جمعه 4 اسفند 1396
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 16:35:00 چاپ

فیلم | انتقاد مرضیه برومند از خانم مو وزوزی: زنان چهارشنبه‌ها سفید بپوشند که چکار کنند؟

فرهنگ > سینما - مرضیه برومند، کارگردان مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، در گفت‌وگویی به انتقاد تند از کسانی پرداخت که در خارج از کشور با فعالیت‌های خود نه تنها راهگشای زنان کشور نیستند بلکه وضع را بدتر می‌کنند.

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین قسمت از برنامه «بین خودمان باشد» با حضور مرضیه برومند و اجرای احمد طالبی نژاد از سایت آپارات پخش شد. برومند در این قسمت از برنامه علاوه بر گفت‌وگو در زمینه زوایای پنهان حوزه فرهنگ، سینما، هنر و ادبیات، به انتقاد شدید از فعالیت برخی از زنان در رسانه‌های خارج از کشور پرداخت.

این کارگردان سینما و تلویزیون در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «از همه کسانی که حرف‌های من را می‌شنوند می‌خواهم کمی به خانواده‌های مادربزرگ و پدربزرگ‌هایشان نگاه کنند و ببینند که زن همیشه حاکم بوده است، مثلا در خانواده ما مادرم برای همه چیز تصمیم می‌گرفت ولی این را هوار نمی‌زد و در خلوت انجام می‌داد. اصلا این مسئله در ذات زندگی شرقی است. در خانواده‌های موفق هم ما الان می‌بینم این تعامل با آرامش وجود دارد. اینکه ما بخواهیم همه چیز را شعار دهیم، درست نیست.»

او در ادامه در پاسخ به صحبت احمد طالبی‌نژاد درباره فعالیت برخی گروه‌ها در خارج از کشور در رابطه با زنان گفت: «من متاسفم! ما خانه همسایه‌مان ماهواره دارد و ما هم آنجا می‌بیینم. نشست‌های خانم‌هایی که آنجا برنامه دارند را چون علاقه‌مند هستم نگاه می‌کنم و ناراحت می‌شوم. من می‌بینم آنها چیزی را تبلیغ می‌کنند که نه تنها ابدا راه گشا نخواهد بود بلکه وضع را بدتر خواهد کرد؛ برخی از این‌ها را که من می‌بینم حالم بد می‌شود. مثلا یک خانم اسمش رو نبر، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که  من می‌بینم چندشم می‌شود. این چه چیزی است که از خانم‌های ما می‌خواهد؟ چهارشنبه‌ها سفید بپوشند بیایند بیرون که چکار کنند؟! خود ما هم که قبل از انقلاب حجاب به این معنا را نداشتیم، همیشه یک‌سری مسائل را رعایت می‌کردیم و می‌دانستیم که در یک جامعه شرقی و اسلامی زندگی می‌کنیم. اصلا قبل از اسلام هم ما پوشش داشتیم. اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست.»

برومند در پاسخ به سوال طالبی‌نژاد که از او پرسید این حرف‌های شما محافظه‌کارانه نیست گفت: «این حرف‌ها نظر شخصی من است.»

57244

197 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 16:49:36
    پاسخ
    196 572

    خانم برومند خیلی از اینها از جمله همان خانمی که اشاره کردید مثل من و شما زندگی عادی نداشته اند و معمولا در محیطهای بشدت بسته و افراطی زندگی کردن و وقتی به خارج از ایران اومدن از اون ور بوم افتادن. رفتارهایی می کنن که باور کنید زنان خارجی هم نمی کنن. نه خودشون رو درست میشناسن و نه جامعه ای که در موردش حرف می زنن. این که حجاب نباید اجباری باشه یک چیزه و کارها و توصیه های اینها یک چیز دیگه است. اصلا هم فکر نمی کنن که چقدر میتونه برای خانمها خطرناک و پر هزینه باشه. اینها که خودشون خارج از ایران صدمه ای نمی بینن. یکی نیست به ایشون بگه چرا اون موقع که ایران بودی روسریت رو سر چوب نمی زدی؟ دلیلش ساده است، چون صرف نمی کرد.

    • شيوا
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:49:08
      568 27

      شما كه معتقديد حجاب نبايد اجباري باشد ميشود لطف كنيد و راه تحقق آن را هم بفرماييد؟

    • عرفان
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:55:15
      78 533

      راست میگه خانم برومند... زنها هم بیکاری و خوشی زده زیر دلشون.. چهار شنبه سفید بپوشن پنج شنبه سرخ آبی

    • سامان
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:36:20
      107 516

      کاش بقیه زنان ایرانی هم شبیه خانم برومند، فهمیده، با سواد و خودساخته و متخصص بودند... و به جای اینکه دنبال حرکاتی ابلهانه نظیر روسری نوک چوب پرچم کردن باشند کتاب می خوندند و رشد می کردند...

    • مازیار
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:39:25
      573 38

      به درست و غلط حرف شما کاری ندارم ولی اینکه به جای انتقاد از رفتار و گفتار یک نفر شکلش را مسخره کنیم حتما اشتباهه به ویژه اگر از طرف یک آدم مدعی فرهنگ مثل مرضیه برومند یا احمد طالبی نژاد باشه.بدتر از همه اینکه ظاهر یک زن به وسیله یک زن دیگه داره تحقیر میشه.دست کم زنها دیگه در مورد هم جنس های خودشون نباید اینطوری رفتار کنن.ظاهر آدما و خوشکل و زشت بودنشون به نظر من نباید ملاک قضاوت در موردشون باشه.

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:39:56
      92 447

      کجای حجاب اجباری است. فقط در ادارات و مدارس اجباری هست توی خیابان ما که حجابی نمی بینیم هر که هر جور میگرده. ایسنا و تلگرام را نگاه کنید متوجه میشوید خیلی ها کشف حجاب کردند. در صورتی که لیست فالو ور ها یا شماره تلفن ها نسبتی جز دوستی و همکاری ندارن. الکی حجاب حجاب شماها نکنید.

    • آریا
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:41:08
      63 391

      آهای شمایی که بهتون برخورد... کدام یک از شما کودکی هاتون لبریز نیست از خاطراتی که این خانم هنرمند براتون درست کرد در قالب خونه مادربزرگه.... مدرسه موشها ... زی زی گولو و ده ها کار کودک و نوجوان در تلویزیون و سینما ؟

    • آنا
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:43:05
      103 391

      اون مو وزوزی ... داره به دلار حقوق میگیره... اونقدری که یک روزش درامد یک ماه کارمندی ما را داره شایدم بیشتر... شما ساده دل ها فکر میکنید دلش به حال ما سوخته

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:45:50
      392 31

      راستی شما چرا اینطور انتقاد میکنی مو وزوزی من موهام فره چند روز بعد از حموم هم وز وز میشه مثل شما وقت نداریم مو صاف کنیم با اتو از ما بهتران. عذرخواهی کن از مو فرفری ها . چه بد صحبت کرده ایشان حالمان را گرفت.

    • عرفان
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:07:31
      53 326

      به نظر من فقط کسایی دنبال این خانم موفرفری راه افتادن و تقلید می کنن که از نظر اجتماعی هیچ جایگاهی ندارن... هیچ شغل و تخصص درست حسابی ندارن... وضعیت خانوادگی پایداری ندارن... برای همین با کارهایی نظیر روسری سر چوب کردن دنبال شهرت و مطرح کردن خوشون هستن

    • م ر
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:39:20
      299 15

      چرا" آزادی باید بوی خون بدهد"؟ چرا برای حق ساده ی انتخاب باید هزینه داد؟ این هزینه را چه کسی ایجاد کرده است؟

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:42:49
      154 9

      ما از شما چشم یاری داشتیم

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:15:42
      258 11

      ریخت و موی انسان ژنتیکیست بهتر بود به جای حمله شخصی و توهین به قیافه افراد صرفا نقد خودتون رو مطرح میکردید

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:49:17
      179 15

      در پاسخ به عرفان: اگر کسی به زعم شما "هیچ شغل و تخصص درست حسابی نداره" یا "وضعیت خانوادگی پایداری نداره" یعنی حق نداره حرف بزنه یا اعتراض کنه؟ اصلا نقش و سهم من و شما و حکومت در اینکه اون فرد شغل، تخصص یا وضعیت خانوادگی درستی نداره چیه؟ میخوای مثل فاشیستهای نازی همشونو بکشیم و به مدینه فاضلمون برسیم؟

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:49:36
      33 155

      ایشون راحت نشستن پولشون رو میگیرن ، بعد دختر ها هموطن خودشون رو میفرستن جلو و براشون دردسر درست میکنن ، خیلی راست میگن از اون همه دلارهایی که گرفتن بفرستن برای هموطن هاشون

    • فریبرز
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:53:22
      193 16

      خانوم برومند همون کلمه بدریخت رو که گفتی انگار بهم شوکر شلیک کردن ؛ همونجا فیلمو قطع کردم به همسر مذهبیم خیره شدم پرسیدم باورت میشه ؟ مرضیه برومند داره این کلمه رو می گه ... پرسید مطمئنی خودشه ؟ گفتم آره فیلمه صدا نیست دارم می بینمش خودشه ...

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 23:07:07
      43 121

      من همون نظر دهنده اول هستم و کاری هم به ظاهر خانم علی نژاد ندارم. ولی از روزی که به آمریکا اومد دیدمش و قصد افشاگری هم ندارم. فقط همین یک نکته رو بگم که از روز اولی که به بهانه مصاحبه با اوباما به آمریکا اومد از کلاه به عنوان یک حجاب نصفه نیمه استفاده می کرد که اگر بعد از انتخابات به ایران برگشت به مسئله نخوره. ولی وقتی تصمیم گرفت بمونه ناگهان کم کم شد فعال حقوق زنان. یعنی تا موقعی که میخواست برگرده از این نسخه ها برای کسی نمی پیچید چون براش دردسر داشت. حرف من اینه که وقتی برای خودت نمیخوای دردسر درست بشه چرا دیگران رو تشویق به کاری می کنی که براشون هزینه سنگینی داره؟ در جواب خانم شیوا هم باید بگم راه هر تغییر اجتماعی همون کاریه که مارتین لوترکینگ کرد. یعنی خودش در صف اول هر تجمعی بود.

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 23:51:01
      23 150

      من خودم یک زنم که اعتقادی به حجاب ندارم. اما وقتی جلو نامحرم روسری نمی پوشم پدرم و همسرم خیلی ناراحت می شن. چیزی نمی گن ولی ناراحت می شن و اخماشون می ره تو هم. خانم برومند راست می گه. ما خانواده های شرقی داریم و نسخه های این خانم وزوزی که خودش حتی جلوی پدر و برادرش هم روسری می پوشیده به درد ما نمی خوره.

    • ستاره
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 08:39:20
      18 73

      مسیح علی نژاد حتی نمیتونه رزومه پربار و سنگین خانم برومند را یک دور کامل بخونه... خانم برومند و خانواده شون از مفاخر هنر سینما و تاتر و تلوزیون هستند... مسیح علی نژاد چه هنری داره جز فریب دادن جوان های ساده دل... یک خود فروخته است که برای پول هر چیزی را زیر پا میزاره... حتی اسم کوچیکش معلوم نیس چی هست گذاشته مسیح...

    • آسیه
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 08:57:21
      9 62

      خوشحالم که روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز پنج شنبه در صفحه اولش این گزارش خانم برومند را با عکس بزرگ ایشان چاپ کرده... این نشون میده که جامعه اصلاطلب و عاقل هم فکر خانم برومند است و بچه نیستند که گول یه دختربچه فریبکار و نون به نرخ روز خور تازه خارج رفته را بخورن

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:29:14
      65 5

      خبرآنلاین جواب خانم مووزوزی رو هم چاپ کن. حقیقتا ارزشمنده

    • سوت بلبلی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:57:38
      79 10

      خانم برومند دنبال تصویب سریالهاش تو صدا و سیماست. موی وزوزی بهتر از ذهن وزوزیه.

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 14:05:47
      70 4

      ایا شرم اور نیست که دو نفر نشسته اند فردی را به خاطر ظاهرش تمسخر می کنند یکی قیافه او را حال بهم زن و بدریخت توصیف می کند دیگری او را مو وزوزی خطاب می کند واقعا به کجا می رویم مثلا اینها اهل فرهنگ هستند؟

    • علی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 14:21:03
      18 4

      متاسفم از این نظرات

  • حامی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:03:51
    پاسخ
    534 34

    مو وزوزی شد صفت بد؟ متاسفام ...

    • آیس
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:47:46
      346 25

      اینطور حرف زدن عادت این خانوم برومند هست .. راجع به خانوم افشار و مهریه یا ازدواجش یه حرف های چیپی زده بود که بعدش عذر خواهی کرد ..چقدر بده آدم طوری صحبت کنه که بعد مجبور بشه بابتش عذرخواهی کنه..

    • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:53:14
      39 285

      این که دیگه کیهان و 20:30 نیست . آقایون و خانم هایی که با طناب وطن فروشانی مثل م ع تو چاه می رن به خودشون بیان

    • ملت
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:38:42
      190 11

      مو وزوزی صفت بدی نیست به شرطی که به یه دوست بخواهیم اشاره کنیم نه اینکه بجای اشاره اسم شخص اوردن اونم غریبه حالت موهاش رو بهش اشاره کنیم،مطمینا این توهین حساب میشه

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:41:32
      174 8

      کسی که در نقد کسی ظاهرش روموردتمسخر قرارمیدهد نشان میدهدحرفی برای گفتن ندارد وادامه‌ی نقدش ارزش خواندن ندارد

    • بوئين زهرا
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:58:13
      141 2

      اونوقت به کی روش گیر میدیم که چرا کلمه ... رو بکار برده ، گول نزنیم خودمون رو که از اونا هزار بار بدتریم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:06:02
    پاسخ
    89 342

    توئیت های خانم نوشین زرگری رو می خوندم که چقدر مسیح علینژاد بهش ضربه زده. همین طور یکی از خانواده های زندانی های سال ۸۸ حسابی از مشکلاتی که مسیح علینژاد براشون ساخته بود شکایت می کرد. این ... فقط بلده با بدبخت کردن مردم واسه خودش دکان بزنه.

  • مجید
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:13:45
    پاسخ
    356 51

    خیلی بی تربیت هستند ایشون

    • آیس
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:55:31
      151 3

      بالاخره ما نفهمیدیم خانم برومند از این برنامه ها خوشش میاد یا این برنامه ها ناراحتش می کنه علی الاصول چیزی که آدم ازش خوشش میاد نباید ناراحتش کنه

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:25:10
    پاسخ
    59 264

    شما خانمید. مامان من هم همیشه می گه. می گه قبل از انقلاب با اینکه حجاب اجباری نبوده ولی همون بی حجاب ها خیلی رعایت می کردن، خیلی متانت داشتن. فقط بعضی ها زننده بودند. می گه تو کیفمون همیشه روسری داشتیم که نکنه جایی بریم که از دیدن ما ناراحت بشن و روسری سر می کردیم. به ما یاد داده وقتی به مهمون چایی تعارف می کنیم پشت به بقیه خم نشیم و طرز نشستن و ... بعد یه دختر می بینه با کاپشن کوتاه رفته بالای جعبه های مخابرات می زنه تو صورت خودش

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 08:23:20
      98 8

      مامان منم اون دوره بوده اما نمیگه که مردم روسری تو کیفشون داشتن والا

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:25:26
    پاسخ
    329 8

    قيل از انقلاب اينهمه زنان بدون حجاب بودند

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:39:24
      41 233

      درعوض خانمی که با حجاب بود نمی تونست سر یه کار دولتی بره یا تو مدارس دولتی درس بخونه.حداقل تو شهر ما که اینجوری بود فقط باید بی حجاب می بودی.این هم نوعی اجحاف به زنان بود.آزادی نبود.این رو هم بگید.

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:41:39
      163 6

      بخدا حجابشان بهتر بود.

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 10:21:58
      55 3

      من توی مدرسه دولتی مختلط دوره دبیرستان درس میخوندم هم باحجاب بود هم بی حجاب هیچ مشکلی هم برا کسی نبود عمدتا عین خواهر بردار بودن

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:27:42
    پاسخ
    435 50

    اهانت کردن شده شغل دوم این ملت. اون خانم به قول شما بی ریخت داره ایده هاش رو فریاد میزنه. به ایده هاش ایراد بگیر اگه میتونی

    • حامد
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:17:33
      40 191

      گرفته دیگه. چی میگی. ضمنا چطوریه که نظرات یک نفر پشت سر هم ده تا ده تا منتشر میشه، ولی نظرات ما هیچکدوم نیست؟ نکنه اینجا هم پارتی میخواد خبرآنلاین.

    • هادی
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:21:29
      23 215

      اون ... جاسوس اگه نظرش با تو یکی هست دلیل نمیشه که براش ادله آورد. بعدشم حیف خانم برومند نیست بخواد سطح خودشو اندازه اون ... بیاره پایین که بخواد جوابشو بده...

    • دانشجو
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:43:23
      187 14

      هادی، خانم برومند مثلا کی هست بت و بزرگش میکنی،؟ ایشون هم مثل من و شما انسان هست . این ادب و طرز حرف زدن درسته ؟ هر چند شماها با این ادبیات سازگاره خوبی دارید

    • هادی
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:14:29
      17 167

      دانشجو جان درسته خانم برومند هم یک انسان است ولی اون جاسووووس که حاظره کشورشو بخاطر پول کثیف بفروشه انسان نیست بخاطر همینه گفتم حیف شخصیت خانم برومند. بعدشم شما چرا ناراحت میشی به جاسوس توهین میشه نکنه انتظار داری براش سوت و کف بزنیم بخاطر کاراش

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:28:23
      96 5

      می خوای برگردی تلویزیون خانم برومند؟

    • دانشجو
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:50:41
      108 7

      جناب هادی ، شما از کجا فهمیدی جاسوس هست ؟ از کجا این اطلاعات میاری ؟ نکنه خودت تنهایی فهمیدی ؟ کلا عادت دارید به دیگران اتهام جاسوسی و نفوذی بزنید ... آدمین جوابم من رو درج کن

    • دانشجو
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:45:23
      44 4

      خبر آنلاین همین طور جواب ایشون برای من درج کردی، جواب من را هم درج کن

    • هادی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 07:45:49
      6 65

      دانشجو جان کسی که میره اونور آب تو کشور امریکا و هرروز یه طرح واسه ایجاد نا آرامی های مدنی میده فعال اقتصادی یا اجتمایی نیست جاسوسه که دستش رو شده و مجبور شده فرار کنه. واسه فهمیدن این نیاز به اطلاعات خاصی نیست فقط کافیه متعصبانه فکر نکنی. خبر خواهشا درج کن .

    • دانشجو
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 14:59:53
      39 1

      کلا همه مردم جز شماها جاسوس هستند و شماها درست میگوید ، من دیگه حرفی ندارم. ولی به منفی هات نگاه کنی میبینی همین مردم با دیدگاه شما موافق نیستند... خبرآنلاین این آخرین جواب من رو درج کن. سپاسگزارم

    • هادی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 21:29:29
      1 28

      برادر یا خواهر عزیز دانشجو اگه واسه دلایلم پاسخ قانع کننده ای نداری نیاز نیست منو به منفی ها و مثبت ها ارجاع بدی. با یه سرچ ساده تو فارس نیوز میتونی ببینی که کامنت ها دقیقا برعکس اینجاست و بیشتر در حمایت از خانم برومند هستش پس لطفا سیاه نمایی نکن. درضمن این عادت شماست که بجای بقیه نظر میدی و از طرف اونا همه مردم رو جاسوس میدونی؟؟؟؟ آدم نباید حزب پرچم باشه و هرجا اکثریت بر خلاف نظرش صحبت میکنن اظهار نظر نکنه.انسان آزاده بر عقیدش میمونه و حق رو میپذیره حتی اگه مجبور باشه تنهایی ایستادگی کنه...

    • دانشجو
      جمعه 27 بهمن 1396 - 00:41:50
      11 1

      با دیدگاه های که شما داری نه بردار شما هستم نه خواهر شما... هیچ کس شماها رو نمیتونه قانع کنه امثال شماها کی رو قبول دارید که بخواهید قانع بشوید ... دکتر زیباکلام خیلی خوب گفت: ۴۰ سال همین طوری فکر کردید، ۴۰ سال دیگه هم همان طوری فکر کنید. فارس نیوز که معلوم به کجا وابسته است ... حداقل خبرگزاریهای مثال میزدی که به ارگانی وابسته نباشند. در اخر سلامت و شاد باشید...

    • هادی
      جمعه 27 بهمن 1396 - 18:46:37
      1 8

      انشالله که شما هم موفق و پاینده باشی. کسی که خوابیده باشه رو میشه بیدار کرد ولی امان از کسی که خودشو به خواب زده باشه. درضمن برادر یا خواهر بودن به دیدگاه نیست به دین مربوط میشه...

    • دانشجو
      شنبه 28 بهمن 1396 - 15:42:27
      0 1

      خبرانلاین سپاس از اینکه جوابم رو درج نکردید. دیگه نمیدانم چه بگویم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:28:05
    پاسخ
    354 35

    چه بی ادبانه پاسخ داده این خانم برومند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:28:24
    پاسخ
    344 19

    این جور حرف زدن از خانم برومند رو نداشتم شاید هم خوب نمی شناختمش

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:28:44
    پاسخ
    327 22

    من واقعا شوکه شدم از این نوع حرف زدن

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:29:31
    پاسخ
    320 20

    انگار خانم برومند هنوز خوشگلی رو ملاک مهمی برای زنان میدونند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:29:53
    پاسخ
    308 19

    متاسفم بابت خوندن این حرفها از زبان مدعیان فرهنگی

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:30:21
    پاسخ
    304 17

    فکر میکردم سطح فرهنگ کشور بالاتر از این حرفها رفته باشه. مرضیه برومند ناامیدم کرد

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:30:38
    پاسخ
    261 17

    آخه این هم شد حرف خانم؟ متاسفم برات

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:30:56
    پاسخ
    35 35

    اون رو ولش کنید بنده خدا رو

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:31:29
    پاسخ
    120 6

    این همان خانم برومند خودمان است؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:32:05
    پاسخ
    177 6

    خانم مووزوزی اقلا فهمیده که در مورد ایده ها حرف بزنه و افکار نه در موزد مدل مو و ریخت و قیافه

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:32:31
    پاسخ
    249 21

    من بودم حتما از خانم مووزوزی حلالیت می طلبیدم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:32:48
    پاسخ
    230 13

    وااسفا به این فرهنگ. کجا داریم میریم؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:33:27
    پاسخ
    228 11

    به حرفهای برومند بخندیم یا بگرییم؟

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:50:36
      74 3

      بقول یک بنده خدایی: گرییدم.

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 00:28:39
      4 60

      هیچ کدوم. دوباره پلی کن و بهش فکر کن.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:33:57
    پاسخ
    144 4

    ثمره این همه کار فرهنگی این همه بی فرهنگی بود که از قیافۀ یک نفر که به دست خالق بوده نه خودش ایراد بگیرید؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:34:51
    پاسخ
    104 3

    چقدر حوب استدلال کردی خانم برومند !!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:35:15
    پاسخ
    105 6

    یک بار که گیر دادی به مهناز افشار و حالا به مسیح علینژاد

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:35:39
    پاسخ
    147 9

    همون خانم میگه قبل از حرف زدن فکر کنید. کاش خانم برومند این کارو کرده بود

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:35:45
    پاسخ
    168 12

    افول خانم برومند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:43:24
    پاسخ
    183 5

    حالا بی ریخت و چندش و ... این ها شد نقد؟

  • زارعي
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:44:10
    پاسخ
    250 12

    خانم برومند عزيز شما كه اينقدر شهامت و شجاعت نداريد كه بگوييد ماهواره داريد و ميگوييد در خانه همسايه ميروم ميبينم ، لطفا سكوت كنيد .

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:20:49
      111 8

      دمت گرم. اینقدر هم خلاقیت نداره که یه قصۀ جدیدتر بسازه

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 04:23:17
      7 42

      یعنی شما نفهمیدی که شوخی کرد. گفت من علاقه دارم به این بحث ها و انتقادش به علینژاد بود. به نظرم خیلی خوب حرف زد.

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:48:08
    پاسخ
    195 9

    این انتقاد نبود توهین بود

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:48:38
    پاسخ
    20 176

    بدبخت آنهایی که گوش به حرف این خانم که به بیگانه پناهنده شده می دهند زندگی پدرومادرش را تدیده و یادش رفته . البته پدر و مادرش با شرافت و با زحمت زندگی می کنند امان از بچه ناخلف

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:22:14
      74 8

      اگه قرار باشه همه مدل پدر مادرشون زندگی کنند الان باید همگی تو غار باشیم. ...

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:52:09
    پاسخ
    202 8

    خانم برومند شما باهر طرز تفکری حق توهین به هیچکسی بخاطر ظاهرشو نداری جای تاسفه که شما طلایه دار فرهنگ و آموزش هستید ....

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:01:09
    پاسخ
    205 8

    خوشت مياد منهم از قيافه ... شما ايراد بگيرم؟؟؟

  • مجید
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:03:55
    پاسخ
    198 9

    اون عروسک زی زی گلو که خودت درست کردی هم اینجوری حرف نمیزنه و خیلی مودب تر از خود شماست

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:56:26
      54 3

      اون که خیلی بانمک بود

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:15:54
    پاسخ
    93 6

    ... آدمهای محبوب حرفهای بسیار دور از شخصیتشون می زنند.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:17:03
    پاسخ
    176 5

    خانم برومند مو وزوزی بی ریخت ؟؟؟؟؟؟ یک خانم رو اینطوری توصیف کردن خیلی ناراحت کننده است . قبل از این برای شما احترام قایل بودم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:20:33
    پاسخ
    178 7

    اتفاقا مدل حرف زدن شما چندشه خانم برومند...امیدوارم کامنت هارو خودش بیاد بخونه....

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:22:25
    پاسخ
    172 5

    اگر زشتى وزيبايى دست خودمان است؟؟؟

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 04:10:54
      3 40

      مرتب بودن دست خودمونه.

  • رضا
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:24:03
    پاسخ
    155 8

    سرکار خانم برومندی که دم از ادب و چیزهای خوب میزنی موفق شدید با این صحبت ها خودتون رو عزیز کرده دولت کنید مثل آقای حاتمی کیا

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:24:19
    پاسخ
    174 4

    شما به موی صافت ببخش

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:50:19
      72 1

      افرين خوب گفتي

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:26:33
    پاسخ
    66 2

    حالا خبرآنلاین تو چرا این قدر خوشحاش شدی؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:32:46
    پاسخ
    11 152

    مرحبا به شجاعت ات خانم برومند

  • علی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:34:06
    پاسخ
    138 3

    از همون کودکی آرزو داشتم در کشوری زندگی کنم که نه تنها در زمینه حجاب و پوشش بلکه در نقد و مطالبه گری از حاکمیت هم آزاد باشه که متأسفانه تا حالا بهش نرسیدم. کاری هم ندارم گذشتگان من چطور زندگی کردن و به چه چیزهایی معتقد بودن مهم اینه که من الآن چی میخوام.

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:46:26
      3 82

      خب مهاجرت کن برو فرانسه

    • علی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 10:57:04
      51 1

      آقا یا خانم بی نام اینجا کشور خودمه و آرزو دارم در این کشور اصلاحات مورد نظر خودم اتفاق بیفته و نه شما و نه هیچکس دیگری نمیتونه منو از حق خودم منصرف کنه. بعدش این سئوال رو من از شما دارم که چرا خودتون به کشورهایی مثل عربستان یا افغانستان مهاجرت نمیکنین که به معیارهای شما برای زندگی ایده آل نزدیک باشه تازه مردم اونجا هم با شما هم عقیده هستن و نیازی به تحمل امثال من ندارید.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:36:51
    پاسخ
    136 2

    چقدر به بچه ها میگیم در برخورد با دیگران اجازه ندهید ظاهر آنها شما را تحت تاثیر قرار بدهد جامعه چقدر معلول جسمی دارد که باید مراقب بود آزرده خاطر نشوند بعد این خانم موی زن دیگزی زا مسخره می کند

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:45:14
      37 2

      واقعا

  • دانشجو
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:39:46
    پاسخ
    128 5

    واقعا باید از این ادبیات خانم کارگردان تاسف خورد، مگر قیافه و مو آدمها دست خودشان بوده ؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:40:49
    پاسخ
    148 5

    چه قدر بی کلاس و بی ادبانه صحبت کرده...

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:46:09
    پاسخ
    136 7

    عجب.مرضیه برومند اینقدر مودب و منطقی بود و ما تا امروز خبر نداشتیم؟ خوش به حال شما که زیبا و خوش سیما و خوش ریخت هستی خانم برومند.خوبه که بالاخره همه خودشان را یک روز نشان میدهند.

  • درایور
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:48:18
    پاسخ
    96 4

    این چه حرفیه؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:50:17
    پاسخ
    24 63

    طرفدارای دولت روحانی همه این طوری ان دیگه مثل خانم برومند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:51:09
    پاسخ
    123 6

    اگه هر جای دنیا بگیم که موی خانوما باعث فساد تو جامعه میشه بهمون میخندن...

  • علی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:54:55
    پاسخ
    112 4

    مثبت منفیارو کی نگاه می کنم میبینم مردم چی میخوان

  • بدون نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:58:38
    پاسخ
    4 122

    درود بر شرفت

  • علی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:58:57
    پاسخ
    137 7

    لابد میخواد از یک رانتی واسه فیلم ساختنش استفاده کنه ...

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:04:07
    پاسخ
    130 8

    ماشالا نیروهای فرهنگی کشور یکی از آن یکی دیگر مودب تر و خوش کلام ترند.آن از آقای کارگردان که همیشه از همه طلبکار است و این هم از خانم کارگردان.دستتان درد نکند.چشم نخورید.

    • بی نام
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:43:14
      34 2

      بسه دیگه این قدر تحقیر و ناسزا

  • بدون نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:04:49
    پاسخ
    132 7

    مثلا خودش الیزابت تیلوره ...

  • بدون نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:06:21
    پاسخ
    78 2

    بی خیال خانم برومند

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:06:36
    پاسخ
    116 10

    من فکر میکنم اظهارات مرضیه برومند بیشتر از روی حسادت بوده تا اینکه انتقادی باشد.

  • پیمان
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:11:47
    پاسخ
    105 5

    اصلا انتظار همچین لحن و ادبیات و طرز فکر و صجبتی از مرضیه خانم برومند نداشتم. بابت این حرف های ... چی قراره گیرت بیاد؟ واقعا باعث تاسفه.

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:12:20
    پاسخ
    84 3

    باید دید لیلی رشیدی با نظر خاله اش موافق است یا نه

  • بي نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:15:32
    پاسخ
    109 5

    مثلا یک خانم اسمش رو نبر، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که من می‌بینم چندشم می‌شود و بعد مي گويد اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:19:20
    پاسخ
    103 1

    پوشش در همه جای دنیا یک چیز خوبیه ولی نپوشاندن موی سر مساوی با عریان بودن نیست

  • بي نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:21:51
    پاسخ
    139 10

    40 سال فكر مي كردم اين خانم برومند با شخصيت است اما حالا فهميدم 40 سال در اشتباه هستم

    • محمد
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:11:59
      78 4

      باهات موافقم منم همین فکر رو می کردم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:28:48
    پاسخ
    53 1

    برومند روحانی

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:31:07
    پاسخ
    103 9

    سیمرغ سال دیگرش تضمین شد.فیلم هم نسازد سیمرغ افتخاری و قدردانی را حتما خواهند داد.متاسفم.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:31:10
    پاسخ
    90 5

    ایشان از نقش زن در جامعه حرفی نزدند تنها اشاره به خانه بابا بزرگ شان کردند که زن در امور خانه خیلی دست بالا داشته خب خانم برومند در جامعه چی؟ زن نباید جایی داشته باشد؟

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:35:03
    پاسخ
    109 9

    من این خانم رو نمیشناسم ولی معلومه به بی پولی خورده

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 04:41:04
      10 39

      حتی یک درصد هم احتمال نداره خانم خودساخته ای مثل خانم برومند به خاطر پول این حرف رو بزنه.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:36:30
    پاسخ
    11 131

    خانم برومند کم حرف می زنه اما وقتی می زنه دقیق می زنه به هدف

    • عربلو
      چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:59:06
      87 5

      حتما ایشون هم فیلمساز همین نظامه

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:39:26
    پاسخ
    47 2

    توهین مشکلی رو حل نمی کنه

  • محمد
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:43:56
    پاسخ
    55 4

    من خانم برومند رو خیلی دوست داشتم چون منو یاد کودکیم میندازه و یاد کلی حرف های خوب ، اما با این مصاحبه کل ذهنیتم نسبت به ایشون تار شد و آدمی رو دیدم که مطلقا به هر چی که گفته پایبند نیست و فقط شعار داده ... ما می تونیم به نوع تفکر کسی انتقاد داشته باشیم و در کمال احترام تفکر اون خانم رو با دلیل و برهان نقد کنیم اما نه اینکه فاشیست مابانه به نفر مقابل حمله کنیم و بخاطر چیزی که اون نفر درش کوچکنرین نقشی نداشته اینطور ناجوانمرد حمله کنیم کاش ایشون قبل از اینکه حرف بزنن یه کم تامل کنن بعد حرفی رو به زبون بیارن که مثل ماجرای خانم مهناز افشار مجبور به معذرت خواهی نشن

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:49:23
    پاسخ
    41 1

    شما اگر نقش پیشرو بودن در جامعه را ایفا می کردید و به حقوق زنان اهمیتی می دادید آن وقت میدان برای کسی مثل آن خانم باز نمی شد

  • محسن
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:51:06
    پاسخ
    59 4

    ... نه برای شما، بلکه برای خودم متاسفم که تا ده دقیقه پیش فکر میکردم مرضیه برومند انسان فرهیخته ایه.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:51:51
    پاسخ
    65 4

    دقت كرديد؟؟همسايه شون ماهواره داره،ايشون اونجا برنامه ها رو مى بينه

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:55:39
    پاسخ
    45 2

    شما ماشاء الله تحصیل کرده ای

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 19:56:09
    پاسخ
    42 2

    متاسفم

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:09:36
    پاسخ
    67 5

    خانم برومند حیف زی زی گولو و مدرسه موش ها و خونه مادربزرگه و آرایشگاه زیبا و کارگاه شمسی و مادام و ... نبود که با این حرف زدن همه این خاطرات خوش را خراب کردید

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:10:14
    پاسخ
    69 3

    جالبه کسی از ارزش اخلاقی صحبت می کنه که حرفش رو با مسخره کردن ظاهر افراد شروع می کنه و داشتن موی فر در افراد رو مایع ننگ می دونه والا تو هیچ مرام و مسلک و دینی یا اصلا بین بی دینها مسخره کردن ظاهر فرد همیشه منفور هست... بدبختی جامعه ما اینه که همین به اصطلاح "الکی سلبریتی" ... شدن تصمیم گیرنده و دارای تریبون و قدرت مالی... و در عوض افراد نخبه واقعی شدن گوشه نشین و فراری...

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:12:19
    پاسخ
    50 2

    خانم برومند مووزوزی بودن و بد ریخت بودن دست کسی نیست خدادادی است ... این نوع تمسخر کردن زیبا نبود اما نکته مهم تراین است که هر کسی حق دارد حرف خودش را بزند ... مهم این است که شنونده باید عاقل باشد ... باید به این موضوع بپردازید که اصلا چرا حرفهای این خانم شنیده میشود و از آن مهم تر چرا شنونده ها تعقل ندارند واحساسی عمل میکنند شاید مشکل بیشتر از آنکه بیرونی باشد درونی باشد ...

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:14:46
    پاسخ
    37 4

    کارگردان خیلی خوبی هستی اما اخلاق خوبی نداری

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:22:59
    پاسخ
    83 5

    داره حق شما زن ها رو فریاد میزنه. پوشش مناسب مورد قبول همه است. اما پوشاندن موها معلوم نیست اصلا چطوری یهویی اجباری شد.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:26:27
    پاسخ
    3 33

    شما هم بد کاری کردید این فیلم را باز نشر دادید

  • متقی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:38:18
    پاسخ
    65 3

    خبری جان شما که دستت میرسه یه کاری هم برای مثبت منفی ها بکن تا لااقل آبروی این خانم برومند حفظ بشه تا بودجه ای که میگیری لااقل حروم نشه

  • ایلیا
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:40:58
    پاسخ
    9 73

    شاید بهتر باشه اصل حرفشون رو توجه کنیم و اون رو فدای اشتباهی که هممون ممکنه ازمون سر بزنه نکنیم.

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 01:31:10
      39 4

      اصال حرفش هم بیهوده و بی معنیه

    • دانشجو
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 02:41:47
      36 2

      من اگر با کسی در موردی مخالف باشم، هیچ وفت قیافه شخص رو مسخره نمیکنم با دلیل و منطق جواب طرف میدم نه با تمسخر کردن مو و قیافه. ایشون جز تمسخر کردن حرفی نزد که کسی بخواد به اصل حرفش توجه کنه

  • مهرداد
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:42:59
    پاسخ
    47 3

    ايشون هم از اوناست كه خودش ماهواره نداره ميره خونه همسايه ميبينه و سيم هم نميكشه خونش واقعا چه باحالي شما. كاش در كلام و احترام به عقايد ديگران هم برومند بودين. اون خانم يا هركس ديگه نظرشو ميگه و اسلحه رو شقيقه كسي نذاشته كه كاري بكنه. هركسي خودش مسئول كاري هست كه ميكنه.

  • علی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:46:39
    پاسخ
    65 3

    به نظرم حجاب اختیاری برای خود دین هم بهتر است.

    • سوت بلبلی
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:58:48
      22 1

      درود بر شما .

  • بدون نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:47:29
    پاسخ
    73 6

    متاسفم براي خانم برومند كه هميشه برايشان احترام قايل بودم اما نمي دانستم ادبياتي اين چنين سخيف دارند من كاري به درست يا غلط بودن دعوت ان خانم ندارم ولي با مسخره كردن قيافه اشخاص مخالفم وراستي چرا همه درخانه همسايه ماهواره مي بينند!!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:50:35
    پاسخ
    8 56

    متوهم های پیرو ماهواره تحویل بگیرید

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:56:36
    پاسخ
    8 77

    فقط افراد ضعیف و بی جایگاه جامعه دنباله رو خانوم مو وزوزی شدن که بخوان دیده بشن. آدم فرهیخته و با دانش و موفق خیچ وقت از این کارهای چیپ نمیکنه

  • بلالمی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:56:49
    پاسخ
    79 4

    خانم برومند من که ماهواره ندارم می روم خانه همسایه ماهواره نگاه می کنم عجب وزیر خارجه هلند بعلت دروغ گفتن اسعفا داد یاد بگیریم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:59:02
    پاسخ
    55 4

    نسخه مادربزرگ رو برای دختر امروزی نمی شه نوشت

  • ایمان
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 20:59:54
    پاسخ
    70 5

    نمی دونم چرا همه خودشون ماهواره ندارند ولی همسایه شون ماهواره داره و همسایه ها هم همیشه برنامه مناسب و سالم نمی بینند و ما هی باید نصیحت شون کنیم.

  • یه مو وزوزی
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:07:17
    پاسخ
    50 5

    آخه خانم برومند با عکسش به همه ما میگه فقط چهارشنبه ها نه ، بلکه هر روز به نشانه اعتراض به حجاب اجباری روسری سفید سر کنید . مگه نه خانم برومند عزیز؟؟؟

  • ناشناس
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:26:47
    پاسخ
    64 3

    ... بحث سراین است که حجاب یک امرشخصی است .حجاب اجباری ۳۹ سال است که در جامعه ما جواب نداده .واتلاف وقت ومسائل اصلی جامعه را به حاشیه رانده وحالا بعداز ۳۹ سال از انقلاب تمام مسئولین به این نتیجه رسیدند که معیشت مردم دغدغه اصلی کشور است ... در زمان پهلوی که اجباری برای حجاب نبود ، اکثر خانمهای ایرانی چادری بودند.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:29:38
    پاسخ
    80 4

    براتون متاسفم مودبانه ترين جمله ايست كه به شما خانم مثلا هنرمند ميتونم بگم، شما كه خودتون زن هستيد وقتى ملاك و معيارتون براى زنها شكل و قيافه زنهاست، پس هيچوقت انتظار نميتونيد داشته باشيد مردها به شما به ديد غير از اين نگاه كنند. شما به نظرم بهتره بريد به همان دوران مادربزرگاتون زندگى كنيد .

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:40:48
    پاسخ
    67 5

    خانم برومند نا سلامتی شما هنرمندی

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 21:47:42
    پاسخ
    74 3

    از خانم برومند بعید بود. واقعاً متاسف شدم.

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:09:30
    پاسخ
    83 4

    موهای فرفری که زشت نیست خانم

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:16:58
    پاسخ
    4 66

    حرفت درست اما لحنت بد بود

  • بدون نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:20:21
    پاسخ
    73 6

    خانم برومند دست کم به احترام زن بودن خودت بهتر بود این طور صحبت نمی کردی

  • چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:20:53
    پاسخ
    54 4

    خوب نبود این صحبت ها

  • روژان
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:21:09
    پاسخ
    12 62

    من نه از علی نژاد خوشم میاد و نه موفق دیدگاه هاش هستم اما شایسته بود خانم برومند نظرشون رو مودبانه بیان می کردن.

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:33:14
    پاسخ
    8 93

    درود بر خانم برومند که جلوی امپراتوری پولاشی امریکا با قدرت ایستاد...

  • بی نام
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 22:50:20
    پاسخ
    6 91

    خانم برومند حرف حق رو زدی و دمت گرم

  • مجید از تهران
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 23:15:51
    پاسخ
    80 4

    یه نگاه آماری به مثبت منفی ها نشون دهنده سطح تایید مردم بر این گونه نگرش وذهنیت منسوخ است من یک مردم ولی اگر خانم بودم حتما جواب مناسب ودر خور شان به ایشان میدادم مگر ظاهری که ما داریم خدادای نیست پس این چه نظر غیر مودبانه ایست

  • مجید از تهران
    چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 23:17:18
    پاسخ
    57 5

    تعداد نظرات مخالف6300 با نظر ایشون تعداد نظرات موافق با نظر ایشون2129

    • امین
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 01:47:31
      7 63

      عزیزم ایشون حرف حقو زده مهم نیست چندتا موافق یا مخالف داره.حتی اگه کل دنیا هم با ایشون مخالف باشن بخاطر حرفی که زده پیش خدا سربلنده

    • بی نام
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 13:06:23
      33 4

      آقای امین مگه نعوذ بالله شما خدایی یا نماینده خدایی که می گی نزد خدا سربلنده یه بنده خدایی در حیطه خودت صحبت من

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 00:03:38
    پاسخ
    57 3

    از قدیم گفتن یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به دیگری

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 00:04:18
    پاسخ
    9 63

    خیلی خوب گفتی

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 00:11:36
    پاسخ
    54 6

    آخه این از کارگردان ما که این جوری استدلال می کنه اون وقت چه انتظاری از دیگران داریم؟

  • محمد
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 00:13:51
    پاسخ
    47 5

    هر دم از این باغ بری می رسد...

  • فرشاد
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 01:00:46
    پاسخ
    1 47

    كاملاً معلومه خانوم محترم شما ازيه خانواده محترم هستيد

  • بانو
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 02:01:37
    پاسخ
    55 1

    فارغ از درست و غلط بودن نظر خانم برومند یا خانم علی نژاد ، باید اذعان کرد این طرز صحبت خانم برومند بسیار زشت و عاری از فرهنگ هست . درحالیکه خانم علی نژاد در پیج اینستاگرامشون بسیار محترمانه واکنش نشان دادند.واقعیتش اصلا انتظار چنین ادبیات و کلماتی نداشتم از مرضیه برومند. آیا نمیشه یک تفکر رو نقد کرد اگر مخالفتی باهاش داریم؟؟؟

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 03:56:33
    پاسخ
    3 49

    خانم برومند چقدر ساده ایید شما. این یک بازی سیاسی از طرف برخی ارگانها برای به انحراف کشیدن درخواستهای معیشتی مردم است. الحمدالله ایران عربستان نیست که. حجاب خود شما در عکس موید عرض بنده است.

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 05:24:54
    پاسخ
    53 1

    سعدی گفته است و هر انسان آگاهی باور دارد که سیرت زیبا بر صورت زیابی ظاهر بر تری ابدی دارد.

  • شهلا
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 07:08:15
    پاسخ
    63 2

    آیا لزومی دارد در هنگام نقد کسی ظاهر او را به تمسخر بگیرید؟

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 08:27:35
    پاسخ
    29 2

    واقعا از چشمم افتادند خانم برومند با این طرز بیان. افکارش رو نقد کن به چهره اش چیکار داری. ...

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 08:47:19
    پاسخ
    33 3

    از کجا معلوم موهای خودت وزوزی نباشه

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 09:23:58
    پاسخ
    33 4

    متاسفم برای خانوم برومند

  • نامدار
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 09:32:23
    پاسخ
    6 29

    بنظرم میرسه که من و امثال من تصور میکنیم که نفر چهره هنری اجتماعی یا سیاسی و حتی ورزشی باید از همه نظر و صد در صد بهترین باشه و برامون قابل قبول نیست که یک چهره معروف میتونه مثل هر انسانی خطایی ازش سر بزنه.بعنوان مثال در سالهایی نه چندان دور یادومن هست که بیل کلینتون چه رسوایی اخلاقی داشت و چطور جامعه امریکا و البته مطبوعات این مسئله رو موشکافی کردند و بحثش در کل جامعه انتشار پیدا کرد بلاخره حل شد یا فراموش شد.باید هم قبول کنیم ظرفیتهای انتقادی در جامعه ما پایین هست و و ما هر نقدی رو به شخصیت خودمون ربط میدیم.بطور مثال خیلی ها در همین کامنتها به شخصیت خانم برومند یورش بردند،ایشان هم مثل همه ی ما دارای یک ظرفیت فکری هست و میتونه اشتباه کنه.حرفش چه درست و چه غلط وحی خدا نیست.عقیده اش رو گفته.

  • 4گوشه
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 09:53:24
    پاسخ
    44 3

    خانم برومند بشدت از حرفهای شما تاسف خوردم قبل از این فیلم شما برای من جایگاه ویژه ای داشتین ولی الان فهمیدم که هنرمند این کشور نه تنها ظاهر وجودی انسانی رو مسخره میکنه بلکه به اعتقاد جمع کثیری از بانوان کشورش احترام نمیذاره .خانم برومند یه وقتایی آدم اگه حرفی نزنه شاید خیلی بهتر باشه

  • آوا
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 09:57:48
    پاسخ
    40 2

    خانم برومند بهتره برن از خواهرشون احترام برومند بپرسن چرا از کار تو تلویزیون بیکارشدن آیا به خاطر همین ارزش های اجباری نبود دوما ایشون قبل انقلاب کلا مدل دیگه ای زندگی می کردند حالا چسبیدن به ایران باستان که زنا با حجاب بودن؟ جدا یه موضوعی که تو کل کشورای اسلامی حل شده تو مملکت ما شده معضل اونم موضوعی که نه جزو اصول دین نه فروع دین

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 10:06:07
    پاسخ
    40 3

    به قول یکی از دوستان خیلی احساس خوش تیپی میکنی؟

  • هاشم
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 11:05:18
    پاسخ
    5 46

    درود بر مرضیه برومند عزیز.

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 11:08:27
    پاسخ
    30 2

    جاسوس همسایه.

  • بی نام
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:21:58
    پاسخ
    42 3

    خانم برومند یعنی به آن خانم مو وزوزی حسادت دارید

    • عرفان
      پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 13:35:28
      10 49

      به چیه اون مو وزوزی حسادت کنن ؟ خانم برومند از خانواده ای هستند که این خانواده از مفاخر هنر سینما و تلویزیون و تاتر ایران محسوب میشه.. خود خانم برومند رزومه پر باری دارند که خوندنش یک ساعت طول میکشه... اون مو وزوزی چی داره دقیقا؟ ... تخصص و هنرش غیر از ... فریب دادن دخترهای ساده دل داخل کشور چیه.. خودش نشست در ساحل امن خارج کشور برای مردم اینجا نسخه میده... چرا وقتی ایران بود جرات گفتن این حرف ها را نداشت

  • جواد
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:41:48
    پاسخ
    41 5

    من با این کمپین کاری ندارم و اصلا به نتایجش هم کاری ندارم . اما این شیوه نظر دادن در مورد یک دختر جوون کاملا اشتباهه و توهین آمیز . یعنی چی قیافش یه جوریه موهاش زشته و از این حرفا .

  • نیما
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:45:45
    پاسخ
    29 5

    خانم برومند لطف کنید بفرمایید که جنابعالی واسه ی چه کسانی دارید تصمیم میگیرید؟ نسل خودتون یا نسلهای بعدی که الان در دوره جوانی و نوجوانی هستند؟ اگر شما حاکم هستید و به نظر شما فقط حکم کردن توی خونه حاکمیت هست به همین دلخوش باشید. توانایی شما در این حد هست. خیلی از زنان در این مملکت هستند و توانایی حاکم شدنهای خیلی بیشتر از خانه رو دارند. لطفا مزاحم نشوید. مدرسه ی موشها تمام شده.

  • احمد
    پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 23:17:58
    پاسخ
    2 1

    آخه این چه روش حرف زدنه؟ اخلاقی صحت کردن شامل همه و برای همه صدق می کنه. این که اون خانم از طریق ماهواره دیده می شن و خارج هستن دلیل نمی شه که این خانم این وری اصول اولیه اخلاقی رو زیر پا بذاره.

  • بی نام
    جمعه 27 بهمن 1396 - 12:04:25
    پاسخ
    9 2

    سکوت خانم برومند سکوت کنید پیشنهاد من ب شما جامعه خودش تصمیم میگیره در مورد این خانم و ب درستی قضاوتش میکنه

  • بی نام
    جمعه 27 بهمن 1396 - 18:42:57
    پاسخ
    7 1

    اي كاش ياد بگيريم كه انسان سواي جنسيت، رنگ، نژاد، جايگاه اجتماعي، منصب، داشتن خانواده پايدارو... محترم است ..تمسخر و كوچيك شمردن و نادون خواندن هر كسي تحت هر شرايطي موضع ضعف شخص گوينده رو ميرسونه...و در جواب دوستاني كه پيشنهاد كتاب خوندن و اگاهي رو داده بودن ، اگر هر كدوم ما بيش از ده تا كتاب خونده بوديم ، مبحثي به اسم ازادي بيان و عقيده و دموكراسي در همه جوانبش جا افتاده تر از اين حرفا بود كه بخوايم راجع بهش بحث كنيم

  • بی نام
    جمعه 27 بهمن 1396 - 20:14:48
    پاسخ
    2 12

    تاسف بر آنانی که به مدعیان خارج مشین امثال علی نژاد اعتماد میکنند...

  • بی نام
    شنبه 28 بهمن 1396 - 10:31:22
    پاسخ
    0 4

    امثال خود شما این وضعیت رو بوجود آوردید خانم برومند با زیاده خواهی های جنسیتی و نگاه فمنیسم به زن حالا لازم نیست از همتای اونور آبیتون انتقاد کنید.

  • الهه
    شنبه 28 بهمن 1396 - 14:15:04
    پاسخ
    2 1

    نظر شخصیتون رو واسه خودتون نگه دارید خانم برومند.همش سرک میکشی تو کار بقیه و بعد عذرخواهی میکنی...

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
x