۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

ایرنا نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بابیان اینکه مجلس دهم مجلس معتدلی خواهد بود که کمک دولت بوده و یا مطالبه گر خواسته های مردم برای حل مشکلات کشور می شود تصریح کرد: مصلحت نبود فضای انتخاباتی در تهران دوقطبی شود.

محمدرضا باهنر عصر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسان اظهار داشت: تصمیم اخیر شورای همکاری خلیج فارس در این که حزب الله لبنان را به عنوان یک سازمان تروریستی مطرح می کند به نظر می رسد حرکات پازلی است که دشمن برای جنگ نیابتی پیاده کرده بود و این پازل را با تصمیمات سران کشورهای عربی تکمیل می کند.

وی افزود: حزب الله لبنان افتخار جهان اسلام ، افتخار مقاومت و ناجی بسیاری از کشورهای عربی از تجاوزات بی حد و حصر رژیم صهیونیستی است که احساس می کند حزب الله رفیقی برای آنهاست؛ که از جهتی درست فکر می کند.
باهنر ادامه داد: برخی کشورهای عربی یا سرنوشتشان به دست پیرمردهای مسن آلزایمری افتاده که تشخیص منافع شخصی خود را از دست داده اند و یا به دست جوانان بی تجربه ای است که احساس می کنند منافع آنها با منافع صهیونیست ها گره خورده است.
وی ادامه داد: خواب آشفته آقایان تعبیر نخواهد شد و آمریکا هم به این واقعیت پی برده که ادامه این حکومت قرون وسطایی امکان پذیر نیست و در ساعات آخر اقتدار خود هستند و ابزار دستی برای صهیونیست ها شده اند.

 مجلس دهم مجلسی معتدل خواهد بود
باهنر همچنین در خصوص مجلس دهم گفت: مجلس دهم مجلس معتدلی خواهد بود که کمک دولت بوده و یا مطالبه گر خواسته های مردم برای حل مشکلات کشور می شود.
وی افزود: خواسته اصلی مردم عبور از رکود است که برای بسیاری از خانواده ها ملموس است و در نرخ بالای بیکاری خود را نشان می دهد.

مصلحت نبود فضای تهران دو قطبی شود
باهنر همچنین در خصوص فضای انتخاباتی اصولگرایان در پیش از انتخابات گفت: مصلحت نبود فضای تهران دو قطبی شود که فضای انتخاباتی را سنگین و تند کرد و در چنین فضایی نتیجه انتخابات چنین شد.
وی در خصوص ارایه لایحه بودجه گفت: اگر دولت لایحه چند دوازدهم را ارایه نکند، مجلس یک طرح چند دوازدهم را به تصویب می رساند.
وی در خصوص ریاست مجلس دهم گفت : نمایندگان مجلس دهم هستند که باید رییس را تعیین کنند، اما انگشت اشاره به سمت عارف است که توقع دارند و دنبال می کنند که مدیریت را داشته باشد و آقای لاریجانی که سابقه دارند.
وی افزود: نتیجه انتخابات به مرحله دوم ارتباط پیدا می کند، اما در مجموع ، اکثریت نمایندگان ترجیح می دهند که لاریجانی ریاست مجلس را داشته باشد.
باهنر در خصوص فراکسیون های مجلس دهم گفت: مجلس دهمی ها باید تصمیم بگیرند که دو یا سه فراکسیونی باشد. اگر دو فراکسیونی باشد که اصولگرایان و اصلاح طلبان هر کدام یک فراکسیون خواهند داشت و اگر سه فراکسیونی باشد مستقلین هم یک فراکسیون خواهند داشت.

قصدی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارم
وی در خصوص شایعه خیز خود برای انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: من قصدی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارم و به دیگران هم توصیه می کنم که فعلا برای ریاست جمهوری قصد نکنند، چرا که نباید به زودی فضای کشور را انتخاباتی کرد.

45213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    17 1
    مرسی اعتماد به سقف تورو خدا بشو
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    10 1
    نه. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    12 2
    تازه کاندید بشی . کی به تو رای می دهد؟ اینبار هم از زرنگی در رفتی والا مردم جوابت را می دادند.
  • فاضلی A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    11 2
    جون من کاندید شو این تن بمیره کاندید شو
  • بی نام EU ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    9 2
    اگه ایشون کاندایدای ریاست جمهوری نشه من انتخابات را تحریم میکنم، مگه میشه ایشون ، آقای رضایی و آقای غرضی نباشن
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    10 2
    حالا کاندید هم بشی عیب نداره ها جای دوری نمیری.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    8 3
    شما 100 هزار رای هم ندارید...
  • بدون نام ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    9 2
    خيلي لطف مي كنيد
  • مهدی A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    10 2
    چقدر شما از خود راضی هستید،فکر نمی کنید با جایگاه ریاست جمهوری خیلی فاصله دارید؟...
  • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    7 2
    تو رو خدا کاندید شو. تو رو خدا.
  • بي نام ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    1 2
    جدي ميگيد ما منتظرتون بوديم