ایرنا نوشت: عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این فراکسیون با مسئولان وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و سپاه پاسداران با محور مرگ کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

فاطمه ذوالقدر با تشریح جلسه صبح امروز - چهارشنبه- فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد مرگ سید امامی اظهارداشت: جلسه این فراکسیون با مسئولانی از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و سپاه پاسداران برگزار شد و آنان توضیحاتی در مورد جزییات مرگ سید امامی بیان کردند، ادامه جلسه به فردا ساعت هفت صبح موکول شد.
وی افزود: در این جلسه معاون پارلمانی قوه قضاییه، معاون پارلمانی وزارت اطلاعات، معاون پارلمانی سازمان محیط زیست و همچنین مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضورداشتند.
وی یادآور شد: معاون پارلمانی قوه قضاییه در این جلسه گزارشی از آغاز بازداشت این متهم تا خودکشی وی ارائه کرد.
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: به گفته معاون پارلمانی قوه قضاییه سید امامی با حکم دادستانی بازداشت شد، وی پس از یکی از بازجویی‌ها خواستار ادامه بازجویی به روز بعد شد، پس از این که به اتاق خود بازگشت در سرویس بهداشتی اقدام به خودکشی کرد.
ذوالقدر ادامه داد: نماینده سپاه در این جلسه بیان کرد که طبق آیین دادرسی کیفری که به تصویب مجلس رسیده است و اساسنامه 85 بندی سپاه، مسائل مربوط به جاسوسی در کشور توسط اطلاعات سپاه پاسداران پیگیری می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در این جلسه تابش رییس فراکسیون محیط زیست نیز بیان کرد که سپاه همکاری خوبی با مجلس در این موضوع و پیگیری ماجرا داشته است.
ذوالقدر افزود: به دلیل این که وقت کافی برای صحبت و سوالات همه نمایندگان فراهم نبود بنا شد ادامه جلسه فردا ساعت هفت صبح برگزار شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    1 0
    منطق حکم می کند که گزارش هایی از این دست را یک نهاد یا سازمان بیطرف تهیه کند.
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    0 0
    جاسوسی؟