فرمانده انتظامی استان البرز: طرح زمستانی پلیس البرز آغاز شد

به گزارش فارس،فرمانده نیروی انتظامی البرز از آغاز طرح زمستانی پلیس در محورھای مواصلاتی استان با ھمکاری دستگاه‌ھای خدمات‌رسان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظھر امروز در حاشیه مانور زمستانی پلیس البرز اظھار داشت: از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها در این استان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان البرز یکی از استان‌های مهم کشور و از پرترددترین آنها به شمار می‌رود لذا توسعه خدمات‌رسانی و اهتمام به ایمنی جاده‌ها در این استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح زمستانی تیم‌های امدادی این استان هرساله در اواخر آذر به صورت ویژه و به منظور خدمات‌رسانی به مردم در فصل زمستان فعال می‌شود.

کامرانی صالح با بیان اینکه این تیم‌ها در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر شده و خدمات را مردم و مسافران ارائه می‌دهند افزود: با توجه به ورود به فصل زمستان و بیشتر شدن بارش‌ها در این فصل لذا باید اقدامات و تمهیداتی برای ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها انجام شود که در این راستا تیم‌های ویژه خدمات‌رسان از امروز در محورهای مواصلاتی استان البرز مسقر می‌شوند.

وی با اعلام اینکه تمامی این تیم‌ها به تجهیزات کامل مجهز شده‌اند بیان داشت: این افراد با حضور و گشت‌زنی در محورھای مواصلاتی استان البرز امدادرسانی‌ھای لازم را در مواقع حوادث به حادثه‌دیدگان انجام می‌دھند.

به گفته وی ارتقای ضریب ایمنی سطح جاده‌ها تنها با حضور پلیس و ارائه خدمات امکان‌پذیر نیست، بلکه رانندگان نیز نقش مهم و اساسی در تأمین این ایمنی را دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: در این راستا رانندگان لازم است تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به تمامی اصول ایمنی، رانندگی کرده و خودروهای خود را برای حضور در محورهای کوهستانی به وسایل و تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

در این مراسم تیم‌های حاضر به صورت نمادین مانوری را اجرا کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =