خبرگزاری مهر نوشت: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از آغاز به کار مرکز استعدادیابی این استان از ابتدای مهر ماه خبر داد.

نادر وادی خیل افزود: با هدف علمی کردن فرآیند استعدادیابی و هدایت نخبگان ورزشی احداث این مرکز استعدادیابی در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر این مرکز به مراحل پایانی احداث خود نزدیک می شود.
وی افزود: این مرکز تخصصی ورزشی در مجموعه دکتر شریعتی کرج در حال احداث است و با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب خود از ابتدای مهرماه در اختیار جامعه ورزش قرار خواهد گرفت.
وادی خیل با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز فرآیند استعدادیابی ورزشکاران در هیئت های مختلف ورزشی شکل علمی و آکادمیک تری پیدا می کند گفت: البرز یکی از مستعدترین استان های کشور محسوب می شود و نیاز بود تا در این بخش مرکزی تخصصی داشته باشیم.
وی رصد فعالیت هیئت های ورزشی در سنین پایه ، برگزاری کلاس های مختلف و پژوهش را از وظایف محوری مرکز استعدادیابی ورزش البرز عنوان کرد وگفت: در تلاشیم با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده خدمات موثری ارائه کنیم.
معاون اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ادامه داد: آیین افتتاح این مرکز کم نظیر در کشور با حضور مسئولان استانی و وزارت ورزش انجام می شود و می تواند کمک شایانی به ورزش قهرمانی کند.
وی بیان کرد: استان البرز در یک همکاری مشترک با آموزش و پرورش طرح بزرگ استعدادیابی را از سال گذشته آغاز کرده است و از سوی دو وزارتخانه مهم ورزش و آموزش و پرورش پایلوت کشور محسوب می شود و فعالیت این مرکز جدید کمکی برای تحقق بیشتر اهداف تعریف شده است.
وی در پایان افزود: برای تقویت حضور ورزشکاران ایرانی در میادین بزرگ و رشد مدال آوری در مسابقات مهم برون مرزی چاره ای جز حرکت به سمت علمی کردن ورزش نداریم و البرز می تواند یک استان پیشرو در نیل به این هدف باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =