باغستانی:  ارتقاء و تقویت ورزش محلات سلامت جامعه شهری را به دنبال دارد

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ملاقات مردمی با اهالی شهرک ولیعصر منطقه 9 شهرداری این کلانشهر گفت: اجرای برنامه هایی از سوی دستگاه شهرداری به منظور ارتقاء و تقویت ورزش محلات موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین مردم می شود که این امر سلامت جامعه شهری را نیز به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد صادق باغستانی به همراه حسین عطایی در مسجد امام حسین (ع) محله ولیعصر منطقه 9 شهرداری کرج حضور یافتند و در دیدار و گفتگو با شهروندان در جریان خواسته ها و نیازهای آنها قرار گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای این دیدار مردمی بر ضرورت یاری رسانی شهرداری به شهروندان به ویژه جوانان و محلات در راستای افزایش ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و خواستار راه اندازی پارک های ورزشی، احداث مجموعه های تندرستی و جاده سلامت در مناطق مختلف شهر کرج شد.

محمد صادق باغستانی اظهار داشت: تحقق این مهم از سوی دستگاه خدمات رسان شهرداری موجب ارتقاء و تقویت ورزش محلات می شود و روحیه نشاط و شادابی را در بین مردم به وجو می آورد که این امر سلامت جامعه شهری را نیز به همراه خواهد داشت.

این مسئول گفت: از دیگر مولفه های مهمی که می تواند در توسعه ورزش محلات تاثیر گذار باشد، همکاری و تعامل مساجد، مدارس و پایگاه های بسیج و سایر مجموعه های دولتی و مردم نهاد است.

وی افزود: برای شناسایی استعدادهای ارزشمند ورزشی در محلات به ویژه محلات غیر برخوردار باید سیاست گذاری و برنامه ریزی هایی از سوی مسئولان ارشد شهری اتخاذ شود.

باغستانی موضوع هویت بخشی به محلات را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هویت بخشی به محلات و پرورش استعدادهای ورزشی در آن بسیار کارآمد بوده و گنجینه ارزشمندی برای شهر محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهارامیدواری کرد: امیدواریم با تحقق اقدامات مذکور شاهد گسترش مبحث ورزش به ویژه ورزش همگانی در سطح شهر و جامعه باشیم.

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج در این دیدار جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با مسئولان شهری و تکریم ارباب رجوع را در راستای میثاق شهرداری با شهروندان از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی ذکر کرد و بیان داشت : تلاش براي ارتقاء و افزايش سطح رضايتمندي مردم از طریق آگاهی از نیازهای آنها طی برگزاری دیدار های چهره به چهره در الویت اصلی این دستگاه قرار دارد.

حسین عطایی، افزود: بدون حمايت و مشاركت مردم امكان تحقق و عملي كردن برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در حوزه مديريت شهري ميسر نمی شود و مديريت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداكثري و تسهيل زندگي شهروندان، زمينه را براي نزديكي هرچه بيشتر مردم به شهرداري و افزايش ميزان مشاركت‌پذيري شهروندان در اداره شهر فراهم آورد.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا مقرر شده است با دیدارهای مردمی و استماع مشکلات شهروندان به بخشي از اهداف مديريت شهري جامه عمل پوشانده شود.

وی در پایان از مردم به عنوان مشوق و حامي واقعي مديريت شهري در خدمات‌رساني مطلوب و حداكثري به شهر و شهروندان ياد کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری کرج با تمام توان در راستاي خدمت به شهر و شهروندان حركت می کند تا علاوه بر تحقق برنامه‌ها، اجراي موفق طرح‌ها و پروژه‌ها و تسريع روند خدمات دهی فراهم شود.

کمک به ترمیم و گسترش فضای مسجد امام حسین (ع)، تبدیل پل عابر پیاده انتهای تقاطع غیر هم سطح شهدای دانش آموز به پل مکانیزه جهت تسهیل در رفت و آمد مردم و افتتاح هرچه سریعتر پارک معلولین از جمله خواسته های شهروندان در این ملاقات مردمی بود که به گوش مسئولان ارشد شهری رسید.

همچنین تقاضای اهالی محله ولیعصر در خصوص احداث دور برگردان بالاتر از بازار لاله برای تسهیل در ورود و خروج خودروها، احداث فضای سبز در این محله و ایجاد فضای آموزشی و تفریحی برای استفاده اوقات فراقت جوانان نیز مطرح گردید.

پوشش و ترمیم آسفالت معابر محله مذکور به سبب حفاری های انجام شده از سوس اداره آب و فاضلاب، تسریع در روند احداث پل های مکانیزه بلوار علامه جعفری و نقاط حادثه خیز منطقه این منطقه و درخواست نماز گزاران جهت احداث اماکن فرهنگی نظیر کتابخانه درفضای خالی جنب مسجد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج از دیگر مسائلی بود که از سوی شهروندان مطرح شد و برای پیگیری در دستور کار مسئولان حاضر قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =