دیدار دوستانه فوتسال بین دو تیم اداره کل ورزش و جوانان و ورزشی نویسان استان البرز با برتری اداره کل پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مسابقه دوستانه ی فوتسال دیروز از ساعت 18:30 به میزبانی سالن ورزشی مجموعه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.
در این دیدار تیم اداره کل ورزش و جوانان موفق شد با نتیجه ی 8 بر 2 ورزشی نویسان را شکست داده و روند آماده سازی خود برای حضوری پر قدرت در مسابقات فوتسال وزارت ورزش و جوانان و مسابقات جام دهه ی فجر ادارات استان البرز را طی نماید.
در حاشیه ی این دیدار یوسف سجادی سرپرست تیم اداره کل ورزش و جوانان با ابراز رضایت از نتیجه ی بدست آمده گفت: خوشبختانه طی یک ماه گذشته با منظم شدن تمرینات تیم و حضور کادر فنی جدید توانستیم گام های موثر و رو به رشدی را جهت آماده سازی و انتخاب نفرات تیم برداریم.
وی با بیان این که هدف اصلی از راه اندازی تیم های ورزشی کارکنان اداره در دو بخش بانوان و آقایان، بُعد همگانی ورزش و سلامت جسم و روح کارکنان می باشد، افزود: جا دارد از حمایت ها و زحمات مدیرکل محترم و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قدردانی گردد که نقش پر رنگی را در تشکیل این تیم و فعالیت های ورزشی کارکنان ایفا کرده اند.
نفرات تیم اداره کل ورزش و جوانان به شرح ذیل می باشند:
بازیکنان: رستم کلهر، رضا جمالی، مهرداد بکعلی، سیف ا... لازمی، کامران ظهیری، حسین کیا روستا، رضا نظامی، حسین بهتاش، احسان خالقی، حمید بوکانیان، مهدی اسکندری، نعیم خدابخشی، محمود آل حبیب، موسی روزبه و مطلب میردارنژاد
مربی: محمد خامی زاده
سرپرست: یوسف سجادی
مدیر فنی: عبد ا... قدمی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =