خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ گفت: این امکان وجود دارد تا کمیسیون تلفیق لایحه دولت را کنار گذاشته و طرح جدیدی را ارائه کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درخصوص عملکرد کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 و سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار داشت: دغدغه‌ اساسی در زمینه وعده‌های که برای ایجاد اشتغال داده می‌شود وجود دارد که درحال حاضر نیز مورد تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماموریتی به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97با نوع نگاه پدرانه داده شد، گفت: مباحث هدفمندی، اشتغال، آلودگی زیست محیطی، آب و گرد و غبار حل نمی‌شوند مگر در سایه همدلی و اینکه هر دو طرف از تصمیم گرفته شده دفاع کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با انداختن توپ در زمین طرف مقابل بعد از مشاهده بازخورد در خصوص تصمیمات گرفته شده نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، ادامه داد: در گرفتن برخی تصمیمات باید ریسک آن را بپذیریم در غیر اینصورت نتیجه‌ای برای ما در بر ندارد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون است و در ماموریت جدید دکتر لاریجانی به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: نوع نگاه و توصیه آقای لاریجانی این است که کمیسیون تلفیق جایگاه خود را ارتقاء دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت زمین بازی را ایجاد و این کمیسیون در این زمین بازی کرد، یکسری احکام داده شد و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 با این احکام معطل شد، ادامه داد: رئیس مجلس اعلام کرد که این احکام کنار گذاشته شود و بروید در خصوص 5 مسئله اساسی تصمیمات بگیرید و آن را ارائه کنید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این امکان وجود دارد تا کمیسیون تلفیق لایحه دولت را کنار گذاشته و لایحه جدیدی را ارائه کند و یا اینکه لایحه بودجه دولت را به شیوه مناسبی اصلاح کند، تصریح کرد: این اقدام بسیار مناسب است و ما آرزوی آن را داشتیم تلفیق در زمین دولت بازی نکند و زمین بازی مردمی را ایجاد کند و آن را به مردم اختصاص دهد اما ناظر و مربی آن از بین دولت و مجلس انتخاب شود.

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =