پنج شنبه 3 اسفند 1396
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 09:59:00 چاپ

وقتی گاف بزرگ شبکه ماهواره‌ای سوژه می‌شود

فرهنگ > ادبیات - کیهان نوشت: چهارمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «سواحل ایذه» برگزار شد.

سوژه اصلی این جشنواره طنز، گاف بزرگ شبکه ماهواره‌ای «من و تو» بود که در اغتشاشات اخیر گفته بود، سپاه پاسداران از راه دریا شهر ایذه را محاصره کرد، درحالی که ایذه صدها کیلومتر با دریا فاصله دارد! در این مراسم همچنین از خانواده شهید مجید شاه‌سنایی تجلیل شد.

در این برنامه، نمایش‌های «زیردریایی در سواحل ایذه» و «ماجرای یک ماهیگیر در یک روز آفتابی» اجرا شد. یک ترانه هم با عنوان «پشت دریا ایذه» در این مراسم اجرا شد. البته این مراسم تحت تأثیر حرف‌های ابراهیم حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم بود و امیر معظمی ، زهرا آراسته نیا و مینا گودرزی شعرهایی در این باره خواندند. شهید سجاد شاه سنایی در ایام اغتشاشات ماه‌های اخیر توسط اغتشاشگران و به‌وسیله تفنگ‌ ساچمه‌ای به ضرب گلوله به شهادت رسید که در این مراسم از خانواده او نیز تقدیر به‌عمل آمد.

58241

13 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 10:27:17
    پاسخ
    4 1

    من و تو اون گاف را داد ولی جوری میگید که انگار مجری های صدا و سیما خیلی باسوادند و اصلا گاف ندادند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 10:37:04
    پاسخ
    4 1

    چقدر خنده دار بوده. پس بجای رسیدگی به بیکاری و فساد سیستماتیک و خواست مردم شعر طنز میگید و میخندید هاهاهااهاه

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:00:22
    پاسخ
    4 1

    شما هم من و تو میبینید. عجب .

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:30:42
    پاسخ
    3 2

    من اخبار این کانال ها را حتما نگاه می کنم. اونقدر گاف دارند که شهر ایذه پیش اونها چیزی نیست ولی خاک بر سر ما که گذاشته ایم چهارتا جوجه روی افکار مردم ما تاثیر بگذارند. از بس تنگ نظر و خودخواهیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:31:53
    پاسخ
    4 2

    گاف نبود واقعیت بود شما گاف دادید

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 12:18:54
    پاسخ
    2 6

    گاف زیاد دارن ضد انقلاب ها

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:29:22
    پاسخ
    4 1

    خندیدیم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:34:02
    پاسخ
    6 2

    کارکنان روزنامه کیهان مگه ماهواره دارن؟ من و تو هم می بینن؟ وااای

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:38:34
    پاسخ
    6 2

    دلتون به همین جیزا خوش باشه

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:57:22
    پاسخ
    4 1

    خخخ

  • بی نام
    شنبه 28 بهمن 1396 - 20:52:27
    پاسخ
    0 0

    یک اشتباه سهوی بوده و مشکلی نداره آنقدر

  • بی نام
    شنبه 28 بهمن 1396 - 20:53:00
    پاسخ
    0 0

    این اتفاقات در هر برنامه ای طبیعی است و خیلی مسئله خاصی نیست.

  • بی نام
    دوشنبه 30 بهمن 1396 - 00:24:37
    پاسخ
    0 0

    چی می شه نوشت خبرآنلاین جان در این مورد که منتشر کنی و حذف نکنی؟ هیچ

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x