در ۱۳ شهریور، اخباری که درباره بحران کره شمالی، مدیریت شهری تهران و تضمین دادن سران اصلاح‌طلب برای رفع حصر بود، بازدید بیشتری از سایر مطالب داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به یک پیشنهاد برای رفع حصر اختصاص داشت که می گفت: سران اصلاحات تضمین بدهند! در این سرویس پرسش جالب توجهی، پربازدید شد که نوشته بود: کدام اعضای شورای نگهبان از احمدی‌نژاد حمایت کردند؟ همچنین انتقاد از یک سایت اصولگرا هم پربازدید بود که منتقد این سایت نوشته است: سواد انگلیسی‌تان به اندازه رئیس‌جمهور سابق است.

در سرویس اقتصادی دانستن قیمت واحدهای نوساز در مناطق مختلف تهران بازدید زیادی داشت. همچنین توصیه‌های بی.ام.و به خودروسازان ایرانی در زمره پربازدیدترین مطالب بود و خبر پربازدید بعدی هم می گفت سکه ۱۰۰۰۰ تومان زیر قیمت عرضه شود؛ باز هم کسی نمی‌خرد!

در سرویس فرهنگی خبر واکنش احسان خواجه‌امیری به گزارش تلویزیون درباره فضای ناپسند کنسرت‌ها بازدید زیادی داشت. پس از آن، خبر آمد خواننده جوان پاپ در بیمارستان بستری شده است. همچنین نقل قولی از پرویز تناولی هنگام بازدید از موزه صلح پربازدید بود که گفت:  الان فهمیدم چرا کیارستمی اصرار بر دیدن این نمایشگاه داشت!

در سرویس جامعه، گزارش پربازدیدی از قائم‌مقام قالیباف؛ روزی که با محاسن وارد شهرداری شد تا روزی که با موهای رنگ‌ کرده رفت، رکورد توجه مخاطبان را شکست. خبر پربازدید دیگر این سرویس هم در حوزه شهری بود که اعلام کرد ورود کامیون به ۲ منطقه تهران برای همیشه ممنوع شد. همچنین خبر تهدید اتحاد شورا با ثبت خمیازه یکی از اعضای شورای شهر تهران! نشان داد اخبار حوزه مدیریت شهری بیش از سایر حوزه های اجتماعی در معرض توجه مخاطبان است.

یک تحلیلگر روابط بین الملل در سرویس بین المللی ما نقل قول پربازدیدی داشت. او گفت:  اوضاع به نفع مسکو نیست، اتفاقات تازه‌ در راه است! در این سرویس پاسخ ترامپ درباره حمله احتمالی به کره‌شمالی هم بازدید زیادی داشت. همچنین خبر تماس تلفنی گوترش با رهبر کره‌شمالی هم توانست نگاه مخاطبان را جلب کند.

در سرویس طنز هم مردم از دیدن خط‌ و نشان اماکن و شهرداری برای گوگل لذت بردند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =