پنج شنبه 3 اسفند 1396
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 11:41:09 چاپ

خدا علی کریمی را بغل کرده است

وبلاگ > بذرافکن، مهدی - روزنامه خوان ها و هفته نامه خوان های حرفه ای سالهای نه خیلی دور می دانند که تیتر معروف:« خدا دایی را بغل کرده، با قلم بند هم بزند توپ می‌رود توی گل! » مربوط به یکی از هفته نامه های تاثیرگذار آن سالهاست-هفته نامه تماشاگران شهریور ماه سال 1380-که از دل مصاحبه ای جذاب با علی کریمی بیرون آمد.

در آن مصاحبه علی کریمی با اشاره به موفقیت های علی دایی به این نکته اشاره کرده بود که خدا آن قدر علی دایی را دوست دارد که انگار بغلش کرده است.

کریمی در پاسخ به پرسش خبرنگار آن هفته نامه که به او گفته بود یعنی خدا تو را بغل نکرده، جواب داده بود:«اگر خدا من را بغل کرده، دایی را یک ماچ هم کرده! شاید یک کار خیلی خوبی در زندگی اش انجام داده و طرف دعایش کرده که خدا اینقدر دوستش دارد.»

بگذریم؛ معتقدم دوشنبه شب خدا علی کریمی را بغل کرده و اتفاقا او را یک ماچ هم کرده است، آن جایی که کی روش عجولانه علی کریمی را «بزدل» خطاب کرد.

کریمی قبل از اتهام بزدلی هم پیروز مناظره با دبیر کل فدراسیون فوتبال بود اما وقتی از طرف سرمربی تیم ملی «بزدل» نام گرفت انگار که ضربه نهایی را زد و برنده میدان نام گرفت.

حالا علی کریمی محبوب تر از گذشته شده، به جز پرسپولیسی ها، استقلالی ها، تراکتوری ها، آبادانی ها ، رشتی ها و... هم از او حمایت می کنند.

حالا می شود با صراحت گفت علی کریمی را خدا بغل که کرده هیچ، یک ماچ هم کرده است! «شاید یک کار خیلی خوبی در زندگی اش انجام داده و طرف دعایش کرده که خدا این قدر دوستش دارد».

14 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:17:23
    پاسخ
    0 0

    فقط و فقط دلیلش این که راستش رو میگه و بهتره همه بدونن مردم خیلی راحت فرق حرفهای علی کریمی و آقای ساکت رو میفهمن

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:10:22
    پاسخ
    0 0

    اين عجيب نيست. خدا هميشه حق رو بغل ميكنه

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:15:16
    پاسخ
    0 0

    چرت و پرت محض نوشتی. تو معنی برنده بازنده تو مناظره رو هم نمی فهمی.

  • علی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:19:29
    پاسخ
    0 0

    آفرین بر آقای بذرافکن. قلم شما بسیار شیوا، روان و دلنشین است.

  • مسعود
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:22:27
    پاسخ
    0 0

    چرا الکی جو میدی من کامل مناظره را دیدم اینکه کریمی برنده مناظره بود را از کجای برنامه استنباط میکنید علی کریمی بازیکن محبوبی بودند ولی دیشب نقل قولهایی از شنیده ها نقل میکردند وشبهه افکنی میکردند مثل بحثهایی که در تاکسی ها بین مردم اتفاق می افتد.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:26:12
    پاسخ
    0 0

    فکر کنم 2 تا ماچ کرده...... کریمی دوست داریم

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:33:11
    پاسخ
    0 1

    یه اجنبی میاد رو آنتن زنده به یه ایرانی ااونم علی کریمی توهین میکنه میخام نباشه جام جهانی که هر وقت رفتیم با خجالت برگشتیم .. سرت سلامت علی کریمی

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 13:46:35
    پاسخ
    1 0

    به عمل كار برايد اگر خيلي عرضه دارد تيم سپيدرود را از سقوط نجات دهد. اين كيروش بنده خدا گير عجب جماعتي افتاده است. يك روز مايلي كهن روزي ديگر. علي كريمي و ......

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 14:17:01
    پاسخ
    0 0

    الان به علی کریمی میشه گفت علی اقا کریمی....

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 14:42:43
    پاسخ
    0 0

    علی کریمی تنها نیست. ما همه علی کریمی هستیم

  • بي نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 15:28:03
    پاسخ
    0 0

    شما از كجا به اين نتيجه رسيده ايد؟

  • علی
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 15:34:15
    پاسخ
    0 0

    اگر چه به فوتبال علاقه ندارم ولی چه حرفهای قشنگی واقعا زیبا خدا بغل کرده و ماچ هم کرده با خدا باید اینگونه صمیمی حرف زد.

  • بی نام
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 15:35:47
    پاسخ
    0 0

    با سلام جناب آقای بذر افکن دیشب بد بودیم . من تماشاگر که نشستم و دیدم . فوتبالمان که حرفی از او زده نشد. فدراسیون که نماینده اش مثل یک گناهکار از اول برای ماله کشی آمده بود . کریمی که فقط برای نیشتر زدن و زخمی کردن آمده بود . فردوسی پور که جذب مخاطب به هر قیمت را به بالاترین ارزش تبدیل کرد.کی روش که کمی تحمل و تاب نیاورد . دیشب همه بد بودیم . دیشب یکبار دیگر ثابت شد : "در ایران مهم نیست معترض چه می گوید و چه می خواهد . پیروز است "

  • قراب
    سه شنبه 24 بهمن 1396 - 17:49:20
    پاسخ
    0 0

    تمام بازی اقای کریمی جز همدستی با دشمنان شادی وموفقیت مردمی که اقای کریمی از ان دم میزند نیست اقای کریمی برای گول زدن هواداران تیم نفت وسپید رود انهم بدلیل بی تجربگی وعدم دانش فنی وسرپوش گذاشتن برای ان چیز دیگری نیست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x