تسنیم نوشت:دیوان عدالت اداری با صدور حکمی اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر افزایش تعرفه واردات خودرو را متوقف کرد.

دیوان عدالت اداری در حکمی، رأی موقت ابطال مصوبه دولت در افزایش تعرفه واردات خودروها را صادر و دولت را موظف به توقف اجرای تعرفه‌های جدید واردات خودرو کرد.

بر این اساس دولت موظف شده است تا زمان صدور حکم قطعی از سوی دیوان، تعرفه واردات خودروها به مصوبات پیشین بازگردد و واردات خودرو بر اساس تعرفه‌های گذشته صورت گیرد.

بر این اساس با رای دیوان عدالت اداری، افزایش تعرفه واردات خودرو که چندی قبل توسط دولت تصویب شده بود، متوقف شد.

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    5 8
    دیوان عدالت اداری با هیچ دولتی خوب نیست. شکایتی از دولت دارید مستقیم برید دیوان عدالت اداری، کارتون رو راه می اندازند.
  • محمد A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    3 4
    زياد اميدوار نباشين.سياه بازيه.الان دومرتبه به بهانه عدم تعيين تكليف تعرفه ورود خودر را متوقف ميكنن و دوباره ماشين گرون ميشه.بعد دوباره همين تعرفه ها تمديد ميشه و دوباره گرون ميشه.......واين داستان ادامه دارد.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    5 0
    لازمه از دیوان محترم تشکر بشه تنها سازمانی که به نفع ملت رای داد. امیدواریم که قطعیِش کنه که اگه نکنه اینهم یه جورایی سام مضاعف خواهد بود چون خبر از برخی جریاناتی که شک دارم، و امیدوارم اشتباه باشند میره اگر دیوان واقعا و خدایی این کار را بکنه توصیه میشه حتما حتما سازمانهای ناکارامدی مثل حمایت و رقابت و استاندارد جمع شوند و بیت المال صیانت شود. چون یه عده مفت مفت حقوق می گیرند و هیچ کاری نمی کنند.
  • reza IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    1 0
    واقعا تا کی میخواهید به بهونه حمایت از تولید داخل جیب های خودتون رو پر و جیب های مردم رو خالی کنید؟ مگر طبق مصوبه ی هیت دولت نباید سالی 5 هم تعرفه کاهش پیدا کنه پس این تعرفه های نجومی جدید از کجا اومده؟ طبق کدوم قانون و منطقی این رو اعمال کردید؟ مگر مافیای خودروهای آشغال و پرمصرف و از رده خارج داخلی چقدر قدرت دارند که زور قانون هم بهش نمیرسه؟؟ متاسفانه هیچ مدیریتی در بحث خودرو وجود نداره. به امید پیگیری