۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همزمان با هفته دولت به یزد سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، رئيس سازمان برنامه و بودجه استان يزد از سفر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور به يزد خبر داد.

حميدرضا نصيري زاده در اين ارتباط تصريح كرد كه دكتر نوبخت به نمايندگي از دولت تدبير و اميد، هفته دولت در يزد حضور پيدا خواهد كرد.

وي گفت: برنامه هاي متنوعي در سفر دو روزه سخنگوي دولت پيش بيني شده كه از آن جمله مي توان به: حضور در مراسم نمازجمعه و ديدار با اقشار مردم، ديدار با نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد، منتخبان، دانشگاهيان، فرهنگيان، علما، خانواده شهدا، ايثارگران و... اشاره كرد.

رئيس سازمان برنامه و بودجه بيان داشت: در اين سفر، مسائل مهم استان از جمله اعتبارات هزينه اي و روند اعطاي تسهيلات بانكي به واحدهاي توليدي استان باحضور رئيس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

نصيري زاده گفت: بررسي پيشرفت پروژه هاي سفر رئيس جمهوري و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي نيز از ساير مواردي است كه در اين سفر مورد تاكيد خواهد بود.

وي با اعلام بازديد معاون رئيس جمهور از تعدادي طرح هاي منتخب استان، ابراز اميدواري كرد كه استان از اين سفر بهره لازم را كسب نمايد.

اين مقام مسئول اضافه كرد كه سخنگوي دولت همچنين باحضور در شبكه استاني يزد و در جمع خبرنگاران، دستاوردهاي دولت را تشريح خواهد كرد.

گفتني است، دكتر نوبخت پيش از اين مردادماه 93 و اسفندماه 94 بمنظور حضور در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان و سفر استاني دولت تدبير و اميد در يزد حضور يافته بود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =