یکشنبه 6 اسفند 1396
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 00:11:02 چاپ

حمله جادوگر به پاشنه آشیل کی‌روش

ساکت: با تهدیدهای خیابانی ،غیرمنصفانه و عصبی به تیم‌ملی لطمه می زنی

ورزش > لیگ برتر - مناظره مهم بین علی کریمی و محمدرضا ساکت با بحث 69 میلیارد تومانی آغاز شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه 90  درباره ابهام هایی حرف زدند که به چالش بزرگی برای فوتبال ایران رخ داده است.

علی کریمی: دو سه ماه قبل سئوال هایی را مطرح کردم که فدراسیون به هیچ کدام از سئوال هایم پاسخ ندادند و صحبت هایی که کردم در راستای همان صحبت هاست. طرف صحبت های من آقای تاج هستند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال چون همه قراردادهایی که می گویم را رئیس فدراسیون امضا کرده است اما ایشان نیامدند و آقای ساکت به جای شان آمده اند.

کریمی بلافاصله به سراغ قرارداد ایران نوین رفت و گفت: شما در دو سال از قرارداد 160 میلیارد تومانی ، 69 میلیارد تومان به این شرکت غرامت داده اید. وقتی سال اول 23 میلیارد خسارت داده بودید ، چطور برای سال دوم طوری قرارداد را پیش بردید که دو برابر خسارت بدهید. چطور این همه پول گذاشتید از حق باشگاه ها ضایع شود.

محمدرضا ساکت:آقای تاج در چین تایپه هستند. ما در فدراسیون بارها پاسخ داده ایم. اینکه مجددا توسط آقای کریمی مطرح شد ، ما آمادگی پاسخگویی داریم. اسم این برنامه را گذاشتید مناظره ، ولی کاش امشب شب مفاهمه ها باشد. فدراسیون فوتبال از منتقد منصف مودب استقبال می کند. ما قراردادی را بستیم که رقم درشتی بود. در طول اجرا این قرارداد به اختلافاتی رسید که فدراسیون زیر بار نرفت. ما این قرارداد را به شورای داوری فرستادیم. این تخفیف ها را سازمان لیگ نداد. کارشناسان دادگستری این تخفیف را دادند. ما قرار بود همه بازی ها را پنجشنبه و جمعه بگذاریم که برنامه های تیم ملی نگذاشت تا این اتفاق بیفتد. یا مثلا بالون های تبلیغاتی، یا ردیف سوم تبلیعات را نگذاشتند و بندهایی که در قرارداد بود، توسط مسئولین وقت به کارشناسان داده شد و بعد به داوری رفت که در نهایت این مبالغ را کسر کردند. فدراسیون فوتبال از طریق مجمع به باشگاه ها پاسخگو است. تمام این گزارش ها به باشگاه ها اعلام شده است. 

علی کریمی:تخفیف باید مصوب مجمع باشد. آیا واقعا باشگاه ها قبول کردند که این 69 میلیارد تومان از حق تیم ها کسر شود؟ مگر نباید مجمع اینها را تائید کند. تازه شما که تضامین بانکی را از این شرکت نگرفته بودید و 35 میلیارد تومان هم هنوز از دوستان طلبکار هستید و تازه به آنها باز تا آذرماه سال 97 به آنها زمان داده اید!

ساکت:تخفیف ندادیم. ما خسارت دادیم. در قراردادها تعهدات دو طرفه وجود دارد. بعضی از تعهداتی که خارج از توان ما بود ، این ها درخواست ارقام خیلی بیشتری داشتند. تضامینی هم البته گرفته شده بود.الان 20 میلیارد تومان به ما بدهی دارند و به جایش به ما زمین داده اند. 

علی کریمی: این زمین ها کجاست؟ 

ساکت:مردم می دانند! مدیرعامل تان می داند کجا هست! در شمال هست. ورامین هست ، تهران هست. ما گفتیم زمین نمی خواهیم. باید این زمین ها فروخته شود و پولش را به ما بدهند. 

فردوسی پور:قراردادهای فدراسیون خیلی قانون مند نیست چون همیشه یا جریمه می دهند یا باج. 

ساکت: قرارداد ما زیر نظر سازمان بازرسی بود. در قرارداد ذکر شده بود که ما قرارداد را ببریم در زمان اختلاف به شورای داوری. 

علی کریمی:من می گویم حکم سی میلیارد صادر شده است. 

ساکت:8 میلیارد پول گرفتیم. دو میلیارد هم چک دادند. الان 20 میلیارد تومان طلب داریم. 

علی کریمی:شما تا آذرماه سال دیگر به این شرکت فرصت دادید؟ مگر فدراسیون بنگاه معاملات ملکی است؟ زمین تهاتر می کنید؟

ساکت:ما حکم توقیف اموال گرفتیم ولی گفتیم این زمین ها باید تبدیل به پول شود.

علی کریمی:خانمی که در بخش اقتصادی بوده ، در این پرونده چرا استعفا داده است؟

ساکت:در مناظره درباره شنیده ها حرف نمی زنند.

علی کریمی:اگر اشتباه بگویم که شما شکایت کنید. شما که دست به شکایت تان خوب است دیگر!

ساکت:این خانمی که می گویید را من در جریانش نیستم.

عادل باز به بد بودن قرارداد اشاره کرد و باز هم ساکت زیر بار نرفت.

علی کریمی:من که قانع نشدم. قضاوت با مردم است ولی بگذارید سراغ موضوع بعدی برویم!

علی کریمی:درباره قرارداد 72 هزار دلاری برای پخش بازی های مقدماتی ایران در همین دوره نخست مقدماتی برای بازی های ایران بسته بوده که پولش به حسابی رفته که مشخص نیست کجاست. 

ساکت:این قرارداد برای سال 1394 بوده است. به دوره ما نمی خورده است. ولی من توضیح می دهم. این ماجرا بوده است. کمیته اخلاق دارد پیگیری می کند. از 6 ماه قبل.

علی کریمی :یعنی از سال 94 هنوز به نتیجه نرسیدید؟ این همان کمیته ای است که نیکبخت را محروم کرد؟

فردوسی پور:آن ستاد منشور اخلاقی بود. 

علی کریمی:آقای فردوسی پور شما خیلی وقت داشتید حرف بزنید. بگذارید ما حرف بزنیم.

علی کریمی:الان در مورد باشگاه ملوان گفته شده 1.2 میلیارد پول یک مدیر از بازیکنان گرفته است. این ماجرا الان پرونده در کمیته اخلاق وجود دارد؟

ساکت:کمیته اخلاق برای هر پرونده و تخلفی که برایش سند وجود داشته باشد ، ورود می کند.

فردوسی پور:کمیته اخلاق خیلی خوب است اما ارزشش خیلی بالاتر از این است که مهدی رحمتی را برای یک عکس محروم کند. نه اینکه یک پرونده 72 هزار دلاری را بعد 6 ماه برایش حکم ندهند و خبری نشوند.

ساکت:ما نمی توانیم به کسی تهمت بزنیم. الان ما داریم پیشگیری می کنیم و نظام شفاف مالی راه انداختیم و تازه برخورد هم می کنیم. کمیته اخلاق با قدرت دارد این کار را انجام می دهد. همه اهالی فوتبال هر آنچه را نمادی از فساد می دانند ، حتما بررسی می کند.

علی کریمی:سئوال بعدی من درباره سامانه 6090 است. توضیح دهید چقدر درآمد داشته است این قرارداد؟

ساکت:ای اف سی اعلام کرد تمام سامانه های ارزش افزوده برای فوتبال است. خود سازمان لیگ دو قرارداد با همراه اول و ایرانسل امضا کرد. هر باشگاهی خودش تولید محتوا می کرد و خبری که برای هوادارانش می فرستاد و عددی دریافت می کرد که آن عدد برای باشگاه بود. بعد از یکسال باشگاه ها این کار را یاد گرفتند و خود باشگاه ها رفتند سراغ این کار. همان جا قرارداد ما لغو شد. پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی خودشان رفتند دنبال درآمدزایی.

علی کریمی:در این دو سالی که شما درآمدزایی کردید، چقدر پول در آوردید؟

ساکت:فقط دو  میلیارد تومان بوده است. این هزینه ها، بعد از یک سال پولش واریز شده است. کنتورینگ قرارداد طوری است که مشخص می کند چقدر پول دریافت شده است. 

علی کریمی:در این قرارداد یک بندی است که بعد از 10 ماه قرارداد به رقم 14 میلیارد تومان نرسید ، طرف اول می تواند قرارداد را لغو کند!

ساکت:خود باشگاه ها باید تولید محتوا کنند! باشگاه ها دیدند خودشان می توانند تولید محتوا کنند و این سرشماره دیگر تعطیل شد!

علی کریمی:به نظرم الان همه چیز روشن است و دوستان در باشگاه ها می توانند بیایند روی خط و توضیح بدهند . شاید اینطوری بهتر باشد.

ساکت:در شرایطی فدراسیون زیر بار این فشارها رفت و توهین شنید که این توهین ها زیبنده فوتبال ما نیست. ما در سال 2017 تنها فدراسیون 5 ستاره دنیا بودیم. در سال 2018 با دو قهرمانی مهم شروع کردیم . در شرایطی که رقبای ما درحال آماده سازی برای جام جهانی هستند ، ما زیر بار فشار هستیم و بخش عمده ای از انرژی مان اسیر این حملات شده است. من اینجا برادرانه از علی کریمی می خواهم ایرادها را بگوید اما چرا با این ادبیات. آمده ام بگویم شما به جای اینکه این موارد را بررسی کنید که مجمع و نهادهای نظارتی دارند آنها را پیگیری می کنند و ما داریم شفاف همه چیز را اطلاع رسانی می کنیم ، ما می خواهیم هر روز شفاف تر باشیم. ما داریم فدراسیون را به فدراسیونی قانونمند و پاسخگو تبدیل می کنیم.
چرا دنبال دعوا هستیم آقای کریمی؟من یک سئوال دارم؟ اگر فرزند شما از 10 درس یکی را نمره نگرفته باشد، می زنید زیر گوشش؟ این موفقیت ها حاصل تمام تلاش خانواده فوتبال است. من افتخار می کنم که از اولین مدیرانی بودم که برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سوی آقای صفایی فراهانی دعوت شدم. در این یک سال و نیم .

علی کریمی:فدراسیون 5 ستاره ، لباس های تیم جوانانش را در فرودگاه از تن شان در می آورد؟ یک جوری برخورد می کنید که انگار من دشمن تیم ملی هستم. از صفایی فراهانی اسم بردید که اتفاقا من همیشه از ایشان تعریف کردم. شما لیست هایی را ببینید که به حساب آقای هوشنگ مقدس ریخته شده است. دو صفحه پرداختی به حساب آقای مقدس رفته است. این ها را به مراجع ذی صلاح اعلام کردید؟

ساکت:این ها برای دوران آقای کفاشیان و سال 1392 بوده است. الان آقای کفاشیان اینجا نیستند پس نباید در حقش جفا شود. آن زمان حتما مشکلاتی بوده که این تدبیر را آقای کفاشیان کرده بودند.

کریمی:من توی کتم نمی رود عادل جان . بالاخره تاج نایب رئیس بوده و در جریان بوده است.

ساکت:مسئولیت مالی مستقیم با رئیس است نه کس دیگری. علی کفاشیان هم به خاطر مشکلات آن زمان پول ها را در این مسیر وارد می کرده است.

علی کریمی:فدراسیون 5 ستاره ما همین حالا هم لباس تیم های بزرگسالان را جمع می کند!

ساکت:بله ما این کار را می کنیم. لباس ها شسته و ضد عفونی می شوند. خیلی از کشورها این کار را می کنند.

علی کریمی:(می خندد) من هم انگار ملی پوش نبودم! آقا نفرمایید. تازه چرا در فدراسیون 5 ستاره تان برای تیم بزرگسالان تان لباس می خرید؟
ساکت:ببینید نمی گذارید من حرف هایم را بزنم. آقای کریمی فقط سئوال های شان را می پرسد و نمی گذارد من جواب بدهم. شما شمرده بپرسید .

علی کریمی:من خیلی ریلکسم. نوع صحبت کردنم این طوری است. اگر باور ندارید می توانید مردم را بیاورید روی خط تا قضاوت کنند!

فردوسی پور: آقا قراردادهایی که بستید هم مشکل داشتند. برهان مبین ، جیووا ، کانون ایران نوین. قرارداد فروش بلیت ها را 35 درصد بود ، بعد شد 11 درصد.

ساکت:خب چطور این طوری شد؟

فردوسی پور:با فشار 90 و برنامه هایی که ما گذاشتیم این اتفاقات افتاد!

ساکت:نخیر ما این کار را سپردیم به باشگاه ها . خود باشگاه ها رفتند به این درصد رسیدند.

علی کریمی:جواب های ساکت برای من قانع کننده نیست. مردم حالا قضاوت می کنند.

فردوسی پور:این مصاحبه بازیکنان تیم جوانان است که گفتند لباس های شان را در فرودگاه از آنها گرفتند.

ساکت:این بازیکن خودش به ما زنگ زده و گفته کم لطفی کرده است!

علی کریمی:دودمان این بچه را به باد ندهید. مثل این ماجرای آقای خطیر که اخراج شد ، نشود. همین ماجرای آقایی که با دستیار کی روش بحث شان شد.

ساکت:یکسری از انتقادها و پرسش ها را آقای کریمی مطرح می کند ولی ما خیلی متین جواب می دهیم. البته حق شکایت ما پابرجاست. آقای کریمی همین طور عصبی سئوال می پرسند.

علی کریمی:اتفاقا من خیلی ریلکس هستم . اگر بخواهید بزنید به همان خیابانی که گفتید من آنجا سئوال می پرسید ، بزنم خوب بلدم. سئوالم این است. سباستین ماجرایش چیست؟ چه مدرکی دارد؟ چرا مربی های ایرانی از تیم جدا شدند؟

ساکت:آقای تاج این ماجرای سباستین را تکذیب کردند. الان هم رابطه نکونام و کی روش استاد و شاگردی است. تازه از آزمون و محمدی بپرسید که وقتی مصدوم شدند ، کدام مربی ماند کنارشان و آنها را به تیم ملی رساند؟ همین سباستین بود.

علی کریمی:سباستین و بقیه دستیاران کی روش روزمزد هستند. کنعانی زادگان و بقیه که مصدوم بودند هر روز می روند تیم ملی که این ماجرای حقوق روزمزد اتفاق بیفتد.

ساکت:سرمربی کار بدی می کند که بهترین پلان را برای 50 بازیکنش را داشته است. بی انصافی است در حق کی روش که دارد برای تیم ملی تلاش می کند. این کار ناسپاسی است.

علی کریمی:فرافکنی نکنید آقای ساکت. مربی های ایرانی چرا اخراج شدند؟

ساکت:این ها اخراج نشدند. آقای کی روش تصمیم گرفتند دستیاران شان را تغییر دهند و این حق سرمربی است.

علی کریمی:پس چرا شما رفتید با یک مربی ایرانی برای یک ماه قرارداد بستید که در لهستان او را گرفتند و بعد سفارت اتریش استعلام کرد تا مشخص شود چه تخلفی اتفاق افتاده و آقای تاج اعلام کرد این آدم از موقعیت شغلی اش سواستفاده کرده است:
فردوسی پور: کی؟ چی ؟ چی شد؟.

ساکت:شما دارید ذهن ها را علیه سرمربی تیم ملی که تیمش را با بهترین نتایج به جام جهانی برده است خدشه دار می کنید و این بی انصافی است.

علی کریمی:آقا چرا این فدراسیون 5 ستاره نمی تواند با تیم های بزرگ بازی کند؟

ساکت:فوتبال بیزنس است. پول های بزرگ برایش جا به جا می شود. با همه مشکلاتی که شما هم می دانید و با ظرفیت اقتصادی که ما داشتیم توانستیم همه رقبای مان را انتخاب کنیم. کی روش از بازی با تیم های بزرگ نمی ترسد. ما همه حریفان را قراردادهایش را بستیم. اعلام هم کردیم.
من چون دیدم آقای علی کریمی از 40 میلیون تومان جریمه باشگاهش ناراحت و عصبی بودند ، از کمیته انضباطی پرسیدم و دیدیم که چون این باشگاه تکرار پرتاب بطری یا موارد اینچنینی داشته ، جریمه شده است. شما امروز رفتید کمیته انضباطی و با شما که خیلی هم احترام نگه نداشتید ، در نهایت ادب پاسخ دادند. این ها مقرارت است آقای کریمی. شما هم این قوانین را بخوایند .

*عادل فردوسی پور:کارلوس کی روش می خواهد بیاید روی خط.

*علی کریمی:ایشان جواب مدرک مربیگری سباستین و ماجرای اخراج آقای خطیر را ندادند.

*ساکت:این یک موضوعی است توسط رئیس فدراسیون فوتبال دارد بررسی می شود و نباید این ها را توی جمع گفت. از این تصمیمات در باشگاه خود شما هم می گیرید.

علی کریمی:مدرک سباستین را نگفتید:من از کارش نمونه گفتم
فردوسی پور:سباستین مدرک فیتنس دارد.

علی کریمی:سه تا مربی فیتنس برای یک تیم؟ زیاد نیست؟

ساکت:هر مربی متدولوژی خودش را دارد. درباره کسی حرف می زنید که بهترین نتایج را گرفته و با بهترین عملکرد تیمش را برده جام جهانی!
علی کریمی:یعنی برای این همه پولی که دادید می خواستید نروید جام جهانی؟

ساکت:چند تا تیم نرفته بالا؟

علی کریمی:ایتالیا هم نرفته ولی او از کجا رفته است؟

ساکت:این هزینه ای که شده است ، نتیجه به همراه داشته .

علی کریمی:کی روش مربی من بوده و زرنگ بوده و قرارداد خوبی بسته است. او هر بازی پاداش گرفته و ده درصد از قرارداد صعود را هم که جدا گرفته است!

ساکت:قرارداد ایشان محرمانه است. شما قرارداد را از یک کانالی دارید که قانونی و درست نیست. شما دارید تیم ملی را تقطئه می کنید. ما باید سپاسگزار ایشان باشیم

علی کریمی:آقا فقط مانده است که تاج استعفا بدهد و کی روش بشود رئیس فدراسیون فوتبال.

علی کریمی:آقا چرا این فدراسیون 5 ستاره نمی تواند با تیم های بزرگ بازی کند؟

ساکت:فوتبال بیزنس است. پول های بزرگ برایش جا به جا می شود. با همه مشکلاتی که شما هم می دانید و با ظرفیت اقتصادی که ما داشتیم توانستیم همه رقبای مان را انتخاب کنیم. کی روش از بازی با تیم های بزرگ نمی ترسد. ما همه حریفان را قراردادهایش را بستیم. اعلام هم کردیم.من چون دیدم آقای علی کریمی از 40 میلیون تومان جریمه باشگاهش ناراحت و عصبی بودند ، از کمیته انضباطی پرسیدم و دیدیم که چون این باشگاه تکرار پرتاب بطری یا موارد اینچنینی داشته ، جریمه شده است. شما امروز رفتید کمیته انضباطی و با شما که خیلی هم احترام نگه نداشتید ، در نهایت ادب پاسخ دادند. این ها مقرارت است آقای کریمی. شما هم این قوانین را بخوایند .

*عادل فردوسی پور:کارلوس کی روش می خواهد بیاید روی خط.

*علی کریمی:ایشان جواب مدرک مربیگری سباستین و ماجرای اخراج آقای خطیر را ندادند.

*ساکت:این یک موضوعی است توسط رئیس فدراسیون فوتبال دارد بررسی می شود و نباید اینها را توی جمع گفت. از این تصمیمات در باشگاه خود شما هم می گیرید.

علی کریمی:مدرک سباستین را نگفتید:من از کارش نمونه گفتم

فردوسی پور:سباستین مدرک فیتنس دارد.

علی کریمی:سه تا مربی فیتنس برای یک تیم؟ زیاد نیست؟

ساکت:هر مربی متدولوژی خودش را دارد. درباره کسی حرف می زنید که بهترین نتایج را گرفته و با بهترین عملکرد تیمش را برده جام جهانی!
علی کریمی:یعنی برای این همه پولی که دادید می خواستید نروید جام جهانی؟

ساکت:چند تا تیم نرفته بالا؟

علی کریمی:ایتالیا هم نرفته ولی او از کجا رفته است؟

ساکت:این هزینه ای که شده است ، نتیجه به همراه داشته .

علی کریمی:کی روش مربی من بوده و زرنگ بوده و قرارداد خوبی بسته است. او هر بازی پاداش گرفته و ده درصد از قرارداد صعود را هم که جدا گرفته است!

ساکت:قرارداد ایشان محرمانه است. شما قرارداد را از یک کانالی دارید که قانونی و درست نیست. شما دارید تیم ملی را تخطئه می کنید. ما باید سپاسگزار ایشان باشیم

علی کریمی:آقا فقط مانده است که تاج استعفا بدهد و کی روش بشود رئیس فدراسیون فوتبال.

علی کریمی:آیا اخراج سرپرست تیم ملی در حیطه اختیارات سرمربی است؟

ساکت:آقای تاج خودشان همان جا بودند و دیدند و در جریان آن ماجرای کنار گذاشتن دستیاران ایرانی حضور میدانی داشتند.

علی کریمی:کی‌روش نخواسته بودند که علیه برانکو مصاحبه کنند؟

ساکت:من این را هیچ وقت نشنیده ام!

41258

152 دیدگاه
  • یاسر
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 00:17:38
    پاسخ
    842 53

    کریمی به من یاد داد حق دارم بر گردن مسئولین و باید مطالبه گر باشم. هیچکدوم از شما رسانه ها اینو نتوستید تو جامعه جا بندازید

    • من من
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:19:01
      135 381

      تنها نکته مثبت مطالبه گریش بود همین... اما بدون داشتن حرف مستند و بر اساس شایعات.. و بدتر نشنیدن صدای طرف مقابل... مثلا دفاع ساکت از قرارداد خنده دار بود که قرارداد خوبی بوده... اما وقتی بطور مشخص میگه که چطور با پخش نشدن ها مجبور به پرداخت خسارت هستن و در ازای اون طلبها با شکایت سند زمین ها به عنوان ضمانت داده شده ..باز رو هوا میگه 30 میلیارد چی شد زمینا کجاست... بیشتر مطالب بعدی هم همینطور ... جرکت کریمی مثل این می موند ک من بیام بگم درمورد شهرک مسکونی که ساخته کلی حرف هست و اینکه با رانت پایان کارشونو گرفتن با وجود خلافی های زیاد... بعد به عنوان مدرک بگم یکی از افرادی اونجا مشغول بود می گفت ... رو هوا رف زدن دقیقا بزرگترین مشکل مردمه ایرانه که کریمی هم داره..

    • دکتر م.ف روانپزشک
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:30:20
      13 36

      ایشون علیرغم توانایی های فنی و ورزشی از بعد شخصیتی و اجتماعی انسان چندان نرمالی نیستن و شخصیت ضداجتماعی و خلق ناپایدار و جریان تفکر آشفته ای دارن و نیاز به حمایت و کمک در زمینه روانشناسی و روانپزشکی دارن. با آرزوی بهبودی برای این فوتبالیست کشورمون

    • فردوس توسی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:26:25
      15 7

      کریمی دوستت دارم شجاع و مردمی هستی

    • سجاد فتحی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:02:40
      27 7

      علی کریمی امشب نماد ملت ایران بود، عصبی، سرخورده، ناراحت، مطمئن از فساد، بدون راه حل، اماده پرخاش، رادیکال تر از گذشته و دنبال مقصر که در برابر یک مدیر فاسد حکومتی ایستاد مدیری که همچون گذشتگانش با ارامش به دوربین نگاه می کرد و دروغ می گفت

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 16:08:33
      12 10

      مطالبه گری یک چیزه. ولی بدون اطلاع کافی و بدون سند و مدرک انتقاد کردن اون هم از سرمربی که تیم رو با اقتدار برای دومین بار پیاپی برده جام جهانی یک چیز دیگه است. وای به حال فوتبالی که گردانندگان فدراسیونش با رفیق بازی و باند بازی کارها رو تو دستشون گرفتن و منتقدینش هم میشن امثال کریمی و مایلی کهن و خداداد که تو دوران فوتبالشون هم به رغم کیفیت فنی عالی اخلاق نداشتن و با همه درگیر بودن و هستن. علاوه بر این تحصیلات و آگاهی کافی و ادبیات درستی هم ندارن. منتقد درست یعنی کسی مثل مرحوم حجازی یا جعفر کاشانی یا از نسل جدید علی دایی. عاشق فوتبال کریمی و خداداد هستم. ولی اخلاقشون نه. مخالف سرسخت باند بازی تو فدراسیون امنیتی تاج هم هستم. ولی به اسم حمایت از موتورگازیهای ایرانی نباید به تیم ملی حمله کرد.

    • فرشید
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 00:54:14
      13 5

      علی کریمی نماد واقعی ملت ایران بود؛ عصبی، سرخورده، ناراحت، مطمئن از فساد.به دنبال پاسخ خواستن از مدیری که به دوربین نگاه می کند ودروغ می‌گوید

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 00:45:27
    پاسخ
    211 535

    اعصابش دست خودش نیست.خیلی هیجانی شده.شاخه به شاخه میشه معلوم نیست چی میگه.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:33:31
      16 5

      اشکال از گیرنده تو هست وگرنه حتی با صدای لرزان و بدون لفاظی هم 90 درصد حرفاش دقیق، درست و منطقی بود

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:54:48
      12 7

      اتفاقاً هر کسی میخاست بفهمه کریمی چی گفت، خوب فهمید جز امثال شماها.

    • سجاد فتحی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:05:11
      14 5

      ‏علی آقا حقیقت رو بگو، حتی اگر صدات بلرزه

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 00:52:49
    پاسخ
    698 111

    برای اولین بار از کریمی خوشم اومده... جرات نقد و جاپلوس نبودن رو اگر هممون داشته باشیم هرکسی نمیتونه هرکاری خواست بکنه

    • علیرضا راد
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:05:10
      384 64

      آقای کریمی سوالاش کوبنده بود و آقای تاج سعی در توجیه کار فدراسیون داشت

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:40:22
      86 328

      آقای راد آقای تاج ایران نیستن. من که از کل حرفای جریمی چیزی نفهمیدم فقط میخندیدو میگفت قضاوت باشما. حرفی برای گفتن نداشت.من کل برنامه رودیدم شمام که نمیدونی تاج تو برنامه نبود مجبورنیستی روی هوا به خاطر کریمی نظربدی خودتو ضایه کنی

    • سجاد فتحی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:07:24
      13 8

      کار به جایی رسوندیم که کی‌روش به اسطوره کشورمون میگه بزدل چرا؟ چون فاش کرده فامیل کی‌روش پول ملت مفت مفت میخورده

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:48:26
      9 3

      اگر ازحرفای کریمی چیزی متوجه نشدی حق داری...چون خودتو زدی به خواب...برو لالاکن

  • سید
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 00:58:39
    پاسخ
    182 495

    اقای کریمی بدون مدرک شتابزده عامیانه به نظرم اگرهم در یه سری مطالب درست میگفت بااین مدل مناظره کردن فقط خودشو خراب کرد بخصوص برا اینکه برا تیم ملی حاشیه درست کردن اونم فقط پنج ماه مونده جام جهانی فکرکنم آرزوش اینه تیم ملی نتیحه نگیره تا کی روش و فدراسیون رو بکوبه بعدا

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:19:34
      14 5

      عمو جان تا امثال شما هست .غارتگران امن آسوده هستند علی کریمی حقایقی رو گفته که هیچ کس جرات گفتنش رو نداره فدراسیون ۵ستاره چهل ساله تیم امیدش به المپیک نرفته .حالا مثلا جام جهانی چکار میخواد بکنه که شما مدعی ۵ ماه مونده به جام جهانی میکنی با تیم انوبوسی به هیچ جای جام جهانی نمی رسیم گل من

  • طرفدار نساجی مازندران
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:05:52
    پاسخ
    531 124

    درود بر علی کریمی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:09:59
    پاسخ
    210 586

    کریمی در چه جایگاهی از کیروش ایراد میگیره مربی که تیم و بدون باخت برده جام جهانی

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:10:01
      14 3

      از جایگاه یک فوتبالیست،مربی و دستیار سابق کیروش. البته اگر یک شهروند عادی هم بود حق داشت زیر سوال ببره و جواب بخواد.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:55:47
      11 5

      کیروش پرست ها پیداشون شد. کریمی مگه نقد فنی کرد کیروش رو؟ شبهاتی مطرح کرد که کیروش جرأت نکرد در همین برنامه بیاد روی خط و جواب بده.

    • مسعودی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:50:57
      7 2

      در مورد کی روش با کریمی موافقم. .. آمده فوتبال گلخانه ای ایجاد کرده با کلی شانس و مهره مار. محک اصلی تیم ملی جام ملتها و جام جهانی است. دور قبل که چیز خاصی ندیدیم ببینم این دوره چه میشه

  • سيل آبادى
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:13:59
    پاسخ
    161 554

    على كريمى توهم گرفتتش كه مالك فوتباله جايه همه نظر ميده و تصميم ميگيره

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:56:16
      9 3

      مالک فوتبال نیست اما از تو بیشتر از فوتبال و باندهای پشت پرده اش سر در میاره.

  • سيل آبادى
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:16:39
    پاسخ
    171 548

    على كريمى همش چرت و پرت گفت هر وقت مربى تيّم ملى شدى تصميم بگير تيّم چند تا بدنساز ميخواد هر وقت رئيس فدراسيون شدى هر طور ميخواى قرار داد ببند با مربي قرارداد فدراسيون با كيروش به على كريمى چه ربطى داره

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:36:10
      8 3

      همین حمایت افرادی مثل شما از فدراسیون هست که باعث میشه فساد در فوتبال روز به روز بیشتر شود

  • آیس برگ
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:16:47
    پاسخ
    155 491

    این بنده خدا علی کریمی اولین بارشه پشت میز میشینه. جو گرفتتش هی مثل این گوینده های قدیمی اخبار کاغذاشو میزنه رو میز و مرتب میکنه 😆😆😆

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:18:41
    پاسخ
    490 108

    درود بر علی کریمی

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 19:46:19
      9 1

      درود به ستاره فوتبال شجاعتش ستودنی بود برای علی کریمی ارزوی موفقعیت دارم اگر کیورش تونست به مرحله دوم جام جهانی سعود کنه هنر کرده اگه اسیا قهرمان شده هنر کرده

  • صدابردار
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:19:58
    پاسخ
    163 536

    به نظرم کریمی توی این مناظره شکست خورد...

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:37:53
      10 5

      تعداد نظرات منفی که گرفتی بهت میگه که نظرت مهم نیست

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:58:41
      10 3

      نظرتو کتباً بنویس برای خودت نگه دار.

    • علی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:20:17
      11 2

      خوب مشخصه...در ایران همیشه حرف حق شنوائی نداره و حق به حق دار نمیرسه

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:20:28
    پاسخ
    153 468

    اقای کریمی لطفا دست ازسرتیم ملی بردار تمام دنیا نزدیک جام جهانی ازتیم ملی کشورشون حمایت میکنن اما متاسفانه ماها آرزوی زمین خوردن تیم ملیمون رو داریم

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:59:31
      7 4

      باز کیروش پرست ها پیداشون شد. دست از سر تیم ملی برداره که چی بشه؟ امثال آقایون قراردادهای عجیب و غریب با مربی ببندن که به هر کسی در این مملکت توهین بکنه؟

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:21:16
    پاسخ
    109 437

    یا رب مباد که گدا معتبر شود

    • ایرانی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:23:38
      381 51

      اگر امثال علی کریمی گداهای معتبر شده فوتبال ایران هستند پس سلاطین آن چه کسانی هستند؟؟؟؟

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:17:26
      5 2

      اتقاقاً گدایی که با تلاش خودش و به پشتوانه نبوغ و استعداد ذاتی خودش معتبر و مشهور میشه جای تقدیر داره. فکر می کنی با گدا خواندن کریمی اون رو تحقیر میکنی؟ جواب سوالاتش رو بدید.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:21:30
    پاسخ
    124 486

    علی کریمی وبقيه منتقد نیستند انسانها ی عقده ای هستند که هیچ توانایی در عرصه مربیگری ندارن وفقط توهین میکنن وبه طور خلاصه یک انسان بزدل وامق است

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:04:23
      8 3

      بزدل بود که به جنگ مافیا فدراسیون نمی رفت علنی رفیق

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:21:42
    پاسخ
    471 83

    کریمی ... وجدان بیدار ورزش

  • ناشناس
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:22:18
    پاسخ
    151 445

    کریمی در سطحی نیست که در مورد سر مربی تیم ملی نظر بده . کیروش خودش رو برای همه ثابت کرده و خروجی کارهای کیروش عالی بوده . همچنین غیرت کیروش رو تو کره جنوبی همه دیدیم...

    • علیرضا راد
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:10:20
      188 56

      حاجی توجیه نکن

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:22:24
    پاسخ
    452 35

    بابا دمشون گرم. آقای ساکت گفتن ما از سباستین رزومه نگرفتیم. ایشون بصورت عملی خودشون رو نشون دادن. نمیدونستم اینقدر مملکتمون روشنفکر شده. از فردا منم میرم میگم میخوام دبیر کل فدراسیون بشم. رزومه ندارم ولی عملی نشون میدم. جونهای خودمون با فلانقدر تحصیلات و ... بیکارن حالا علاوه بر اینکه باید برای آقازاده های خودنون کار پیدا کنیم. باید برای آقازاده های کشورهای دیگه هم کار پیدا کنیم.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 04:09:54
      3 0

      دمت گرم اقازاده خارجی فکر کنم از فردا همه این سوال را از هم بپرسن

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:23:33
    پاسخ
    477 68

    شاه بيت مناظره جايى بود كه كريمى دو جواب ساكت گفت معلومه شما به قضاوت مردم نيازى نداريد. دقيقاً به دليل هيچ انگاشتن مردم هست كه هر كارى دلشون ميخاد مى كنن. على اقاى كريمى، درسته كه مثل ساكت ك، سياس و زبان باز نيستى، اما يك ملت حق رو به تو دادن. شير مادر حلالت.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:47:31
      111 35

      واقعا شاهکاربود اینقدر جمله سنگین بود که فردارو باید نرخصی بگیرم استراحت کنم تا بلکه محتوای گهربارش رابفهمم

  • شهرام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:25:40
    پاسخ
    115 307

    به شخصه از مباحثی که آقای علی کریمی مطرح کردند قانع نشدم، خصوصأ مواردی که در خصوص تیم ملی و سرمربی محترمش بر زبان آوردند. آقای کریمی محبوبیت زیادی بین فوتبالدوستان دارند، نباید این محبوبیت را فدای برخوردهای غیر منطقی و لحظه ای بکنند.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:00:53
      6 3

      آره کیروش پرست ها راست میگن. این سوال که چرا کیروش همش خارج است یا این که مربی بدنساز رو چرا و چطور آوردن، نیاز به جواب داره. اینا رو یه فوتبالی که در بالاترین کلاس اروپا بازی کرده داره از کیروش هم که در بالاترین سطح اروپا مربیگری کرده می پرسه. باید جواب بده.

  • یاسر
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:26:59
    پاسخ
    447 75

    کیروش بی ادبی کرد. کریمی فقط سوال پرسید سباستین کیه از کجا اومده ایرانیا چرا برکنار شدن چرا بیشتر از شش هفته مرخصی میره جواب این سوالات توهین و بی احترامی نبود آقای کیروش

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:36:31
      6 1

      اقایان کیروش و تاج و ساکت جوری از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی صحبت میکنند که انگار تیم ملی مالدیو رو بردند جام جهانی البته منکر زحمات و دانش کیروش نمیتوان بود اما این لحن صحبت از تیم ملی هم که همیشه در اسیا جزو برترین ها بوده قابل قبول نیست.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:27:51
    پاسخ
    427 74

    فقط علی کریمی. داره پته همشونو می ریزه رو آب. از کفاشیان و تاج، تا ساکت و کیروش. دمش علی گرم. علی کریمی تنها نیست

    • من من
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:20:14
      53 218

      کدوم برنامه رو نگاه کردی؟ اصلا گوش می کردی به حرفهای دو طرف؟

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:28:21
    پاسخ
    271 22

    اقای کریمی تمام مبالقی که مطرح کردید یک صدم یکی از اختلاس ها نمیشود هوشیار باشید

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:32:50
      0 0

      مبالغ

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:32:01
    پاسخ
    113 353

    واقعا جای تاسف داره که یک مربی با دانش وموفق توسط یک فرد عصبی وحسی که هیچ موفقیتی در مربیگری نداشته وفقط از الفاظ بی ادبانه استفاده میکند وعقده های درونی خودش را بیان میکند استفاده میشود آخه اصلا کریمی در حدی هست که نظر بده در مورد کی روش .واقعا تو این چند سال نتایج باشگاهها رو تو آسیا ببینید بعد از کی روش انتقاد کنید

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:04:03
      7 4

      اینکه کریمی مربی نیست، دلیل نمیشه درباره مرخصی های کیروش، نحوه انتخاب مربی بدنساز، خروج کیروش از حیطه اختیارات یک مربی و نشستن در جایگاه رئیس فدراسیون نپرسه و انتقاد نکنه. مثل اینکه برای انتقاد باید قبلاً مربی بود. بهتره به جای فرافکنی پاسخ پرسش هاش رو بدید.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:47:40
    پاسخ
    86 238

    به نظربنده هرانسانی برای نقدازدیگران وزیرسوال بردن دیگران بهتره اول روی خصوصیات رفتاری خودش کاربکنه ووقتی که به یک تکامل نصبی رسید بتونه دیگران رو نقدکنه متاسفانه آقای کریمی منش و رفتار مناسبی برای برخوردبااشخاصی که بخوایم نخوایم مسوول فوتبال این مملکت هستن نداره و رفتار زننده و به دور از ادب داره.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:05:01
      5 2

      شما هم قبل از کامنت روی درس املاء کار کن که نسبی رو نصبی ننویسی و تفاوتش رو بدونی.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:23:13
      4 0

      نسبی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 01:59:51
    پاسخ
    273 72

    سلطان علی کریمی

  • محمد
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:01:32
    پاسخ
    89 261

    تکلیف مناظره در 30 دقیقه اول با ندونستن نحوه تصویب اساسنامه فوتبال توسط علی کریمی مشخص شد. واقعا علی کریمی که ادعای منتقد بودن میکنه نمی دونه که فدراسیون فوتبال نهاد مستقل است؟؟ برای سنجش عملکرد مربی نتایج و دست آوردهای مربی دیده میشه نه نحوه چیدمان دستیار. علی کریمی به عنوان مربی حق انتخاب دستیار برای خودش قایل است؟ در کل بهتر بود فردی با دانش در کنار علی کریمی در مناظره شرکت می کرد

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:14:57
      226 27

      کدوم اساس نامه.؟اساسنامه ای که هنوز به تایید فیفا نرسیده

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:04:42
    پاسخ
    221 36

    شرف فوتبال ایران

  • علیرضا راد
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:06:49
    پاسخ
    208 32

    آقای کریمی سوالاش کوبنده بود و آقای ساکت سعی در توجیه داشت

  • محسن
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:10:03
    پاسخ
    192 43

    علی کریمی جادوگر عشق زندگی ناموس. زنده باشی جادوگر

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:07:00
      60 78

      برادر ناموس انسان ارزشش خیلی بالاتر ازاین حرفاست لطفا جوگیر نشین زود

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:11:26
    پاسخ
    239 53

    رحمت به شیری که خوردی علی کریمی. شجاع و نترس.خیلی وقت است در قلبهایمان حک شده ای.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:12:51
    پاسخ
    76 214

    فعلا علی کریمی تیمشو از سقوط نجات بده. البته ایشون عادت داره بعده دو سه بازی استعفا بده بره

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:13:31
    پاسخ
    43 176

    كار فردوسي پور در ترجمه همه اجزاي پيامك درست نبود، مي تونست اعتراض كيروش رو برسونه همين

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:06:20
      6 1

      اتفاقاً کار خوبی کرد. مردم نحوه صحبت یک خارجی با هموطن شون رو ببینن. کیروش فکر کرد کریمی هم امثال مدیرانی است که هر طور دلش میخاد با اونها رفتار میکنه و اونها هم به خاطر پست و سمت مدام جلوش کوتاه میان.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:15:16
    پاسخ
    81 197

    واقعا تاسف باید خورد به حال کسانی که زحمات یک مربی دلسوز رو به خاطر عقده های درونی خودشون زیر سوال بردن تو این همه سال که تیم ملی مربی داشت کی این همه تیم ملی اقتدار داشت همیشه استرس داشتیم به قطر واما رات نبازیم .حالا کجایی انتقاد میکنن که خودشون هیچ رزومه ای ندارن وتخصصشون سقوط تیمها به لیگ پایین تره اینها از محبوبیت کاذب شون سواستفاده میکنن وچیزی آیی میگن که دروغه ومردم حالا کاملا افتخار میکنن به تیم ملی شون .وهر بی که به واسطه توانایی هایی که داره بازی تدارکاتی میگیره به اعتبار اون میان نه به اعتبار کریمی .کریمی ببینه تو دنیا چقدر حرف داره واسه گفتن کیروش چقدر .پس بهتره دهنش رو ببنده

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:16:18
    پاسخ
    153 28

    کریمی جونش رو برای فوتبال این مملکت گذاشته جنگ بین کروش و کریمی یعنی سم برای فوتبال ملی ما باخت باخته برای هر دو طرف انشالله هرچه سریعتر بشینن باهم مشکلاتشون رو حل کنند

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:43:45
      78 61

      کریمی یه فوتبالیسته با افتخارات زیاد ولی در مدیریت و بحث با یه مدیر باتجربه مایه‌ای نداره

  • سعید
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:16:51
    پاسخ
    181 51

    اگر چه علی کریمی بعضی وقتها از حدود ادب خارج میشد ولی در مورد عدم تصویب اساسنامه،عدم امکان ارجاع به داوری،اخراج مربیان ایرانی،حق پخش مقدماتی جام جهانی درست گفت.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:42:36
      75 68

      اینکه سرمربی باچه کادر فنی بخوادکارکنه به خودش ربط داره وقتی مسؤلیت داره وباید پاسخگو باشه اختیار دستیاراشم باخودشه نه کریمی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:17:55
    پاسخ
    149 14

    کریمی‌اونجا که تاییدیه فیفا را خواست برد ۸ سال به قانونی استناد کردند که تاییدیه ندارد و قانونی نیست

  • سامان
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:22:19
    پاسخ
    80 178

    علی کریمی ناخواسته تو دام تخریب افتاد.. و نتیجه این رفتار زشتش. تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت . دقیقا مثل احمدی نزاد. از هر دری بدون مدرک سند حرف میزند . ...بر اساس شنیده ها. ..و در ضمن باید بدونه طرف حساب او اشخاص .فاسدی نیستنند .که کم بیارن. بلکه. مدیرا با تجربه ای هستنند که حتی اگه تخلف هم کنند حداقل در توان علی کریمی نیست اثبات کردنش...شاید علی دایی بود میتونست اما علی کریمی. بیشتر راه مشهور شدن در یک فضای دیگر را نشانه رفته

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:07:31
      4 0

      در تشبیه اشتباه عمل کردی. کسی که اول میگه اساسنامه تأیید شده، بعد میگه همین که جواب دادن تایید نشده شبیه اون ادمی بود که جلوی دوربین دروغ میگفت نه علی کریمی.

    • بی نام
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:45:52
      2 0

      مشهور شدن بابا طرف بایرن مونیخ بوده تازه الان میخواد مشهور شه.بعدم چیه هر کی رو میخواین خراب کنین میچسبونین به احمدی نژاد؟ احمدی نژاد هم دروغ نمیگفت البته میگفت چرا اون خانم دو یا چند تا کار دولتی داشت؟بد میگفت؟

    • حسینی
      سه شنبه 24 بهمن 1396 - 15:28:44
      4 1

      دوست عزیز علی کریمی آدم مشهوریه و عطش شهرت نداره این رو دیگه هر کسی میدونه و اینکه به قول یه بزرگی ما دیشب با پدیده ای روبرو بودیم که تو چشم مردم نگاه میکرد و با خونسردی دروغ میگفت . علی کریمی نمونه ی واقعیه یک انسان ساده و راستگو هست. به همین دلیل نتونست مثل آقای ساکت با کلمات بازی کنه و حق مطلب رو ادا کنه. بارها هم که گفت اسنادی داره که اگر فدراسیون بخواد میتونه شکایت کنه تا طبق اسناد از حرفاش دقاع کنه

  • طرفدار حق
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:31:02
    پاسخ
    2 2

    ماشالله به علی آقای کریمی. همه حرفاش درست یود...

  • طرفدار حق
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:31:36
    پاسخ
    1 2

    ماشالله به علی آقای کریمی... طرفدار حق و دلسوز

  • علی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:33:24
    پاسخ
    3 2

    چار تا ادم مثل کریمی اینا رو به چالش بکشن دیگه نه شاهد اختلاسی خواهیم بود نه رانتی نه دزدی و نه فسادی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:33:56
    پاسخ
    5 0

    واسه یه بار هم که شده بدون تعصب ورنگ نظر بدین واقعا کدوم تون زحمتت کیروش رو ندیدین تو تمام زمینه ها .مطمین باشین اگه نمیخواست اونجوری برخورد کنه الان هم یه تیم ملی بآزیکن سالار وضعیف داشتیم که همش باید دعا میکردیم به قطر واما رات نبازیم .بعد یه آدم عقده ای به خاطر اینکه تو تیم راهش نداده بیاد زحماتش رو زیر سوال ببره واون و نقد کنه کسی باید مربی رو نقد کنه که رزومه اش بالاتر باشه از کیروش.متاسفانه کریمی اومد تهمت زده بعد هم میگه شجاعت دارم عذر خواهی کنم .بدون تعصب کدوم حرفش قابل استناد بود .مگه نه اینکه ترکیه به اعتبار کیروش با ایران بازی میکنه .کم زحمت کشیده واسه تیم .الان نگید پولش رو میگیره مگه مربی های قبلی پول نگرفتن .در کدوم دوره انقدر خیالمان راحت بود که تیم ملی قوی بازی میکنه

  • یاسر
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:34:33
    پاسخ
    179 53

    کریمی حقیقت میگفت به شکل تند ساکت فرافکنی میکرد مودبانه درود به شرفت کریمی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:35:03
    پاسخ
    206 90

    آقای کیروش شما اصلا بهترین مربی دنیا ولی در جایگاهی نیستی به فوتبالیست محبوب این مملکت توهین کنی، لطفا احترام خودتو حفظ کن و کاری نکن محبوبیتت بین مردم کم بشه، تو این سالها به ایرانی ها به اشکال زیرکانه توهین کردی،بس دیگه. به اندازه کافی همه جوره استثمارمون کردی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:37:22
    پاسخ
    1 1

    عجب سو مدیریت و رانتی است در این فوتبال. لطفاً به دستور رهبری با رانت و مدیران نالایق برخورد شود. بس است دیگر.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:38:29
    پاسخ
    205 75

    درود بر شرف فوتبال ایران علی کریمییییییییییییییی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:39:44
    پاسخ
    2 0

    کیروش مربی خوبیه حداقل برای فوتبال ما خوب بوده ولی این حرف کریمی عین حقیقته که گفته فقط مونده تاج بیاد استعفا بده کیروش بشه رییس فدراسیون حق کیروشه سعی کنه بهترین قرارداد ممکنو برای خودش و اطرافیانش ببنده. مسئولین فدراسیون نباید این امتیازا و اجازه ها رو بدن. منم باشم میخوام اصلا کل خاندانمو نون بدم و‌دستشونو بند کنم. فدراسیون این کارو می کنه من چرا نباید این کارو بکنم؟ بعدشم در مورد سامانه پیامکی برآوردشون در ۱۰ ماه ۱۴ میلیارد بوده و اگه نشد میتونستن فسخ کنن. چرا قرارداد بدون سودو ادامه دادن؟ به جرات میگم اکثر مناقصات و مزایدات بزرگ صوری هستن یعنی شکل قانونی دارن ولی اگه بیشتر بررسی بشه حتما گندش در میاد. تو‌جایی که من هستم از یه قرارداد ۱۰۰ میلیونی نمی گذرن چه برسه به ده ها میلیاردی

  • امیر
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:40:10
    پاسخ
    0 0

    کریمی خوب شروع کرد و تا جایی که عملکرد بخصوص مالی فدراسیون رو هدف گرفت حمایت فردوسی پور رو هم داشت و برنده بود انتقادات اولیه از کیروش هم بجا بود اما در مورد کیروش زیاده روی کرد و موضعش کمی ضعیف شد در بحث. علی ایحال روحیه مطالبه گری و موضع تهاجمی کریمی رو تحسین می کنم. مسئولان همانطور که در کلام میگن باید در عمل هم نوکر مردم باشند و پاسخگو.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:44:01
    پاسخ
    2 0

    من به یک اصلی برای خودم رسیدم اونم اینه که اگه کسی ریگی به کفشش نباشه به مقام بالا نمیرسه. خبرآنلاین: سعی کردم لطیف بیان کنم. احتمالا منتشر نشه ولی حداقل کسی که نظراتو تایید می کنه می خونه

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:58:43
    پاسخ
    3 3

    اقا وقتی یکی مث کریمی رو گنده میکنید اینم میشه مصائبش افتخارات کریمی پیه ک ما نمیدونیم؟کی شد اسطوره؟اخه تیم ملی و کیروش چ گناهی کرده ک این بی انصاف اینجوری میتازه بهش؟انتخاب کادر اعم از دستیار ماساژور و غیره انتخابش با سرمربیه چ باسواد چ بیسواد چ با مدرک چ بی مدرک ب کریمی چ ربطی داره ک حاشیه سازی میکنه بیخود و بلاجهت برا کیروش و تیم ملی تو این بحبوحه جام جهانی؟واقعا گناه کیروش چی بود؟ اخرشم ادای ادم خوبا در میاره ک مثلا من خیلی کارم درسته احیانا معذرت خواهی هم بلدم افتخارات کریمی چیه؟کسی ک نیم فصل بازی برای بایرن مونیخ و هفت هشت سال باری تو عربها اسطوره هست؟گل جام جهانی زده؟تیم ملی رو برده جام جهانی یا قهرمان اسیا کرده یا پزرسپولیس رو؟تکنیکی ک جیبت رو پر کنه لایق اسطوره شدن نیستتتتتتتتتت

  • محمد
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 02:59:23
    پاسخ
    0 0

    منتظر.دفاعیه استاد عشوندی باشید

  • هت
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:00:46
    پاسخ
    4 3

    اقا وقتی یکی مث کریمی رو گنده میکنید اینم میشه مصائبش افتخارات کریمی پیه ک ما نمیدونیم؟کی شد اسطوره؟اخه تیم ملی و کیروش چ گناهی کرده ک این بی انصاف اینجوری میتازه بهش؟انتخاب کادر اعم از دستیار ماساژور و غیره انتخابش با سرمربیه چ باسواد چ بیسواد چ با مدرک چ بی مدرک ب کریمی چ ربطی داره ک حاشیه سازی میکنه بیخود و بلاجهت برا کیروش و تیم ملی تو این بحبوحه جام جهانی؟واقعا گناه کیروش چی بود؟ اخرشم ادای ادم خوبا در میاره ک مثلا من خیلی کارم درسته احیانا معذرت خواهی هم بلدم افتخارات کریمی چیه؟کسی ک نیم فصل بازی برای بایرن مونیخ و هفت هشت سال باری تو عربها اسطوره هست؟گل جام جهانی زده؟تیم ملی رو برده جام جهانی یا قهرمان اسیا کرده یا پزرسپولیس رو؟تکنیکی ک جیبت رو پر کنه لایق اسطوره شدن نیستتتتتتتتتت

  • هت
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:01:21
    پاسخ
    4 4

    اقا وقتی یکی مث کریمی رو گنده میکنید اینم میشه مصائبش افتخارات کریمی پیه ک ما نمیدونیم؟کی شد اسطوره؟اخه تیم ملی و کیروش چ گناهی کرده ک این بی انصاف اینجوری میتازه بهش؟انتخاب کادر اعم از دستیار ماساژور و غیره انتخابش با سرمربیه چ باسواد چ بیسواد چ با مدرک چ بی مدرک ب کریمی چ ربطی داره ک حاشیه سازی میکنه بیخود و بلاجهت برا کیروش و تیم ملی تو این بحبوحه جام جهانی؟واقعا گناه کیروش چی بود؟ اخرشم ادای ادم خوبا در میاره ک مثلا من خیلی کارم درسته احیانا معذرت خواهی هم بلدم افتخارات کریمی چیه؟کسی ک نیم فصل بازی برای بایرن مونیخ و هفت هشت سال باری تو عربها اسطوره هست؟گل جام جهانی زده؟تیم ملی رو برده جام جهانی یا قهرمان اسیا کرده یا پزرسپولیس رو؟تکنیکی ک جیبت رو پر کنه لایق اسطوره شدن نیستتتتتتتتتت

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:40:39
    پاسخ
    6 0

    فساد و رانت در فوتبال غوغا می‌کنه. مسوولین هم در خواب

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 03:54:12
    پاسخ
    3 3

    بابا برو حرف از تیمت بزن چه کار نیم ملی داری کریمی از چشم ملت افتادی تری

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 04:20:37
    پاسخ
    0 2

    میگم کریمی کتش سبز رنگ بود به شما قول میدم بی بی سی و صدای امریکا فردا تیتر میزنن کربمی موسوی وار در برنامه نود پته نظام را روکرد اگر یه همچین چیزی نگفتن ولی در کل برنامه خوب از اب در نیامد ای کاش علی اقا با مدارک بیشتر حرف میزدن حال علی اقا رو میفهم .برای من هم پیش امده که حق با من بود ولی همه منو مقصر میدونستن ولی با گذشت چند سال حالا حق را به من میدن و میگن تو ان زمان حرف حق را میگفتی .اما یک چیز را نباید فراموش کرد که اگر مردم را فریب دادی خدانمیشود فریب داد

  • بدون نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 05:13:30
    پاسخ
    1 2

    به نظر من برنده اصلی مناظره آقای فردوسی پور وبرنانه نود بودند

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 05:29:08
    پاسخ
    3 2

    حرفهای کریمی اگرچه ظاهرا حق طلبی بود اما در واقع بدون سند،گاهی اشتباه و گاهی احساسی بود، کریمی سخنان خود را مودبانه ادا نمی کرد. شاید فدراسیون هم ایراداتی داشته باشد ، اما ساکت اصلا حرف بی ادبی نزد.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:49:59
    پاسخ
    2 2

    کریمی‌زبان گویای فوتبالیست های اسیر در دستان باند اصفهانی هاست . واقعا شما به ارکان بههم تتیده این این فدراسیون نگاه کنید . کفاشیان تاج و ساکت . اینجوری تا ابد رییس میمونند . مگر اینکه خدا خودش فرجی حاصل کنه . وگرنه کاری از دست بنده بر نخواهد آمد .

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:58:08
    پاسخ
    1 1

    جالبه. تعداد کامنت های مثبت و منفی نشون میده نظر مردم چیه. اما خبرآنلاین کیروش پرست به نسبت بیشتر کامنت های مخالفان کریمی رو گذاشته. کیروش پرست ها بدونن کیروش هم یک روز از این مملکت میره، اما شما می مونید این مدیران فوتبالی فاسد

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:15:32
    پاسخ
    2 2

    درود به شرف و ذات پاک علی کریمی اسطوره ایران و آسیا و افتخاراتی که کریمی داره کیروش حالا حالاها باید بدو بدو کنه تا به کریمی برسه...کیروش پرست ها لطفا این مربی بی ارزش و بزرگش نکنید

  • آیدین
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:18:06
    پاسخ
    4 3

    واقعا آدم این کامنت های ضد علی کریمی رو که میبینه میفهمه چرا وضعیتمون الان اینه بابا این مردم حقشووونه دلار بشه 1000000 تومن

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:21:41
    پاسخ
    1 4

    در این که کریمی اسطوره فوتبال ایران هست و تکرار نشدنی، شکی نیست. همه جایگاه والای ایشون را در فوتبال ایران میدونن. اما چیزی که جالب بود نظراتی بود که درج شد. نمیدونم ایرانیها تا کی میخوان دست از این غرض ورزی ها بردارند؟ تا یه نفر مثل کریمی محبوب میشه، حسادت همه گل میکنه و میخوان بکوبنش.

  • ss
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:33:50
    پاسخ
    3 1

    یک مناظره بی سر و ته فقط و فقط آدمها به هم پریدن کیروش بزدل تویی کریمی لات بازی در نیار تاج پاشو برو ساکت رو هم با خودت ببر چندین سال قبل ناصرحجازی ابر مرد فوتبال ایران کامل همه اینارو گفته بود " ما از فوتبال حرفه ای فقط شماره ه پیراهنمون خارجی شده "

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:34:39
    پاسخ
    4 5

    عزیز قلبهایی پهلوان علی کریمی. نامت در تاریخ ایران جاودانه خواهد ماند.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:37:37
    پاسخ
    5 6

    بازم کاربران اصلاحاتیه خبرآنلاین شروع کردندبه مزخرف نوشتن.کریمی چرت گفته بازاینامیگن درودبرکریمی.چقداین افسادطلبهاچندش هستند

  • علی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:43:07
    پاسخ
    5 2

    ساکت خیلی راحت دروغ می کفت

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:52:58
    پاسخ
    5 1

    كلا خوب بود چون خيلي چيزها شفاف تر از گذشته شد و بيشتر فهميديم كه چه ورزش پاكي داريم. ممنون

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 07:53:22
    پاسخ
    4 3

    به نظرم کریمی ادب رو رعایت نکرد وبا هیجان برخورد کرد جلوی دوربین تلویزیونی یه بازیکنی که الان شده سرمربی تیم شهرستانی اینطوری بیاد به مدیران فوتبالی برخورد تندداشته باشه اقای ساکت سعه صدرداشت وواقعا تحمل کرد شایسته نیست فردی جوان درمقابل بزرگترازخودش اینطوری رفتارکنه

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:14:39
    پاسخ
    4 2

    امثال آقايان تاج و كفاشيان و ساكت را مي شناسيم ، همانها كه با فساد و رانت و باندبازي وضعيت را به اينجا رسانده اند.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:16:40
    پاسخ
    4 1

    ساكت چند بار گفت اين مورد مربوط به زمان كفاشيانه كيه كه ندونه زمان كفاشيان هم همه كاره فدراسيون همين آقاي تاج و داره و دسته شان بودند و كفاشيان فقط ميخنديد و كاره اي نبود

  • مهدی از کردستان
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:18:44
    پاسخ
    7 1

    درود بیکران علی کریمی در برنامه نود کاملا ناشیانه عمل کرد و نتونست حریف ساکت حرفه ای مردی که مار خورده و اژدها شده بشه ، دیشب خیلی دلم برای کریمی سوخت چند جا به راحتی می تونست ساکت رو آچمز کنه ولی خوب علی جادوگر بُعد مثبت جادوگر زمین فوتباله و ساکت و دوستان جادوگر بُعد منفی جادوگر کارهای مدیریتی ، علی کریمی تنهای تنها بود در مقابل باندی که مافیاوار عمل می کنند .

  • رضا
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:30:19
    پاسخ
    5 1

    علی کریمی هم مثل مایلی کهن چون خودشون فوتبالی هستن ، کاملا بر مفاسد و رانتهای پشت پرده فوتبال آگاهی دارن ولی مدیران هم نحوه استفاده از شرایط رو بدون اینکه پایشان گیر بیوفتد را دارن .چند تا مدیری که اختلاس و فساد کردن رو می شناسید که به مجازاتی که مستحقش هستن رسیدن . از یک پست برداشته و در پست دیگر گماشته میشن ، ساکت و تاج هم از این قضیه مستثنی نیستن

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 08:31:44
    پاسخ
    3 0

    تا ما مردم نگاه منطقی به مسایل نداشته باشیم این مملکت درست نمیشه همه چیز بر پایه حدث و گمان و شایعه پیش رفت. مقصر اصلی در این بین قوه قضاییه است اگر به پرونده ها بر اساس اصل انصاف و بر پایه قانون رسیدگی کنند دیگر نیازی نیست سرمایه های کشور جلوی دوربین تلویزیون از بین بروند.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 16:07:04
    پاسخ
    3 0

    علی جان زیاد حرس نخور

  • علی کریمی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 16:19:41
    پاسخ
    2 8

    ببینین چه کسانی از کریمی انتقاد کردن اینها معلوم الحالترین ملتند خبرآنلاین میدونم نمیچاپی

  • احسان
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 16:20:36
    پاسخ
    2 5

    دوستان عزیز آقای کی روش با توجه به توانایی فنی که داره به استخدام کشورمان درآمده و در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است. ولی آقای علی کریمی یک اسطوره و مهمتر از همه یک ایرانی است. هیچ خارجی اجازه بی احترامی به یک ایرانی رو نداره چه برسه که اون یک اسطوره هم باشه. مجدد از علی کریمی بخاطر جسارتش بسیار تشکر میکنم تا این نکته رو برامون گوش زد کرد که حساب کشی نکردن از مدیران اجرایی فساد میاره

  • طرفدار تیم ملی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 18:21:17
    پاسخ
    6 4

    هر کسی باید حد و اندازه خودشو بفهمه. علی کریمی با همه امتیازاتش حق نداره به مربی تیم ملی که 2 دوره تیم رو به جام جهانی برده ، بی احترامی کنه. کدوم مربی داخلی یا خارجی غیر از ایشون این کار رو کرده؟؟؟ خود ایشون تا حالا در عرصه مربیگری جی کار کرده و چقدر توانایی داره. بهتر بود حد خودشونو رعایت می کردند

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 18:29:26
    پاسخ
    4 4

    کریمی اگر خودش رو خیلی فوتبالی و دلسوز فوتبال می دونست هیچ .قت تیم ملی رو با این حرفهاش تضعیف نمی کرد. بد کردی آقای جائوگر . جادوگری در این برحه برای تیم ملی گرون تموم میشه. وای بر تو

  • هیچکس
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 22:01:49
    پاسخ
    3 2

    امسال ساکت ها که اهریمنی بیش نیستند اتو شده خودشان را در اذهان امومی خوب جلوه می دند. درون شان افعی است . حالم از این جا نماز ابکش ها بهم می خوره . علی کریمی ورزشکار دولتی نیست . خیلی محبوبه

  • حیدرعلی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 23:40:56
    پاسخ
    5 2

    کریمی می دونست چی میگه و حق با او بود ولی آنقدر دیوارحاشابلند است که حرفش به جایی نمی رسید.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:48:53
    پاسخ
    0 0

    ساكت ساكت شد و تاج از سر تاج افتاد

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:48:56
    پاسخ
    0 0

    من خودم طرفدار سرسخت کیروشم،وبه عبارتی کیروشی پورم،ولی پی ام دادن کیروش به عادل یک اشتباه محض بود حسن انزلیچی

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:48:59
    پاسخ
    0 0

    این روش اتهام زنی در برنانه زنده اصلا قابل دفاع نیست و فقط تشویش ذهن جوانهاست باید سازمانهای بازرسی واقعی و بدون تعارف وجود داشته باشن که قراردادها رو بررسی کنن

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:02
    پاسخ
    0 0

    فقط علي كريمي... بقيه فيلم بازي ميكنن... حرفاتو بزن حتي اگر صدات بلرزه

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:05
    پاسخ
    0 0

    ساکت ، ساکت

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:22
    پاسخ
    0 0

    بايد به علي كريمي گفت. تكيه بر جاي بزرگان نتوان زد به گزاف. مگر اسباب بزرگي همه اماده شود

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:26
    پاسخ
    0 0

    این فوتبال به علی کریمی ها نیاز داره . ولی با روش انتقادی صحیح نه مناظره به روش بزرگان دولت بهار

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:28
    پاسخ
    0 0

    به نظر من علی کریمی خودشو داخل مسائلی که به اون مربوط نیست نکنه بهتره چون هم اعصابشو نداره هم رفتارش نرمال نیست.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:31
    پاسخ
    0 0

    کیروش آنلاین میدونه علی کریمی مناظره رو برده، برای همین آدرس غلط میده که فردوسی پور مناظره رو برد. اتفاقاً فرودسی پور هم با دعوت از کریمی، اعتبار برنامه اش رو حفظ کرد و کریمی هم شجاعانه به بی طرفی فردوسی پور در مناظره دیشب احترام گذاشت و ازش عذرخواهی کرد.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:36
    پاسخ
    0 0

    کریمی منو یاد بگم بگم احمدی نژاد می اندازه.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:38
    پاسخ
    0 0

    برنده ظاهری رادیو تلوزیون و بازنده کیروش و مردمند

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:43
    پاسخ
    0 0

    یاشاسین غیرتلی علی کریمی مرد حق طلب و آزاده فوتبال ایران کاش فوتبال این مملکت ده تا علی کریمی داشت درود بر شرفت مرد درود

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:46
    پاسخ
    0 0

    نباید اجازه بدن هر کسی به فدراسیونی در حال حاضر موفق عمل میکنه حمله کنه.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:50
    پاسخ
    0 0

    ر

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:51
    پاسخ
    0 0

    آقایون محرک کریمی معتقدند حالا که رفتیم جام جهانی دیگه به کیروش نیاز نداریم چون فقط سه تا بازی داریم.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:55
    پاسخ
    0 0

    متاسفم برای کریمی که حرمت استاد را نگه نداشت وقتی میگی استادم بوده و شاگردی ایشون را کردم بهتر بود چند دقیقه سرحرفت میموندی متاسفم برای کریمی که مثل عروسک خیمه شب بازی نخهای آویزون بهش گوشی موبایلش رو صحنه حرکتش دادن و لذتش و بردن اونایی که خودشون فاسدن و از کار کنار گذاشته شدن و جرات مناظره ندارن این بابا را دادن جلو شاید دوباره بتونن سمتی گیر بیارن

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:58
    پاسخ
    0 0

    جانم به على كريمى...تنها صداى حق طلبانه جامعه فوتبال ايران بر عليه ظلم و فساد و تبانى.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:01
    پاسخ
    0 0

    فدراسیون فوتبال واقعه مشکل داره. صفایی فراهانی و دادکان کجا و این تیم تمام اصفهانی باند باز کجا؟؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:05
    پاسخ
    0 0

    یعنی واقعا کسی نظر نذاشته یا نظرات چون به نفع کریمی بوده نذاشتین واقعا که اجنبی پرستین کم مونده بگه ببخشید با اجازه من اب بخورید با اجازه من برید دستشویی اونوقت شما هنوز از فدراسیون و کیروش حمایت می کنید .

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:09
    پاسخ
    0 0

    کیروش و هر کی اجازه نفوذ بیش از حد به کیروش داده بازنده بود

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:12
    پاسخ
    0 0

    نمیدونم شما توقع چی دارین از یک مربی در حد کی روش.واقعیت اینکه بازنده مناظره تیم ملی بود و بس..مربی که باید در آرامش کارشو انجام بده و به جام جهانی فکر کنه باید جواب چند نفری رو بده که انگار فساد در تیم ملی و فوتبال ایران رو کی روش راه انداخته فقط واسه تیم ملی آرزوی بهترین ها رو دارم همین

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:39
    پاسخ
    0 0

    بازنده فوتبال ایران هست نه کی روش..‌‌.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:42
    پاسخ
    0 0

    افشين خماند احتمالا از همان لات و لوت هاى استاديوم است كه دم به دقيقه به تماشاگران حريف مى گويد صداى عرعر نمى ياد همه نويسنده شده اند

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:45
    پاسخ
    0 0

    يعني اگر به لات باتزي وحرفهاي خياباني باشد كسي حريف كريمي نيست. اين حرف كاملا درسته .

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:48
    پاسخ
    0 0

    فارغ از روند و بحث و برنده و بازنده ی ظاهری ، این بحث مشابه همون بگم بگم های چند سال قبل هستش که بازنده نهایی اش مردم بودن و این مملکت.واقعا توی این بحث کدوم قسمت واقعا و شفاف روشن شد؟ تهش چه اتفاقی مثبتی برای فوتبال ما داره؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:52
    پاسخ
    0 0

    کریمی یکیه مثل احمدی نژاد هوچی گری میکنن فقط همین

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:50:55
    پاسخ
    0 0

    درود بر علی کزیمی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x