مهر نوشت:رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:مصمم‌تر از گذشته راه خود را در تقویت قدرت دفاعی و موشکی طی می‌کنیم.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درخصوص مسائل مطرح شده از سوی برخی مقامات آمریکا و اروپا برای مذاکره مجدد درباره برجام و توان دفاعی و قدرت موشکی کشورمان گفت: حضور باشکوه ملت ما در راهپیمائی سراسری ۲۲ بهمن نشان داد که مردم هیچ ارزشی برای حرف های نظام سلطه و اضافه گویی های آنها قائل نیستند.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران به حرف های نظام سلطه گوش نخواهند داد، تصریح کرد: مردم مصمم تر از گذشته راه خود را در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی خواهند کرد و قدرت دفاعی و موشکی را تقویت می کنیم.

هرگونه مداخله غیرقانونی در کشورهای همسایه، مداخله‌جویان را گرفتار خواهد کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تحرکات اخیر شمال سوریه و نقش آمریکا در آن، اظهار کرد: به صورت طبیعی هر حرکتی که ناقض حاکمیت ملی سایر کشورها باشد، از نظر ما قابل قبول نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ما در گذشته هم گفته‌ایم که مداخله‌های غیرقانونی و بی‌جا از سوی هر دولتی در کشورهای همسایه ما موجب گرفتاری‌های بیشتر کشورهای مداخله‌کننده می‌شود و وضعیت منطقه را پیچیده‌تر می‌کند.

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: باید بگویم هر تحرکی با هر هدفی چون ناقض قواعد بین‌المللی و حق حاکمیت کشورهاست و بنیاد قوانین بین‌المللی را برهم می‌زند، محکوم و نتیجه مثبتی برای مداخله‌جویان نخواهد داشت

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =