شهروندی به معنای واقعی باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =