ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهوری گفت: دشمنان قسم خورده بدانند که امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.

محمدباقر نوبخت در آئین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار شد، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ایدئولوژی‌های برگرفته از غرب در کشور برداشته شد و نظامی اسلامی شکل گرفت. بی شک دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است از این رو آمریکا و ابرقدرت های جهانی همچنان در مخالفت علیه انقلاب اسلامی به توطئه می‌پردازند.

وی اظهار داشت: خصومت آمریکایی‌ها از همان ابتدا در اشکال مختلف خود را نشان می‌داد، به ویژه یکی از ابزار مخالفت آمریکا،تحریم بود تا بتواند مردم را از انقلاب ناامید سازد. با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها با اتکاء به آرمان‌های انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهیم و در اوج اقتدار قرار داریم.

وی متذکر شد: عده‌ای در این شرایط درصدد سیاه نمایی علیه ایران و انقلاب هستند، اگر چه در کشور با مشکلات زیادی مواجهیم اما فراموش نکنیم برخی از اقدامات دشمنان علیه انقلاب می‌توانست کشوری را فلج کند. انقلاب توسط امام(ره) به بار نشست و بیش از 98 درصد مردم در رفراندوم و همه پرسی به این نظام اسلامی آری گفتند.

وی گفت: در سال گذشته با وجود تحریم‌ها به 83 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی دست یافتیم و در سال جاری این رقم بیش از 94 میلیارد دلار شده است. تهدیدات و تحریم‌های دشمن همواره بی‌اثر است و نظام اسلامی از قدرتی قابل توجه در منطقه برخوردار است.اگر چه برخی از اعتراضات و اغتشاشات زمینه خشنودی دشمن را فراهم ساخت اما ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در صحنه‌های انقلابی، دشمنان را ناامید می‌سازند.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: امروز ایران بنا بر اعلام صندوق بین المللی پول در رتبه 18 اقتصادی جهان قرار دارد، در حالی که اقتصاد کشوری همچون آمریکا فرسوده شده و با مشکلات زیادی توام است.دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب و فرصتی مهم برای بیان دستاوردها و موفقیت‌هاست تا نسل جوان با حقایق انقلاب اسلامی آشنا شوند.


دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه ها محسوس و چشم گیر بوده است

همچنین ایرنا نوشت:

حسینعلی امیری روز پنجشنبه در بدو سفر به استان قزوین افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه های علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و اقتصادی دستاوردهای چشم گیری برای کشور حاصل شده که هیچ کدام قابل انکار نیستند. 

معاون امور مجلس رییس جمهوری با اشاره به خدمات رسانی نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران به دوردست ترین مناطق کشور، گفت: در حوزه عدالت و توزیع ثروت نیز دستاوردهای انقلاب بسیار محسوس بوده است به گونه ای که با ارایه خدمات مختلف، امروز چهره شهرها و روستاهای کشور به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. در حوزه رفاه اجتماعی نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر و شاخص بوده است که در این حوزه باید به عنوان نمونه باید به بیمه سلامت اشاره کنیم. 

کشور در بخش دفاعی خودکفا شده است

مهر نوشت:

سردار رمضان شریف در همایش تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه کشور در بخش دفاعی خودکفا شده است، اظهار داشت: خودکفایی کشور در بخش دفاعی به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

 خودکفایی در بخش دفاعی در حالی محقق شده است که برای کشور تحریم های سختی در بخش دفاعی اعمال شده بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور به برکت انقلاب اسلامی یکی از امن ترین کشورهای دنیا است، بیان کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای عزت و اقتدار شده است و اقتدار و عزت کشور موجب هراس دشمن شده است.

وی تصریح کرد: شلیک موشک به مقررهای داعش با فاصله ۷۰۰ کیلومتری گوشه ای از توانمندی های ایران بوده است که دشمن پیام ملت ایران را در این بخش دریافت کرده است. دشمن در حال حاضر جوانان کشور را هدف قرار داده است،  دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در بین جوانان است و دشمن به دنبال حرکت جوانان در مسیر یاس و نا امیدی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد داعش به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: دشمن طی شش سال داعش را با تجهیزات نظامی مدرن تجهیز کرد تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند اما در این مسیر نیز شکست خورد و جبهه مقاومت اسلامی نسبت به گذشته قوی تر شد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    0 0
    فقط شعار شعار... پس اقتصاد ما عالیه؟؟ دلار چقدره برادر