واکنش نجفی به شایعات هفته‌های اخیر: تمامشان کذب است/ نیامدیم که شهرداری را به هم بریزیم!

شهردار تهران در واکنش به شایعات هفته‌های اخیر گفت: شایعه کرده بودند ۱۰ گروه در حال برنامه نوشتن برای من بودند! شایعه کرده بودند ۸۰۰ مدیر بلافاصله در شهرداری مستقر می‌شوند که صحت نداشت. شایعه کرده بودند که تعداد کارمندان شهرداری را به ۱۵ هزار نفر تقلیل می‌دهم که صحت نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی نجفی در جلسه با معاونان و مدیران شهرداری گفت: هدف اول و مهم ما خدمت به نظام و مردم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به شایعات به وجود آمده در هفته‌های اخیر گفت: نیامدیم که شهرداری را به هم بریزیم. شایعه کرده بودند ۱۰ گروه در حال برنامه نوشتن برای من بودند! شایعه کرده بودند ۸۰۰ مدیر بلافاصله در شهرداری مستقر می‌شوند که صحت نداشت. شایعه کرده بودند که تعداد کارمندان شهرداری را به ۱۵ هزار نفر تقلیل می‌دهم که صحت نداشت.

نجفی گفت: خدمت، افتخار شهرداری است. شهرداری یک نهاد خدماتی است منتها معتقدم باید این خدمت باید با رویکرد اجتماعی باشد.

او افزود: ما افتخار می‌کنیم که شهرداری یک نهاد خدماتی است و به مردم خدمت می‌کند و نباید بگوییم شهرداری کارش خدمت و خدمات نیست!

شهردار تهران درباره ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشین شهرداری گفت: نمایشگاه باز باران و سایر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده از قبل باید ادامه پیدا کند. 

نجفی افزود: تا زمانی که حکمم امضا نشود به شهرداری نمی‌آیم، اما در دفتر خود خارج از شهرداری جلسات و کارها را ادامه خواهم داد.

او در حاشیه این جلسه با بیان اینکه این هفته لیستی از اولویت های شهر تهران تهیه خواهد کرد، گفت: هنوز کار من به صورت رسمی آغاز نشده است و حکم من از وزارت کشور به امضا نرسیده است. اما کارهای مقدماتی از جمله برگزاری جلسات با مدیران و معاونان برای هماهنگی بیشتر برگزار می شود.

نجفی در پاسخ به پرسشی در خصوص تفاوت فعالیت در شهرداری و وزارت آموزش و پرورش گفت: هر کدام از این مسئولیت ها سختی ها و شیرینی های خود را دارد اما شهرداری به دلیل ارتباط مستقیم با مردم شیرینی های خود را دارد.

شهردار تهران ادامه داد: مشکلات و چالش های شهر تهران مشخص است و هر کدام به هم مرتبط و به هم پیوسته اند مانند آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی صوت و... اما در هفته جاری لیستی از اولویت ها مشخص می شود.

او درباره جابجایی ها در شهرداری افزود: جلساتی با معاونین و افرادی که مستقیما زیر نظر شهردار فعالیت می کنند، برگزار می شود همچنین جلسات خصوصی خواهیم داشت. ممکن است عده ای علاقمند نباشند که با ما کار کنند و درخصوص برخی نیز باید تصمیم گیری شود که این هفته در طی جلسات خصوصی به نتیجه خواهیم رسید.

۴۲۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    12 6
    عملكرد آقاي نجفي در پستهاي قبلي هم نشان داده كه هيچگاه اتوبوس افراد را به دنبال خود ندارد و هميشه از بيشترين پتانسيل افراد موجود استفاده مي كند
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    19 1
    خواهشا تمام مجوزهای ساختمانی صادره در دوران تصدی پست شهرداری از سوی دکتر خلبان سردار قالیباف را تا بررسی مجدد و تطبیق آنها با طرح جامع شهر کان لم یکن نمایید