۰ نفر
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش فارس در البرز،مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر رفع محرومیت‌های ورزشی در استان البرز تأکید کرد.

رضا گل‌محمدی اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه ورزش دارد لذا باید امکانات و تجهیزات را در این حوزه ارتقا دهیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
وی افزود: متأسفانه برخی از شهرهای این استان فاقد امکانات ورزشی هستند و این بسیار نگران‌کننده است لذا باید براساس اولویت‌ها،‌ بسترهای فعالیت‌های ورزشی را در این گونه شهرها فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا با شناسایی کمبودها مسیر توسعه ورزش در استان البرز شتاب بیشتری به خود بگیرد و بتوانیم در عرصه‌های مختلف ورزشی بدرخشیم.
گل محمدی با تأکید بر اینکه یکی از شهرهایی که باید توجه ویژه‌ای در حوزه ورزش به آن شود، ‌شهر جدید هشتگرد است، افزود: با توجه به سرریز شدن جمعیت در این شهر لذا باید تمامی امکانات از جمله امکانات ورزشی در آن فراهم شود.
وی افزود: براین اساس بهبود وضعیت ورزش در شهر جدید هشتگرد یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.
گل‌محمدی بیان داشت: در اولین گام احداث زمین چمن در این منطقه مصوب شده است تا با احداث این زمین چمن علاقمندان به فوتبال بتوانند به فعالیت بپردازند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =