جاده های استان البرز لغزنده است / رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست با توجه به بارش برف در تمام محورهای این استان و لغزنده بودن سطح جاده ها، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ «رضا اکبري » در تشريح اين خبر، اظهار داشت: اکنون در تمامي راههاي استان شاهد بارش برف و باران هستيم که اين امر مي طلبد رانندگان احتياط لازم در هنگام رانندگي داشته باشند .

وي اضافه کرد : تمامي راههاي ارتباطي استان البرز به غير از محور شمشک به ديزين باز است و تردد در آن جريان دارد.

اين مقام انتظامي با ارائه توصيه هاي ايمني به رانندگاني که قصد تردد در محورهاي کوهستاني استان را دارند، گفت : ماموران پليس راه از تردد رانندگاني که زنجير چرخ به همراه ندارند، جلوگيري مي کنند زيرا طبق قانون نداشتن زنجير چرخ در زمستان نقص فني خودرو محسوب مي شود.
سرهنگ اکبري تاکيد کرد: رانندگاني که قصد عبور از محورهاي مختلف اين استان را دارند ضمن تجهيز خودروهاي خود به وسايل ايمني، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعيت جاده ها را از پليس راه کسب کنند.

رئيس پليس راه استان البرز از رانندگان به ويژه رانندگاني که در حال حرکت در آزادراه ها هستند، خواست ضمن کنترل سرعت و رعايت قوانين ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگي و مه آلود بودن هوا، چراغ خودروهاي خود را روشن نگه دارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =