در ۹ شهریور، اخبار مربوط به دو تشییع جنازه؛ یکی ابراهیم یزدی و دیگری محسن حججی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در پربازدیدترین مطلب سرویس سیاسی عنوان شد فاصله احمدی‎نژاد با رجایی از زمین تا آسمان است. همچنین پربازدیدترین اخبار درباره وداع با ابراهیم یزدی مورد توجه مخاطبان بود. در این سرویس نقل قول پربازدیدی از محمد هاشمی که عنوان کرد: امام مخالف نصب عکس در ادارات و مدارس بود منتشر شده بود.

در سرویس اقتصادی مردم خواستند بدانند ۵۰ ثروتمند برتر دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟ همچنین در این سرویس اعلام شد دو هواپیمای جدید در راه ایران است. در خبر پربازدید دیگری ضرب‌الاجل بانک‌های بی‌اخلاق برای مشتریان پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی، نقل قول پربازدیدی از اکبر عبدی منتشر شد که گفت: فیلم مهران مدیری فوق‌العاده زشت و بد بود. در این سرویس واکنش پدر شهید حججی به بازگشت پیکر فرزند شهیدش هم پربازدیدتر بود. همچنین سخنان محمدرضا شجریان هم پربازدید بود که گفت: راه همایون، بی‌راه نیست.

در پربازدیدترین خبرجامعه، یک توصیه پزشکی به مردم می‌گفت چربی‌ بخورید، از مرگ زودرس پیشگیری می‌کند! همچنین دانش‌آموز برتر کنکور در دو رشته تجربی و زبان خارجی عنوان کرد: بعضی آموزشگاه‌ها از نامم سوءاستفاده می‌کنند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. در این سرویس خبر پربازدید دیگری عنوان کرد باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت باقی ماند.

فرانسه از احتمال رایزنی برای توافق مکمل برجام  در پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل گفت. همچنین کرملین دریافت ایمیل از شرکت ترامپ را تائید کرد و هشدار شدیداللحن کره‌شمالی به ژاپن نیز ساعت جنگ جهانی سوم را چند دقیقه‌ای به پیش برد.

در سرویس طنز هم عنوان شد شهرام شب پره به شهرداری تهران می‌رود!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =